Mega aso! Hoezo melden ze dat ook pas op de tijd dat ze zouden aankomen? Zou ook pissed zijn hoor.
En heftig van je schoonvader en fijn dat hij de mijlpijl van je dochtertje gezien heeft
Mega aso! Hoezo melden ze dat ook pas op de tijd dat ze zouden aankomen? Zou ook pissed zijn hoor.
En heftig van je schoonvader en fijn dat hij de mijlpijl van je dochtertje gezien heeft
Haha mijn vader werd net helemaal boos om die vinted reclame bij een spelletje op z’n telefoon. ‘altijd die stomme reclame met dat irritante mens!’ Daarna begon ie over dat ie reclames van TokTok (TikTok dus) ook heel vervelend vond. Hahaha ik vind m’n vader soms zo grappig.
Wat heftig, heel veel sterkte!
Sterkte
Heel veel sterkte
Ach wat naar. Hopelijk voel je je snel beter en mag/kan je toch even langs, al is het op afstand. En wees niet te streng voor jezelf over die knuffel, zeker als je het al maandenlang goed doet is het echt super begrijpelijk dat je - ook nog in zo’n nare situatie - doet wat je normaal altijd zou doen en waar je vermoedelijk ook gewoon erg behoefte aan had. Gelukkig kan je ook een beetje met je moeder knuffelen denk ik?
Hoop dat je vader snel opknapt, rot hoor zieke dierbaren in deze periode.
Heb deze sinds ik 'm de eerste keer las al meermaals toegepast als ik een rotdag had, vrolijk er iedere keer van op.
Sterkte!
Ik haat verhuizen maar moet er toch weer aan geloven. Dus ben vandaag vast begonnen, lekker op tijd, dan is het geen stress aan het eind.
Dat doe ik dan een dag, zit ik de komende twee weken in een mega teringzooi want tja ga toch verhuizen en dan alsnog de rest op het laatste moment doen
Sterkte @Hufflepunk
Ik ben vanochtend tot mijn onderbroek natgeregend tijdens het hardlopen, toen heb ik heel lang gedoucht en geluncht, gelezen en geslapen op de bank met mij kat bovenop me. Nu ga ik voor de vorm een stofzuiger door mijn huis halen en dan ga ik naar vrienden die voor me gaan koken. Perfecte dag
Heb vandaag met een veulentje geknuffeld en nu kriebelt het weer om op zoek te gaan naar een eigen paard
Ik zit sinds twee weken in een non stop the office marathon met mn vriend en ik vind het fantastisch.
Iemand komt zo iets ophalen (via marktplaats) en dat vind ik altijd zooo ongemakkelijk
In mijn hoofd is het nog steeds maart eigenlijk.
Ik heb dus sinds een paar dagen een kitten en heb echt helemaal geen zin meer in kinderen. Elke keer als die slaapt denk ik ok, nu kiezen: zelf ook slapen, huis opruimen, of naar de wc? En dit is dan verder heel schattig en poept zelf enzo en is over een paar weken al iets minder intens. Ik kon me even heel goed voorstellen hoe het zou zijn als dit gewoon jarenlang je leven is.
Verder echt helemaal leuk maar ik ga zozozo slecht op weinig slaap niet normaal dit.
Ja mijne ook, april ook prima maar half juni?? Nee
Ik ben door Queer Eye heen gebinget. Zou dit dan het moment zijn waarop ik mijn boeken eindelijk eens ga sorteren na 3 jaar in plaats van de random manier waarop ze er nu ingeplempt zijn? Ik kan geen alternatieve uitstelbezigheden meer verzinnen.
Heb je brooklyn nine nine gekeken?
Ik heb dus de hele tijd het gevoel dat Pasen nog niet geweest is?? Echt zo raar haha
Ik hoop dat je dat schuldgevoel m.b.t. die knuffel naast je neer kunt leggen. Heel veel sterkte! Je bent een mens en op zulke momenten neemt datgene waar je behoefte aan hebt soms de overhand. In dt geval is dat echt niet erg en fijn dat je goede moral support hebt.