Wat je even kwijt wil #38

ja alleen het verschil (eerste week) is dat mensen elkaar niet lijken te mogen

maar nog steeds evenveel karikaturen, in één aflevering al veganisten op een organische woongroep en een stel dat “mai husband is antiquair” uitstraalt en kijken alsof ze permanent in een citroen bijten

7 likes

O ik denk dat het herhalingen zijn van vorig jaar

1 like

Des te beter

2 likes

ahh zou kunnen haha, heb NPO start opgegooid

Uhhhh oké? Check die prijs

11 likes

Ik moest dit weekend werken en het voelt alsof het 7 dagen waren. Heb ook pijn aan mijn voeten. Wel de lekkerste kruimel met pudding vla ooit gegeten :flushed:

6 likes

Heb ik al gedaan natuurlijk! Martini met tonic en cranberry sap voor de vitamientjes

2 likes

Ik heb koorts en mijn dekbed en hoeslaken zijn helemaal nat van het zweet. Zoo vies

ik ben al gewoon een uur wakker omdat ik niet meer kon slapen van de keelpijn, wtf. nu wachten tot de huisartsenpraktijk open gaat om 8.00 zodat ik ze weer kan bellen :woman_shrugging:t3:

@luzarl heb je een beetje geslapen?
@Hufflepunk heb je al watvan je vader gehoord?

:heart::heart::heart: voor jullie

2 likes

Pff waarom ben ik al een half uur uit bed en dat terwijl ik vanavond de nachtdienst in moet.
Dit word een duivelse nachtdienst vanavond.

Ik heb zo slecht geslapen en ben echt helemaal kapot :frown: wil gewoon verder slapen

om 1 minuut over 8 staan er al 8 mensen telefonisch in de wacht bij de huisarts. Dat word wachten.

Ik ga vandaag naar de ikea en op de een of andere manier vind ik het toch een beetje spannend :sweat_smile: andere kant even zin om niet thuis te zitten.

Voordat ik moest werken heb ik al 30 min buiten gelopen. Was best lekker, het is wel nog benauwd.

-aangepast door moderator-

Het weekend voelde weer zo kort. En ik heb een muggenbult boven mijn oog. Ook heel fijn

Love deze aannemer, neemt gewoon z’n eigen koffie apparaat mee. Dus geen last van de stress dat ik iets moet aanbieden.

7 likes

Net mn laatste verslag voor deze periode ingeleverd. En toen ik dat gedaan had zag ik ineens een notitie van de docent met iets wat ik niet gedaan heb oepssss nouja geen zin meer, dobby is free for now

15 likes

Voor de gene die mijn verstandskies verhaal hebben meegekregen. Moest vanmorgen even terug bellen naar het ziekenhuis, ik kan weer terug vanmiddag :tired_face:

Mijn hamsterwang is weg, maar ik heb in mijn mond nog steeds een zwelling en de pijn is er niet minder op, dus ze vertrouwde het niet en kan weer langs. Aaaahhhhh @?€!@*