Wat je even kwijt wil #38

Aaaaah veel te leuk!

Zie net deze foto van Queen Elizabeth. Dit wil ik ook nog kunnen als ik 94 ben!!

20 likes

Zijn er hier mensen die in hun leven drastisch het roer omgegooid hebben (nu klink ik als de flow) en daar misschien iets over willen delen? Ik zit echt diep in m’n bijna dertigers crisis :wink:

Mag ik me aansluiten? Zit ik ook in die crisis.

1 like

Of course :wink: al had je er vast liever niet ingezeten xd

1 like

Hahaha ik een beetje maar ik was toen 20

Oh heerlijk he!

Ik lees hier wel eens over “sneetjes” in je wenkbrauw maken enzo. En hoewel ik dat stiekem soms wel stoer vind staan wou ik toch even dit artikel delen. Ik kwam hier ook net pas achter en ik denk dat het hier ook niet echt bekent is waar de trend vandaan komt.

2 likes

Die Ben & Jerry’s netflix & chill’d is echt een tegenvaller :thumbsdown:

Oh nee ik heb dat gedaan, dat gaan we ook niet meer doen dus

1 like

Maar het artikel legt totaal niet uit waar het vandaan komt. En ze zeggen dat eyebrow slit niet correct is maar het staat wel in de titel

1 like

Wacht ik ga even een beter stuk zoeken.

Is er behoefte aan een topic waarin we ideeĂ«n en ervaringen delen over vakantie vieren in eigen land (ten tijde van Corona)? Mijn vakantie is dit jaar geannuleerd en nu ben ik best wel zoekende in hoe ik mijn (lange) vakantie zo ga invullen, dat ik er wel echt een vakantiegevoel aan over houd (bv door dagjes weg, nieuwe hobby’s uitproberen etc). Vinden mensen het leuk om hier over te posten in een apart topic? Voor mijn gevoel past het niet in het vakantie/reizen topic en ook niet in het Corona topic.

6 likes

Nooo shit nu voel ik me stom

Het is ook eigenlijk te cool en sexy om door een wit persoon bedacht te zijn.

Waar ik overigens ook niet vanuit ging maar het is altijd goed om de geschiedenis te weten. Ik vind dit wel een ander verhaal dan bijvoorbeeld corn rows/boxing braids. Die haarstijl is veel meer cultureel en politiek geladen dan deze cuts lijkt me. Milde vorm van cultural appropriation.

1 like

Ik geniet daar ook altijd zo intens van als ze vanaf de snelweg de busbaan oprijden en dan in paniek niet meer weten hoe ze eraf komen :joy:

3 likes

Ik heb eens in de zoveel tijd een k3zoektk3 uurtje, dan ga ik de leukste live-optredens terugluisteren, zoals nu. En dan eindig ik met oude k3 liedjes luisteren en dans ik mee, ik ben echt een performer

5 likes

Hmm hier staat dat het jaren 80 Big Daddy Kane is en niks over gangs/high school

1 like

Hmm jaa het eerste artikel had het ook over dat het uit de hiphop cultuur komt.

Ik denk dat ik m dan gewoon ga rocken tot ie uitgroeit en iedere dag Big Daddy Kane draaien en daarna niet meer doen

1 like