Wat je even kwijt wil #38

Ziet er zelfs met folie al heel mooi uit! Wie heeft het gezet? Je wilt uiteindelijk een sleeve toch? :heart_eyes:

1 like

Mijn favo bloem :heart_eyes::heart: heel mooi

1 like

@Zomerjas jeetje mina wat een horken. :sweat_smile:

@HvO echt super mooi geworden!! <3

1 like

Haha yesss, krijg ik er meteen een mini bij!

@Spaarlamp 25, maar eerlijk gezegd is hij niet zo social :joy::face_with_hand_over_mouth: Dus dat vrijgezelle bestaan kan ik soms wel begrijpen haha! Wel saai.

2 likes

Ohh nee dat is te jong haha, mijn zus is 30 :joy:

1 like

Haha prima, kan ik al reserveren?

1 like

Ik ook @Blush :smirk:

4 likes

Ik heb anders ook nog wel een leuke broer in de aanbieding? 31 jaar hahaha (wel een Limburger :joy:)

1 like

Ok echt erg, ik heb dus hele tijd niet gewerkt. Van ons nieuwbouwproject is er net een facebook pagina aangemaakt met alle toekomstige bewoners dus ik ben nu helemaal in de ban van alle nieuwe buurtjes.

5 likes

Iedereen met leuke broers even naar het date-topic danku

7 likes

@monkeyslut Ja vind ik wel maar hij haat techno feestjes :broken_heart::broken_heart:

@boemboem Yes please! Alleen hij is niet zo leuk en sociaal hahaha (misschien had ik dat erbij moeten zetten :joy:)

Ik ben echt zo blij dat ik enigskind ben en niemand me probeert te verhandelen op een forum.

52 likes

Waaauw mooi zeg! Haha dat zeggen ze toch ook altijd? Dat het verslavend is en als je er één hebt je er nog meer wilt.

Vind ik niet waar trouwens. Heb er nu 2 en vind het wel prima zo.

1 like

Nou is toch weer eens wat anders dan elkaar via Tinder leren kennen. “Mijn zusje zat op een meisjesforum en iemand anders had een vrijgezelle broer en daar praatten ze over en toen gaven ze onze nummers en nu gaan we trouwen!!”

22 likes

Weet je ook nog eens gelijk of je schoonzus leuk is, lekker hier stalken :joy:
Ik zou mij bijna als vrijwilliger aanmelden

Nja dan kan je hier nooit over je schoonfam zeuren jahaah

1 like

Ik heb heel de week al mijn werk uit zitten stellen en nu heb ik de vrijdagmiddagblues en moet ik nog 100 dingen doen. :sob: ach maandag weer een dag

2 likes

Dat lijkt me wel echt kut

2 likes

Ik kijk een Engelse serie en die hebben het nu over covid, bizar om te zien hoe het bij hen gaan momenteel.

:scream::scream: kom ik je dan niet meer tegen in Nijmegen op feestjes - als het ooit weer mag.

2 likes