Wat je even kwijt wil #38

Dit is echt nachtmerrie materiaal :scream::scream::scream:

2 likes

I know, maar ik ben er nu al en kan dan later nog eens zeggen dat dit mijn ding niet is.

Wat shit zeg! :heart: knuffel

1 like

Wat rot! Zou je misschien iets in kunnen stellen dat haar mails in een bepaalde map komt . Dan word je er niet gelijk mee geconfronteerd maar kan je wel later nog beslissen of je het alsnog wilt lezen of gelijk wilt wegflikkeren.

1 like

De HEMA kan hier alleen maar van dromen + betere kwaliteit ondergoed. Pak dat marktaandeel Heer des Wateren.

12 likes

Ja alles is thuis opgenomen! Je kon je daar een tijdje geleden voor opgeven, het zijn ‘gewone’ vrouwen inclusief een vriendin van mij!

10 likes

Ik droeg altijd Hema ondergoed maar nu ben ik overgestapt op Zeeman want de kwaliteit van Hema was ineen ruk (1.5 jaar geleden ofzo?). Echt jammer.

1 like

Shit man ik had dus gewoon ondergoed model kunnen zijn…

5 likes

Mijn moeder weet soms echt niet wat ze zegt.
Mijn ouders zijn tijd terug gescheiden toen ik iets van 21 was ofzo. Ik vind dat nog steeds lastig. Was voor mij door omstandigheden ook heel erg lastig toen, en nu dus nog steeds.
Ze is heel erg jaloers ingesteld, wilt niet dat mijn schoonouders vaker komen oid. Nu komt morgen mijn vader langs. En dan zegt ze doe hem de groeten.

Ja dat valt dus bij mij verkeerd. Ik ben daardoor van slag. Ik houd bewust alles tussen mijn ouder gescheiden en dan zo’n opmerking maakt het voor mij lastig.
Ik heb maar terug gestuurd is goed. Maar pff, als ik haar echt zeg wat ik er van vind hebben we weer ruzie. En heb al de laatste tijd zo vaak ruzie met haar. Ze houd totaal geen rekening met mijn gevoelens.

Ben ik de enige oma die al in bed ligt?

6 likes

Ik was gevraagd om foto’s te komen maken bij een uitvaart. Hele jonge gozer die door een stom ongeluk om het leven is gekomen vorige week. Ben gegaan om m’n beste vriendin te helpen, maar kende die jongen helemaal niet.

En nu ben ik foto’s aan het bewerken en voelt het zó vreemd. Alsof ik heb ingebroken in het verdriet van al die tientallen mensen die vandaag een laatste eerbetoon aan hem hebben gebracht.

11 likes

50 min gewandeld met me girl Leslie, nu voel ik me iets beter en toch stappendoel gehaald vandaag

4 likes

Ohhhh ik kwam er net dus achter dat er vlak bij mij in de buurt een aardbeiendrive-in zit. En ze zijn morgen open :coffee:

21 likes

Fuck yes

1 like

Ik ga er morgen stapvoets doorrijden, 1 van alles yes please!

1 like

Pff zo ook pittig !

Die van mij hebben blijkbaar soms contact, maar dat word mij dan medegedeeld en dat vind ik al pittig. Terwijl ik altijd wil zorgen dat ze niks met elkaar vandoen hebben, maar ook dat ze elkaar niet tegenkomen e.d.
Vind het gewoon zwaar. Er is geen handleiding hoe km te gaan met een scheiding.
Mijn vader is hertrouwd en daar had en heb ik het lastig mee. Zeker de dag van de plechtigheid vond ik heel zwaar. Mijn moeder gaat binnenkort partnerschap aan en daar zie ik ook tegenop.

In Valkenburg L is er zelfs een winkel waar ze deze poppen verkopen. Ging daar vroeger altijd kijken, want ik vind het zo knap gemaakt.

Die jij liet zien is inderdaad wel eng :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Maar waarom? Dat is toch helemaal aan hun zelf om dat te bepalen.
Mijn ouders zijn ook gescheiden maar als zij besluiten dat ze koffie willen drinken dan gaan ze lekker koffie drinken. Ik/jij heb daar niets over te zeggen.

2 likes

Precies.

Iets van 7 of 8 jaar ofzo.
Toen het gebeurde zat ik middenin wat heftige operaties doe mijn leven veranderden. Lekker veel te verwerken tegelijkertijd. Ideaal, not.

Dat moeten ze zelf weten, als ik er maar niks van weet of hoor.

Ik bedoelde die zin meer. Er zal door mij geen gebeurtenis gepland worden waarbij zij elkaar zullen zien. Ik wil ze niet tegelijk zien. Ik weet niet of ze dan normaal tegen elkaar kunnen doen en of ik het zelf wel aan kan.

Edit: kan voor jou natuurlijk makkelijker zijn dan bijvoorbeeld voor mij. Iedereen ervaart zoiets anders.

1 like