Wat je even kwijt wil #38

Ik kreeg ook net die mail terwijl ik net terug ben van de supermarkt met 3 pakken van DVS :unamused:

2 likes

Is dit dezelfde vriendin als die van het Kerstmaal?

Holy shit, mijn ventilator gaat opeens uit zichzelf aan

1 like

Petty of niet, je hebt tenminste weel gezegd waar het op stond. Echt kut van de situatie met je broer, maar iemand moet haar eens de waarheid vertellen.

1 like

waarom de fuck staat er op een pak rijst dat het 13 min moet koken als het na 10 min al overgaar is. hoe fucking irritant

En dat is zijn beste vriendin? Wow, ik zou hier ook niet mee gediend zijn.

1 like

Omdat je rijst in een rijstkoker moet koken

4 likes

Ik ga mezelf er een cadeau doen als ik verhuisd ben. goodbye tatta rijst

4 likes

Ik heb pita besteld en ook nog extra nuggets en een blikje cola om aan het minimum bedrag te komen. Zijn ze de saus vergeten :cry::grimacing::grimacing: ik keek echt uit naar looksaus en samoerai

1 like

Ik heb zo’n enorme hekel aan een bericht dat alleen bestaat uit ‘?’

Net ook weer. Iemand bood best wel onder de vraagprijs. Dus geen reactie gestuurd. Krijg ik een paar uur later dat f-ing vraagteken. Ga weg joh. Geblokkeerd nu. Doe niet zo irritant.

2 likes

Ik mis soms echt het huiswerk op de middelbare school. Om 15:30 thuiskomen, kopje thee, blogs checken (want alles kwam om 15:00 exact online) en dan daarna lekker opdrachten maken. Aardrijkskunde opdrachten of wat wiskunde of een tekst vertalen of een hoofdstuk van geschiedenis samenvatten.

Waarschijnlijk romantiseer ik het nu echt (tikkende regen tegen het raam en geen stress voor toetsen) maar nu zou ik dat echt leuke daginvulling vinden. Beetje verdiepen in allerlei vakken hahaha

32 likes

Ah ja, chill op mijn kamer. Msnen, huiswerk maken, muziek luisteren.

3 likes

Omg zo jaloers op een aantal shirts :heart_eyes:.

Blijkbaar hebben @midheavenmoon en ik een heel uitgebalanceerde energie samen, aldus een barman. Ik heb dit nog nooit gehoord, maar prima :+1:t4:

18 likes

Sterkte!:heart:

1 like

Echt een vals oud sekreet op tv nu bij Frank Visser doet uitspraak

2 likes

Omg ben je op tv had dat gezegd!

25 likes

O yesss staan daar meer seizoenen dan Netflix? (Netflix heeft er 2)

Ik heb daar ook een bloedhekel aan. Mijn moeder doet dat ook altijd als ik niet snel genoeg reageer op whatsapp. :mad:

1 like

Dit echt niet ok. Ik heb al sinds begin lockdown elke dag dezelfde sportschoenen aan en ik doe al sinds begin walking at home with Leslie, my bby, en nu heb ik sinds gisteren ineens een dikke, vette blaar onderOP m’n VOET.

1 like