Ahhh, ik wilde ook met een salade op het strandje hier zitten, maar het is nu ineens donker 
Ik ben echt blij dat mijn smaak zo is veranderd de laatste jaren en ik nu rijst met groente, koriander en avocado gewoon lekker vind.
Ik heb veel te veel gegeten vanavond en heb onwijs spierpijn van sporten gisteravond waardoor ik nu compleet voor Pampus op de bank lig, ik kan het niet eens meer opbrengen m’n arm uit te reiken naar m’n biertje
wordt nog een lange avond zo
Oké daar zal ik dan maar van afblijven! 
Lekker bezig Facebook, krijg net zo’n push-melding: Je hebt een nieuw vriendschapsvoorstel: Jan de Vries.
Maar die is dus al bijna een jaar dood. Voelt heel ongemakkelijk dit, terwijl ik heus wel begrijp dat dit automatisch gegenereerd is.
Oké wow ik heb afgelopen week vijf(!) dagen achter elkaar gesport. Ik hou niet eens van sporten. Hello, who dis Koffiebroodje?! Eet nu wel een pizza ter compensatie. Moet ook niet te gek worden.
Bugles sweet Chili met smeerkaas, peppadews met zo’n kaasje er in
Simpele doch vermoeiende
cardio workouts en heb alweer twee keer hardgelopen deze week. Ben echt trots op mijzelf. Nu hopen dat ik het ook kan volhouden maar ik ben sinds vorig jaar niet meer zo gemotiveerd geweest dus het moet lukken!
Ugghhh ik zat lekker met de tuindeuren open maar er staat een stel jonge gasten op het dak bier te drinken aan de andere kant van de binnentuin en ze staan heel irritant te fluiten. M’n jonge hond wordt helemaal loco en begint er steeds van te blaffen, dus ik schreeuwde of ze alsjeblieft op willen houden en ze gingen alleen nog maar meer fluiten! Wat is daar nou de lol aan?
Nu zit ik met alle deuren en ramen potdicht en een een zenuwachtige hond.
Weet opeens weer waarom ik nooit wijn drink. Heb 1 glad op, en direct het gevoel dat ik 40 graden koorts heb. Heb ik bij andere soorten drank nooit last van.
Aaaaah we hebben een huis gekocht!!! 

Ik val serieus zo in slaap, zo’n vlaag van moeheid.
Yesss hagelkanonnen zijn aan, ik ga zo lekker mn bed in en van het onweer genieten
Ik ben dus aan zo’n Chloe Ting challenge begonnen en ik zit op dag 4 en ik vind het tot nu toe echt verrassend goed vol te houden? Heb het nog geen een keer met tegenzin gedaan en merk nu al dat sommige dingen beter gaan dan de eerste keer. En van sommige dingen voel ik ook dat ze me echt gaan helpen bij m’n yoga (mis daar vaak kracht), dat is ook best motiverend. Ik ben totaal niet gewend om enthousiast te zijn over sporten dus dit is een hele vreemde gewaarwording
Ik ben zo moe dat ik er misselijk van ben. Ga zo maar lekker alvast in bed liggen
Ik doe het Hourglass ding! Daar zitten volgens mij ook video’s van de 2 week abs challenge bij. En ja zo leuk om te merken dat je vooruit gaat he!
Ja heel gek inderdaad! Heb ook nog wel wat dingen die niet zo lekker gaan (up down planks doe ik bijvoorbeeld nog met m’n knieën aan de grond en sommige side plank dingen ook) dus ben heel benieuwd hoe dat aan het einde gaat zijn. Ik heb nog wel zoiets van ‘wat dan als ik klaar ben’ want het is ook wel zonde om het dan weer terug te laten lopen, maar dat zien we dan wel weer haha
Heb je voor die trainingen ook speciale dingen nodig als gewichten enzo?
Nee je hebt niks nodig! Alles kan gewoon op de vloer (eventueel met een matje eronder). Er zijn wel opties om van die banden om je benen te doen om het zwaarder te maken, maar ik vind het zonder al zwaar zat haha.