Dit is waarom ik nog in m’n pyjama zit
ja gvd ik moet boodschappen doen
Ohhh lekker dan gaat het hopelijk gieten en is daarna dat benauwde eraf Hier nog niet helaas
Ik hoorde idd ook al wat Duits gewauwel van de week
Ik kwam zelfs al Australische toeristen op huurfietsen tegen, hoe dan???
Ja same! Ik wilde ff naar de action en etos maar ik ben nu in de mood van dat komt morgen wel.
Er is bijna niets dat me gelukkiger maakt dan de hele dag Modern Family bingen met mijn vriend
Hahah dat is helemaal bizar! Ik kwam duitsers en een spanjaard tegen die kon ik nog wel verklaren
Ja je weet natuurlijk niet waar mensen echt wonen, kan natuurlijk dat het Australiërs waren die in Duitsland woonden ofzo haha. Maar het verbaasde me toch wel, ook al het aantal buitenlandse auto’s wat je in de stad ziet rijden.
Ja precies! Maar het is gek na maanden geen toerist in Amsterdam te hebben gezien ze weer ineens tegen te komen. Ik vond eigenlijk wel lekker rustig zo zonder toeristen
Ik kan ook niet zeggen dat ik ze gemist had haha
Ineens dikke regen en onweer (ondanks dat mijn weer app dat niet aan geeft) Never mind boodschappen doen ik blijf mooi binnen! Haha ik zat het al een half uur uit te stellen.
Ik ben zó moe! Vannacht de klok rond geslapen maar zou nu weer zo kunnen slapen
Huh ik keek net op de kalender en ik ben echt heel verward, het is juli over 2 weken? Huh? Of ben ik nou mis??
Ik ben zo brak en vond net nog instant noodles in m’n kast van Secret Santa je wilt niet weten hoe blij ik hier nu mee ben @instantramen
Ik heb was buiten hangen. Living on the edge?
Het ziet eruit alsof het gaat regenen, maar voorlopig gebeurt er weinig
indomie = rescuemie
Ik zou dat ook vreselijk irritant en asociaal vinden en ook het gevoel hebben dat mijn dag verpest zou zijn. Vind dat geen rare gedachte hoor.
En sterkte voor jullie, hopelijk mag je schoonvader nog wat mooie momenten met jullie een jullie kindje meemaken.