Wat je even kwijt wil #38

Ik heb gisteren mijn leidinggevende een mail van mij laten checken en daarna droog de eerste versie verstuurd ipv de aangepaste.

3 likes

Ik heb het zo vies warm blehh wil naar huis en al deze te hete kleren uittrekken

Het zou vet warm worden maar het is hier bewolkt en best wel fris? Meh.

2 likes

Scriptie ingeleverd Ʃn laatste tentamen gemaakt :partying_face: Feestje

36 likes

Mijn collega heeft me net opgegeven voor First Dates :joy:

75 likes

En anders L. wel als nichtje :heart_eyes:

3 likes

Je moet nu ook muntjes hebben om een karretje te kunnen pakken en ik heb nooit muntjes dus had lichte paniek vorige week :’) (bij ons moet je wel nog met karretje). Stond er gelukkig ergens een losse kar. Maar wat een onzin in die winkel zeg. Ben benieuwd hoe lang de papierrol er überhaupt nog blijft staan. Bijna niemand die het nog gebruikt (ik wel).

1 like

Jeeeeej!!!

1 like

Wat een heerlijke middag, ik lig al urenlang te dobberen, heb alweer bijna mijn boek uit en ben al een tintje bruiner. Wel echt een heel pakje zakdoekjes er doorheen gejaagd, de pollen vliegen door de tuin :sneezing_face:

2 likes

Heel mooi. Vooral de bloemetjes flink buiten blijven zetten hoor :heart_eyes:

1 like

Laatste examen ooit gehad hopelijk!
Nu tot 23 juni wachten of ik mij eindelijk Bachelor of Arts mag noemen.

Vind het vooral een beetje eng allemaal.

24 likes

Ik ben echt zooo klaar met deze week. Heb ook allemaal vervelende dingen lopen uitstellen die ik nog moet afmaken vandaag. Wordt een langeee avond.

Een beetje, want ik had verkeerde aantallen erin staan en die dus ook verstuurd nu. Kwam er net achter maar stuur maandag wel een rectificatie, heb ik nu geen kracht meer voor. Er moet iets bij wat makkelijk kan dus prima op te lossen. Maakt het niet minder dom :joy:

1 like

Wow ik ben deze week elke dag netjes productief geweest! Dit maakt dit weekend mijn eerste weekend sinds corona dat ik van mezelf geen uren hoef in te halen. Heerlijk!

8 likes

Weer een dag op kantoor. Hoofdpijn check.

Ik ben net in mijn überlelijke en slechtzittende pyjamashirt een pakketje gaan halen en naar de winkel geweest. Hoe langer ik door corona thuis moet werken, des te erger het wordt…

2 likes

Vaderliefde is; mij aanstaande woensdag heen en weer rijden naar de botoxdokter want wil niet met mijn geprikte voorhoofd in de bus zitten

41 likes

Vandaag voor het eerst wezen lunchen :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Zie je dat goed dan?

1 like

Ik heb een streepje in mijn wenkbrauw geschoren en nu voel ik me echt COOL

7 likes