Werken in koffiezaken is bij ons helaas verboden anders was dat zeker een goede geweest en ben de eerste van mijn vriendinnengroep die afgestudeerd is en werkt dus de rest zit allemaal nog ik studentenhuizen en kleine kamertjes waardoor het niet kan. Ben bang dat ik echt gewoon geen andere optie dan thuiswerken zolang het kantoor gesloten is.
@piepeloi ja zooo frustrerend. Ben ook twee weken geleden pas op deze afdeling begonnen, want wissel elke 6 maanden van afdeling in het traineeship en heb echt het gevoel alsof ik dingen mis tov wanneer ik gewoon in het lab van de afdeling zou kunnen met collega’s maar is niet anders. Ga wel proberen de meetings die kunnen lopend te doen, dat is een goede!
@monkeyslut ja precies het is echt in periodes dat het kut gaat lijkt het wel! Soms kan ik het best relativeren (laat opstaan, geen pantalons, lekkere verse lunch etc) maar de laatste twee weken echt totaal niet
Maar thanks allemaal voor de adviezen ga nu als mn laatste meeting overbid nav hiervan op het balkon proberen te werken