Sterkte @Hufflepunk ik hoop dat het snel kan en goed verloopt.
Ja heel lekker! Maar echt uitgerust voel ik me nu nietā¦
Ik heb net mijn auto naar de garage gebracht om schade te herstellen. Ik ben voortaan gewend om met een automaat, camera en parkeersensoren te rijden en de leenauto heeft geen van alle
Gelukkig is het wel een polo, die heb ik 2x eerder gehad dus niet een hele nieuwe auto waar ik nu voor 3 dagen aan moet wennen.
Duurde net ook even voordat ik snapte waarom de auto moeilijk deed toen ik langzamer ging voor het stoplicht, moest natuurlijk terugschakelen . Dit wordt nog wat.
*Disclaimer ik weet super chill dat ik zo een auto rij, maar ik ben echt een mongool als het op autorijden aan komt dus heb die dingen ook wel echt nodig.
Waarschuwing!
(Bewegende veenmol)
P.s. Ik had je gewaarschuwd
Binnenkort is er op mijn werk een bbq van mijn team en een groep mensen waarvoor/waarmee wij werken. Alleen het voelt zo dubbel om al meer dan drie maanden amper vrienden te hebben gezien en thuis te hebben gewerkt, nu voor de leuk ineens met circa 30 man samen te komen en daarvoor het ov te moeten nemenā¦Weet niet goed wat ik wil en moet vandaag/morgen beslissen.
Havermout smaakt echt naar karton met behanglijm
Wat een spanning, @Hufflepunk. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Mogen jullie wel bij hem zijn (i.v.m. Corona)? Hopelijk kan hij snel opnieuw geopereerd worden en daarna goed herstellen.
Ik haat het als ik te veel water in mn smoothie doe en dat het dan zo waterig grasdrankje wordt.
Wat heftig zeg, veel sterkte!!
Ik snap het echt niet dat mensen het nodig vinden om zulk commentaar te geven. Prima dat je het denkt, maar houd het lekker voor je.
Haha ik krijg net een terugblik van een foto en zit gewoon weer bijna te huilen van het lachen. Mijn vriend werd een tijd terug geopereerd, ik mocht de kamer in toen hij net wakker was geworden na de narcose en hij was nogal verward. Ik had een giraf heliumballon voor hem meegenomen maar hij begreep niet echt wat er gebeurde. Ik wilde dit leuke moment natuurlijk vastleggen en op de foto zie je hem totaal verwilderd en verward in de camera kijken met die giraf ballon in zijn handen hahaha. Ok jammer dat ik de foto niet kan posten maar hij kijkt ongeveer zo:
Pff dan moet je nog wel eventjes⦠Succes! Het gaat je heus lukken. Waarschijnlijk heb je best al wel een verhaal in je hoofd. Heb je vast al gedaan maar hoofdlijnen noteren en van daaruit verder werken? You can do it
Huh wtf is een prachtige foto juist! Stom wijf
Ik heb straks een sollicitatie gesprek en ben zoooo zenuwachtig
Moet de hele tijd poepen
Succes
@Cadeaupapier Je fotoās zijn allemaal prachtig. Ik snap niet vanwaar ze het haalt, heb je haar erover aangesproken? Ik vind dit niet iets dat je zomaar zegt.