Wat je even kwijt wil #38

Ik had al voorzien in de zondagavondblues en er een groot glas wijn voor bewaard :+1:t2:

3 likes

En haar blokkeren is ook wat heftig :laughing:. Alsof je na zoiets sneller reageert. Integendeel…

1 like

Ik slaap al weken slecht, ik kan niet slapen met de deur dicht maar als ik hem open laat word ik wakker van mijn vader die om 7 uur opstaat om te werken, ik eet niet, ik ben bang voor alles, ik haat deze versie van mezelf zo erg

Zo dat lucht op

Aah :slightly_frowning_face: ik kan helaas weinig nuttigs zeggen maar:

1 like

Dankjewel, dit is al zo lief

1 like

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. :kissing_heart:

O m g. Yes. Thanks!! Ik weet wat ik morgen tijdens ontbijt ga kijken.

1 like

Lief :heart::heart: En nu is het weer genoeg!! Ik heb wat rustgevends ingenomen, ga thee drinken en zo lekker slapen. Morgen wordt weer beter!

2 likes

Gaat het?
Je mag altijd een bericht sturen!

1 like

Knuffel!! En wat goed dat je iets genomen om rustig te worden. Hopelijk slaap je lekker♡

1 like

Waar verkopen ze leuke spijkerjasjes?

Je hebt ook zo veel op je bord. Ik vind het knap dat je er nog zo goed mee kan dealen. :heart:

2 likes

Als je wil kletsen erover mag je me altijd berichten! :heart:

1 like

Dusss ik ben aan het bellen met iemand. Maar zn buurvrouw kwam en nu zit ik hier naar hun ruzie (denk ik… zo klinkt het) te luisteren en naar mezelf te staren (video bellen)
Ik lijk wel een dode kikker.
In de tussentijd zit ik ook nog eens fotosnaar de verkeerde mensen te sturen haha. Top avond.

8 likes

Ik duim met je mee dat alles goed gaat :heart:.

1 like

och jeetje. ik duim voor je vader en denk aan jou/jullie!
:heart:

1 like

Ah wat naar @Hufflepunk :heart: heel veel sterkte!

@Luzarl :heart:

2 likes

omg kijken mensen hier ook Uit Mijn Keuken, nieuw favoriet omroep MAX programma

over (t)huisrestaurants

4 likes

Is dit een variant op bed en breakfast? Dan ben ik nu al hooked

2 likes

Jaaaa dat was vorig jaar ook al! Echt zo leuk, soort bed & breakfast maar dan anders

3 likes