Wat je even kwijt wil #38

Ah hoorde net ook mensen op straat gillen. Als je hier in de buurt woonde (en ik niet al het grootste gedeelte van de fles wijn op had) kwam ik je ophalen

Nog maar een leuke avond van maken totdat het droog is dan :grimacing:

1 like

Hahahahaha wat lief! Ja ik gooi er nog gewoon een glas wijn achteraan en het wordt ooit wel weer droog :woman_shrugging:

1 like

Ja ik ken dit alleen van honden? Gelukkig ligt hij nu weer lekker rustig over mijn schouder mee te lezen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ook.

Jaa hier regent en onweert het ook eindelijk :blush:

Godver, wat heb ik toch een hekel aan onweer. Ik zou willen dat ik het ook gezellig vond.

1 like

Oh hier is ook regen! Hoorde het niet door de ventilator :joy:

Oeehh onweer, fijn slapen

Ik hou ook van onweer. Tot er ineens een mega knal is. Dan is de lol dr voor mij wel vanaf.

Ik wil ook regen :cry:

Oh nee leef voor die knallen

4 likes

Ik heb net vrienden huilend opgebeld dat ik het niet langer trek om een soort geïsoleerd bestaan te leiden waarvan de ei nu eerder de ij is geworden. Zij zullen wel raar opkijken want ik huil eigenlijk nooit en ben een smerige sarcast als het slecht met mij gaat. Vier maanden vooral op mijzelf aangewezen zijn is gewoon killing en dat trek ik in combinatie met andere dingen die in mijn leven spelen niet. Ik heb geen auto en geen eigen woning. Ik voel mij ontzettend opgesloten. En dan is er ook nog een kut kanker geconstateerd bij een familielid etc.

18 likes

:heart: dikke virtuele knuffel. Dapper dat je jezelf hebt uitgesproken

1 like

Ik kreeg net een filmpje van een vriendin dat ze een huisfeestje heeft met onze hele vriendengroep van 7 jaar geleden en ondanks dat ik de helft al twee of drie jaar niet meer heb gezien doet het echt pijn… soort heimwee naar vroeger??

1 like

Okkkkkk het is een gin cassis geworden and I am drunk

2 likes

:heart: Ahw dat is kak. Had je er graag bij willen zijn nu?

Ik ben al 2 dagen heel misselijk en heb knallende hoofdpijn. En ook nog eens ongesteld :rage: en het weekend werken

1 like

Mijn tranen lopen met de regen. Dat is ook weer een prestatie op zich. :joy:

Ben je oke?

Het kan beter maar het komt wel goed. Ik doe geen domme dingen behalve stompzinnige gifs posten.

2 likes