WOW
100x thanks!
WOW
100x thanks!
Net gewoon huilend de 5e aflevering van alexa and katie gekeken. Nu voel ik me kut
Ik heb gisteren sneakers aangehad met pantyfooties ipv sneakersokken en nu heb ik serieus 2 blaren op de wreef van mijn voeten daarvan.
Niets gevoeld toen ik ze overdag droeg.
Ow het was niet bedoeld als reactie op jou, foutje
Edit: @Banananana dus want nu reageer op ik op mijzelf
Hier helaas hetzelfde. Mijn vader is niet op mijn diploma uitreikingen geweest, omdat mijn moeder er dan ook was. En ook toen ik vertelde dat ik was bevallen van zoontje was het eerste wat hij zei: wanneer komt je moeder langs? Dan weet ik wanneer ik niet hoef te komen. Dat deed zo’n pijn ook.
Dat je niet je eigen gevoel even opzij kan zetten voor je eigen kind of kleinkind.
Als je bent ingelogd volgens mij wel
Ben een weekendje weg en zooo moe en wil slapen, maar lukt niet doordat de hond te hard snurkt hahaha
Vandaag familiedag gehad wat opzicht wel gezellig was. Speurtocht door het bos gedaan. Nu ben ik echt zo moe van alles dus kijk nu een simpele film en zo naar bed toe
Heb echt een hekel aan warm weer. Draag een steunkous en voel me zo lelijk/oncharmant met dat ding aan en blote benen…
Ik heb ineens een soort van fomo nu zoveel mensen weer in groepen afspreken, maar komt denk ik ook omdat iedereen dat nu ineens op instagram moet zetten. Eigenlijk haat ik instagram echt zo.
Ik zou echt willen dat zo’n bal écht zou werken. Normaal kan ik best goed knopen doorhakken, maar nu verandert het onderhand m’n hele leven en hoe weet ik nou of dit een goede keuze is
Vandaag na lange tijd weer op een terras gezeten en sushi gegeten. Was echt genieten.
Ik weet niet meer wie hier de tip had gegeven om zo’n hondenkoelmatje van action in je bed te leggen. Maar halleluja voor jou. Wat een geweldig ding.
Slaap je er op of om je matras te koelen voor je er in gaat liggen?
Ik heb er nu mijn benen op liggen en het koelt echt lekker af. Denk dat ik het morgen misschien inderdaad al eerder in bed leg om het matras af te koelen.
Krijg je niet stijve spieren van een nacht er op?
Wasdat? Heb ik weer onder een steen geleefd?
Ooh ja die dingen zijn fantastisch hij koelt alleen wel bij druk en/of huidcontact dus ik denk niet dat het zin heeft om die te gebruiken om je bed te koelen.
Geen idee ik heb hem vandaag pas gekocht!
@Taken oh dan heeft dat weinig zin haha. Nouja ben er iig blij mee.