Take care! 

Alleen knap kut dat ik nu deze smartlap in mijn hoofd heb, terwijl ik het liefst gewoon wil slapen.
Als ik mijn hersenen soms uit zou kunnen zetten zou dat zoveel schelen.
Ja gelukkig maar. Dat zou helemaal ellende zijn
Hier voor jou een giegelend varkentje
It goat losss hier met onweer en regen 
Ik ben echt bang voor onweer, snap gewoon niet hoe mensen hiervan kunnen genieten.
Teach me.
Ik ben gefascineerd door extreme weersomstandigheden maar ik bedenk me altijd maar dat de kans op blikseminslag kleiner is dan Thierry Baudet zich aansluit bij Groenlinks:
Helga die nooit teleur stelt zegt: "De kans dat je geraakt wordt door de bliksem is gemiddeld 1 op 2 miljoen.
Feiten geven mij altijd wel wat rust.
Ik ben ook altijd bang. Is toch ook fucking raar dat de lucht geluid maakt??
En het gaat zo hard?!
Dat ikzelfgeraakt wordt ben ik niet bang voor, maar mijn huis wel… helaas van dichtbij al een keer mee gemaakt. De logeerkamer waar ik altijd sliep bij m’n oom en tante was het ingeslagen, die angst zit er gewoon in. En dan die enorme klappen maken het echt niet minder. Brrrrrr.
ik ben zo bang voor onweer en het moet hier nog losbarsten
net buienradar gecheckt en over een halfuurtje begint het. no way jose dat ik nu nog kan slapen
Nog meer opvrolijkingss
Nooooooooo, ik ben gestopt met de pil en kan nu niet meer tegen drank. Ik wil zo graag slapen maar ben te draaierig. Help.
Ken wel janken.
Is er een huisarts wakker die ik een pb mag sturen? Ik weet op dit moment niet meer waar ik het zoeken moet van de pijn
Sorry ik ben geen dokter maar gaat f inmiddels beter?
Ik woon tijdelijk even thuis en vind het zo confronterend dat mn ouders zo snel ouder worden. En volgens mij gaat het niet zo goed met mijn moeder dus ik maak me ongekend veel zorgen:(.
Ik lig alweer wakker, man ook en kind tussen ons in slaapt 
En wie mag er dalijk opstaan??
Me: haal de stekker van de ijskast er even uit omdat de waterkoker erin moest
Also me: drie sec later ‘heY hET lAmpJe vaN dE IjSkaSt doEt hEt nIet’

knuffel, hopelijk heeft het bellen je een beetje opgelucht