Wat je even kwijt wil #38

Ik ben zo blij dat ik vandaag de hele dag met een vriendin op het terras heb kunnen doorbrengen! Tussendoor lekker vlaaitje eten bij iemand thuis, echt een topverjaardag zo :heart_eyes:

39 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Oh die is ook wel pittig ja! En ben inderdaad ook al wel een keer omgevallen ergens :sweat_smile:

@mikselke gefeliciteerd!

1 like

Wow het is hier ineens zo donker buiten maar volgens buienradar gaat het precies langs mijn stad heen. Ik wil onweer en dan ga ik lekker buiten op het balkon onder een dekentje loeren.

Jaaa zo fijn om op het balkon naar het onweer te kijken!

1 like

Dat is hier nu en ben ik op dit moment aan het doen!! Maar ben ergens ook bang dat de bliksem dan inslaat op mn balkon!

3 likes

Hier (Rotterdam) zo ook weer regen en ik denk ook onweer want zie rode vlekken op buienradar!! Vind dat heerlijk als ik in bed lig, maar het moet niet te hard zijn, wil nog wel kunnen slapen

Ahh jaloers! Net wel wat flitsen in de wolken gezien dus ik heb nog hoop Haha

1 like

Ik heb zo’n heerlijke blues afspeellijst gevonden op Spotify. Waan me op zo’n veranda aan de Missisippi rivier met de zonsondergang

4 likes

Dit weer :smiling_face_with_three_hearts:

Oh shit alles trilt door de donder haha

Er past maar 1 liedje bij dit weer hè

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:
4 likes

Shit lekkage :sob:

En dan heb ik niet eens een boshuisje

10 likes

Hier is nog niet eens een druppel regen gevallen dus het voelt héééééél ver weg dat iedereen het heeft over het onweer

5 likes

Ik zie bliksem maar het is zo ver weg dat er geen donder is. Saai dit.

Ik heb vandaag voor het eerst sinds ons volwassen worden afgesproken met mijn broertje! En het was echt heel gezellig. We hebben eigenlijk altijd best een goede band gehad - maar ik ging al uit huis toen hij 15 was. Eigenlijk is het er nooit van gekomen om echt iets 1 op 1 te doen?

22 likes

Ik word helemaal gelukkig van je beschrijving❤️

(Mijn kat lijkt opeens wel bang? Doet hele de avond al raar - wil niet kroelen)

1 like

Ik las: zo ver weg dat er geen donder aan is*
Ik vond het leuk. Stond er alleen niet.

6 likes

Same, ik wil regen verdorie.

Mijn storingsdienst begint morgen weer om 08:00 tot en met maandag 08:00. Wat heb ik er weer zin innnnn. :grin: (Niet)

Ik ben nog in de stad en het regent behooooorlijk hard. Oeps

1 like