Wat je even kwijt wil #38

Dat weet je nooit van tevoren. Hard maar waar. Als je rationeel alles hebt afgewogen en je gevoel volgt kun je niet meer doen uiteindelijk. Soms moet je in het diepe springen. Het kan verkeerd uitpakken maar you’ll take it from there. Dat risico kun je ook wel weer opvangen, zeker als je een beetje een vangnet hebt. En voor hetzelfde geld wordt je leven misschien wel beter dan je je had kunnen voorstellen.

4 likes

Ligt dat niet hard?

Ja een soort waarheidsbal ofzo, speelgoed iig haha. Je moet een vraag stellen, er mee schudden en die bal geeft dan antwoord. Ja, nee, ik heb mijn twijfels dat soort dingen. :joy:

Haha okee, dan kun je het net zo goed aan een vreemde op straat vragen :rofl: is goedkoper (tenzij je een boete krijgt omdat je binnen de 1,5m zone gaat staan)

3 likes

Ik heb zo’n fijn weekend tot nu toe :heart_eyes: en morgen gewoon nog een weekenddag. Love it.

14 likes

Ik heb het hele fornuis niet gebruikt vandaag maar nu lig ik in bed en ben ik vergeten te checken of ie uit is. Maar ik heb hem niet gebruikt? Hoezo heb ik dit altijd met het fornuis en met bijv sloten ? Nu ben ik natuurlijk de hele nacht bang dat het huis afbrand. :unamused:

3 likes

Ga even kijken voor je gemoedsrust! Natuurlijk is er niets aan de hand, maar anders maak je je waarschijnlijk toch maar bang en slaap je slecht terwijl het nergens voor nodig is.

1 like

Wij houden onze financiën sinds kort goed bij en ik dacht dat we daardoor op magische wijze ook beter met geld om zouden kunnen gaan maar dat valt tegen. Zelfs met corona dus niet uit eten en dergelijke hebben we nog veel meer gespendeerd dan ons doel. En ons doel ligt al vrij hoog, echt niet onbereikbaar. En we leven ook niet heel extravagant, maar een lekker kaasje hier en een keertje thuisbezorgd daar tellen blijkbaar flink op.
Maar hoe kon ik als student van drie keer zo weinig leven? Terwijl ik het idee had dat ik totaal niet op geld lette.

Dan maak ik hem wakker :joy: dus ik vertrouw er maar op dat ie uit is. Het kan ook eigenlijk niet anders. Anders was ik inderdaad nog ff gegaan :joy:

Mijn week was qua ritme echt zo fucked up.Elke nacht tot een uur 5 of begin van de ochtend opzitten en dan pas slapen.Zo’n verspilling van mijn dagen.Maar ik ben nu echt moe dus ga zo voor het eerst vroeg slapen (voor een zaterdag is dit vroeg toch?).En morgen ga ik lekker de hele dag lekker eten voor mezelf maken.Nu al zin in,als ontbijt ga ik wentelteefjes met warm fruit maken :heart_eyes:

7 likes

Het is zo benauwd, hopelijk kan ik een beetje slapen zometeen
Wel echt een topavond gehad

1 like

Ik ging om 1700 met een vriend sushi eten en kom nu pas thuis. De tijd ging echtttt snel en in de stad was t ook nog gezellig druk. Nu snel slapen, echt zin in

2 likes

Ik heb besloten dat ik een verslag ga laten zitten en in augustus wel inlever als herkansing. Ben er echt zo klaar mee. Heb in twee weken vijf verslagen geschreven, het is wel leuk geweest.

2 likes

Nee het lag echt prima. Heerlijk geslapen!

1 like

Shiiiiiiiiiit ik hoor een rolkoffer op straat. They’re back :scream:

6 likes

Ik zag van de week ook al toeristen :sob: het was zo lekker toerist vrij

1 like

Same bish. Gisteren mijn vriend aan de telefoon met zijn broer die denkt dat het leuk is om met de familie in een huisje te gaan zitten.

5 likes

Love de regen. Het gras wordt eindelijk weer groen (was helemaal geel overal). En geen fomo.

Ik wil me aankleden maar mn telefoon zegt 22 graden, gevoelstemperatuur 29 (!) graden en als ik naar buiten kijk denk ik: 16 graden.

I am confusion

18 likes

Het is smerig benauwd weer dus hou die gevoelstemperatuur maar aan