Wat je even kwijt wil #38

Ik vertelde mijn twee oudste vriendinnen dat mijn relatie over is en hoewel ik weet dat ze al niet 1000% achter onze relatie stonden, zegt 1 van hen “hè hè Spaarlamp, eindelijk.” Heb al genoeg verdriet van mijn relatie, kan dit er echt niet bij hebben hoor. Hoezo zeg je zoiets??

5 likes

Echt walgelijk van haar.
Ik stuur een glitterbom op naar haar.

4 likes

Al stonden ze niet 1.000% achter je relatie, ze zien toch dat je er onder lijdt. Waarom zou je zoiets zeggen?
Veel sterkte!

Ieuw ik heb vanmorgen een oude Essence foundation op m’n gezicht gepleurd en mijn gezicht voelt als een cake met glazuur nu :tired_face: dik, vettig, poederig

1 like

Jezus wat een kut reactie. Veel sterkte :heart::heart:

Zo’n reactie slaat echt nergens op, heel erg kut en onempathisch. Sterkte :two_hearts:

Je kan het! En wat @Marquez zegt, zoiets hielp mij ook vaak: een stukje onder wat je al geschreven hebt begin je gewoon met ratelen. Alles wat je nog wil zeggen zonder te letten op zinsbouw, opbouw, volgorde, taal. Gewoon aan een stuk door ratelen. Dat ordenen en aanvullen en dan ben al een heel stuk verder. Succes!

1 like

Ik word gek van de spanning nu. Mijn vriend en ik zijn bezig voor een huurhuis en we zijn de voorkeurskandidaat, maar nu mijn vriend heeft gezegd een opschortende voorwaarde dat hij zijn diploma haalt te willen gaan ze de kans geven aan de andere partij. Ik hoop zo erg dat zij het niet willen hebben. Dit is zo’n mooi huis. Ik zie me er al helemaal wonen.

@Stars Ah ik voel je, maar als je weet dat je het altijd goed doet komt het nu ook wel goed! Ik heb ook een deadline voor vrijdag 23:59 en moet ook nog beginnen met de stof van dit vak überhaupt, maar heb het nu al uitgesteld tot donderdag :joy:

Ik heb net voor het eerst in maanden een 15 minute workout gedaan en nu heb ik spijt dat ik daar niet eerder mee begonnen was, zit gelijk te fantaseren over hoe fit ik nu had kunnen zijn :roll_eyes:

5 likes

Omgggg mn bff gaat een britse korthaar nemen en nu krijg ik steeds videos enzo door gestuurd. Dus ik word nogmaals tante. En we gaan haar samen ophalen omg. ( In belgie aka dubbel schattig)

17 likes

Heeft iemand tips waar in Nijmegen je lekker kan eten op loopafstand van het Radboudumc? Ben hier met mijn moeder en willen zo even ergens lunchen.

Hoe lang hebben jullie? Anders zou je miss even de bus naar de stad kunnen pakken.

2 likes

Zijn zo meteen klaar dus hebben de hele dag. Ben wel met de auto en hebben ook geen mondkapjes bij ons dus mogen niet zo de bus in denk ik. Maar we vinden het hier in de buurt het makkelijkste als er iets is, want willen daarna wel weer naar huis.

Edit: lekker dubbel he. We hebben de hele dag de tijd maar willen meteen naar huis hahah. Nou ja ik bedoel we hebben wel tijd maar mijn moeder wil gewoon straks naar huis na de lunch.

Thanks @monkeyslut. Ik ga even kijken.

1 like

Ik had vannacht gedroomd dat ik bij een speciale uitvoering van het zwanenmeer zat, en dat de hoofd-ballet-danser Mick Jagger was :joy: Wtf man ik werd echt hardop lachend wakker.

Het werd ook getriggered door dit pareltje haha. You can go haaaard or you can go hoooome :joy:

11 likes

Ik ga sinds kort weer naar dansles waar die chicks heel erg “love your body” “Love yourself” zijn (onafhankelijk van hoe het eruit ziet, vetrol meer of minder) en het helpt eigenlijk best goed :o
Ben lief over mijn lichaam en schaam me helemaal niet als ik met een stukje blote buik over straat loop. Vind het wel leuk staan eigenlijk en vind dat vet schattig :sweat_smile:
Denk ook dat hoe vaker je iets doet, dus strakkere kleding aan bv, hoe normaler het wordt en hoe meer je het waardeert. En dan helemaal als mensen je het idee geven dat iedereen perfect is zoals ie is. Raad nu ook aan iemand in mijn omgeving aan om lieve woorden te zeggen als ze zichzelf in de spiegel ziet. Hoop dat het werkt. Negatief gepraat over je lichaam tegen een ander, haalt diens energie ook naar beneden ofzo.
Blabla.

34 likes

Puux! Leuk lunchtentje in de groenestraat.

1 like

Ik heb net mijn scherm kapot laten vallen op de badkamervloer :sob:. De bovenkant reageert nu niet meer .

En ik heb zo een capaciteitentest en sollicitatiegesprek en ben ZO ziek nerveus… I can’t handle!!

1 like

Dus ik fiets langs een basischool waar een moeder haar zoon brengt. Zaten nog in de auto met het raam open en zij roept tegen haar zoon " Oehoeee kijk een sexy giiiirl"
Okeee daaan. Ik ben iets te oud om jouw schoondochter te zijn schat.
Bovendien vind ik het ook niet okee dat je je zoon leert dat een vrouw een sexy girl is als ze een jurkje aan heeft…

9 likes

Oh nee wat verdrietig dat het over is, dat had ik nog helemaal niet gelezen. Heel veel sterkte!!

1 like

Sollicitatie ging goed en was super gezellig :joy:. Hoor al voor woensdag of ik het geworden ben

34 likes