Wat je even kwijt wil #38

Sterkte lieve @Hufflepunk :heart::heart:

1 like

ik ga morgen terug naar m’n studentenhuis en heb zin om iedereen te icen

6 likes

Vraag me nu wel af hoe vaak is dit mij al overkomen? :thinking::joy: Vind het een geniale tip en ga het zeker eens toepassen.

1 like

Ja dat kan gewoon hoor!

Bij ‘mijn’ H&M mag je helemaal niks passen, maar in andere wel dus dat is een beetje verwarrend

mannnn het leek mij dus een goed idee om de hele keuken (incl kastjes en koelkast en shit) schoon te maken. Nou ik liet bijna het leven, zo benauwd. Maar ook hier: het resultaat mag er wezen

3 likes

Net een melding gedaan bij veilig thuis over mijn buren. Hun kinderen (ongeveer 3 en 5 denk ik…) huilen elke dag en daar wordt altijd op gereageerd met hard geschreeuw. En dan met ‘hou je kop’ en ‘ga naar je kamer en blijf daar’. Het voelt overdreven maar het gaat nu al minstens 2 jaar zo en die kinderen zijn nog zo klein.

42 likes

Ik heb een verhuisdoos vol met leuke shirts uit de kledingkast van mijn oom mogen meenemen en ben hier veel te enthousiast over. Behalve dat de eerste lading nu in de wasmachine zit en ik er nog 2 te gaan heb.

Summary

En dit is nog niet eens alles.

34 likes

Het zwarte wasmiddel kan zijn werk doen. Ook wel een mooie username voor hier @verhuisdoos.

Ik ben altijd zo blij als ik hem weer zie maar ergens ook weer niet omdat ik weet dat ik dan weer 12 dagen moet wachten tot ik hem zie. :sob:

Gaaf!

Soms gebeurt er gewoon teveel in een weekend, waarom kan het opperwezen gebeurtenissen niet een beetje achter elkaar plannen?!

Nee! Maar ik ben een dutje gaan doen :raised_hands:

1 like

het is feest! persoonlijke aanbiedingen aankomende week:
50% op alles van Alpro
20% op alles van DVS en Vivera

8 likes

Hoe vond je de dadel balletjes btw?

M’n cacao was precies op kwam ik achter toen ik met de keukenmachine in de aanslag stond :weary: Dus heb ze nog niet gemaakt.

1 like

sameeee :sunglasses:

1 like

zouden ze weten dat we vega eten…

Ik heb snoep en snacks maar ben op dieet :slightly_smiling_face:

1 like

ze weten alles

1 like