Wat je even kwijt wil #38

Hahaha ik zie het echt helemaal voor me. Goed om te weten :joy:

1 like

Ja, ik heb best een gevoelige huid en het lijkt dan net alsof ik door muggen ben aangevallen boven mijn wenken :joy:

3 likes

Vandaag nog? Het is hier namelijk al grijs en zo regen.

Anders: ja! Love strand.

Omg how to lose a guy in 10 days staat niet meer op Netflix? Huil

In de koopjeshoek kijken!
Ik heb in 2 bezoekjes, 5 deuren voor m’n billykast voor 30% van de prijs kunnen kopen, en ze waren nog helemaal in orde

Hahaha ahw, lief van vaders!

1 like

Ik heb een baan!! Echt ik ben zo blij, had niet gedacht dat ik iets leuks zou gaan vinden maar het is dan toch gelukt :smiley:

Volgende week arbeidsvoorwaarden gesprek, dus dan is het helemaal definitief.

69 likes

hahaha leuk!!!

& @Blush ik ben 24 en ook niet super sociaal dus goede match? :smirk:

1 like

Mijn kat hoort altijd de auto van mijn vriend aankomen en dan gaat ze heel blij mauwen tot hij binnen is. Zo schattig

23 likes

Ik ben verbrand en mn vader heeft die bruiningsbodylotion er op gesmeerd, ben benieuwd welk kleurenpalet ik morgen ben

@Blush ik wil wel op blind date met je broertje!!!

& @Filia Ahh haha zoveel potentiële schoonzusjes hier! Jammer genoeg zit hij daar helemaaaaal niet op te wachten en is de wens voor een schoonzusje vooral heel egoïstisch van mezelf :joy::sob:

3 likes

Ik wil ook wel gewoon je vriendin worden, laten we hem lekker buiten beschouwing

Dat is ook een leuk plan! :ok_hand:

Huh? Zijn we opeens elkaar aan het koppelen? :flushed:

Hmmm ik ben opeens alleen thuis wat zal ik eens gaan eten. Zonder kooks - of minimum effort

Ik wil wel met een hond van een forummer gekoppeld willen worden. Sorry kattenliefhebbers

Nou, ik heb genoeg grappenmakers in mijn familie :sweat_smile:

@Koffiekopje Hou je van 90 jarige blonde mannen met sproeten? Mijn bejaarde hond houdt wel van knuffels

1 like

Haha het is wel een doetje hoor! Bejaard maakt dan niet uit :stuck_out_tongue:

1 like

De hond van de ouders van @Karl_Lagerfeld is al mijn vriendje!

2 likes

Voordeel van een tv meubel zonder deurtjes: je hoeft niet iedere keer de deurtjes open te doen als je een apparaat dat erin staat wilt bedienen met de afstandsbediening :ok_hand:

2 likes