Wat je even kwijt wil #38

Ik heb ander afwasmiddel en deze ruikt gewoon naar Smirnoff Ice. Afwassen is echt een soort trip down memory lane geworden :dancing_women:ā€ā™€

12 likes

Heeft iemand ervaring met de koperspiraal? Ik ben eigenlijk wel klaar met hormonen, heb nu een implanon die ik laat verwijderen, en ben me aan het oriƫnteren op iets nieuws.

Denk dat ik sowieso even een maand niets in mijn lijf wil.

Wat een kut opmerking. Ze had beter niets kunnen zeggen.

Knuffel :heart: en heel veel sterkte gewenst.

1 like

Er is een heel uitgebreid topic over spiraaltjes!

1 like

Bij wat voor bedrijf??

1.2.3.i.nkt

1 like

Oh zij hebben fijne pennen!

10 likes

Wtf 1 van mijn t-shirts is weer half verpest in de was, had een witte was gedraaid en deze komt er als enige raar uit met zwarte vlekjes en 2 kleine gaatjes op dezelfde plek?

Foto

Lijkt wel alsof het heeft vastgezet in de wasmachine ofzo… Weet niet of dat kan…

Leuk!!

1 like

Bij de riem? Als je het shirt instopt misschien.

Ja ik snap er ook niks van, heb nog even met telefoon in de wastrommel geschenen maar niks te zien. En met de andere kledingstukken dus niks aan de hand.

Riemen draag ik nooit @HvO @MevrWillem en ben er echt zeker van dat die gaatjes er niet in zaten toen hij de was in ging :thinking:

@Crystalfire dit is echt mijn grootste ergernis. Al zoveel shirts verpest door dit soort grappen en snap nog steeds niet HOE DAN?! Lijkt wel complete willekeur en gebeurd ook met shirtjes die ik alleen in rokjes draag bijvoorbeeld. Echt, schiet mij maar lek.

1 like

Ja!! Eens in de zoveel tijd gebeurt er weer een mysterie in de wasmachine. Heb ook broeken gehad met opeens vreemde vlekjes etc. Maar nu zwarte vlekken en gaatjes???

Ahh dat klinkt ook goed! Ik probeer ook meer mijn natuurlijk vormen te accepteren ipv alles weg te stoppen in push up beha’s etc.
Het is gewoon bij de sportschool! En niet elke docent vind ik dan leuk, maar probeer verschillende docenten en dan hebben sommigen echt de juiste energie :v:t4: Ik haat het woord, maar echt positive vibes :sweat_smile: Dus dat is beetje zoeken. Heb ook wel eens danslesjes geprobeerd bij echte dansscholen, is ook al eens goed bevallen! Googlen op dansschool + je stad + dansstyle (dancehall, zumba, reggeaeton of afro dance zijn mijn favo’s) en dan kun je vaak wel een proefles proberen!

1 like

Ik zit in een groepchat van m’n opleiding, met zo’n 250 andere studenten. En 1 daarvan moet werkelijk op Ć©lke vraag antwoorden alsof ze alles weet, ook als het antwoord al was gegeven. Ik erger me er zo hard aan :roll_eyes:.

1 like

Shit ik ben echt volwassen aan het worden man. Heb al met 6 instanties gebeld en gemaild vandaag om administratieve shit te regelen waaronder het UWV en DUO en ik hoefde niet eens te huilen noch aan de beademing toen ik mijn studieschuld zag staan.

46 likes

Een paar weken geleden was ik nog aan het klagen dat het bedrijf waar ik werk wilt dat iedereen weer op kantoor gaat werken, maar dit feestje gaat niet door: niemand mag op kantoor werken tot 3 weken na de datum die Rutte aankondigt (om te zien wat de gevolgen zijn van weer op kantoor werken) maar omg ik word echt gillend gek? Ik denk echt dat ik het niet ga trekken om tot 21 september achter mijn keukentafel te werken op 5 stappen van het koffiezetapparaat en 10 van de wc? Heb dit ook aangegeven bij mijn manager vanochtend, tijdens de " hoe gaat het met thuiswerken"-meeting. Maar ik kan echt niets met zijn adviezen zoals ā€œWissel kamers af, dus een kamer voor werken, een kamer voor pauzes, een kamer voor meetingsā€ of ā€œProbeer op een andere verdieping te werken dan waar je leeftā€. Is goed meneer de manager, zal aan mijn bovenburen vragen of ik bij hun mag werken voortaan? Of zal een ruimte bijbuien in m’n appartement om zo voldoende werkplekken en leefplekken te hebben voor dat eerste advies.

18 likes

Kun je met je werk in een koffiezaakje zitten? Dat zou misschien een oplossing voor af en toe kunnen zijn?
Ik kan dat niet en baal daar wel van. Zal al schelen in andere energie voor paar uurtjes.
Of werken bij een vriend(in) thuis?

Frustrerend hĆØ :unamused: ik werk nog tot einde van het jaar thuis. Waar ik sinds vorige week mee begonnen ben nav tips van anderen is sommige meetings waarbij ik niet achter de laptop hoef te zitten om dan een rondje buiten te lopen. Werkt tot nu toe wel goed moet ik zeggen!