Wat je even kwijt wil #38

Werken in koffiezaken is bij ons helaas verboden anders was dat zeker een goede geweest en ben de eerste van mijn vriendinnengroep die afgestudeerd is en werkt dus de rest zit allemaal nog ik studentenhuizen en kleine kamertjes waardoor het niet kan. Ben bang dat ik echt gewoon geen andere optie dan thuiswerken zolang het kantoor gesloten is.

@piepeloi ja zooo frustrerend. Ben ook twee weken geleden pas op deze afdeling begonnen, want wissel elke 6 maanden van afdeling in het traineeship en heb echt het gevoel alsof ik dingen mis tov wanneer ik gewoon in het lab van de afdeling zou kunnen met collega’s maar is niet anders. Ga wel proberen de meetings die kunnen lopend te doen, dat is een goede!

@monkeyslut ja precies het is echt in periodes dat het kut gaat lijkt het wel! Soms kan ik het best relativeren (laat opstaan, geen pantalons, lekkere verse lunch etc) maar de laatste twee weken echt totaal niet

Maar thanks allemaal voor de adviezen ga nu als mn laatste meeting overbid nav hiervan op het balkon proberen te werken

2 likes

Ugh het is echt niet mijn dag. Vanochtend flauw gevallen in de douche, sindsdien misselijk en buikpijn, en nu ook nog hoofdpijn erbij. Zal blij zijn als de werkdag voorbij is.

Haha ik moest echt lachen om die adviezen. Maar ik herken het echt heel erg! Ik word ook gillend gek thuis en ik heb ook geen extra kamers of meerdere verdiepingen of wat dan ook. Hoop zo dat we binnenkort weer naar kantoor mogen!!

That’s it, als jij en @Cadeaupapier even een adres doorgeven dan sla ik gelijk 2 vliegen in 1 klap.

Ben toch al grafchagrijnig vandaag dus kan ik even mijn agressie kwijt.

7 likes

OMG we hebben het huis :tada: :tada:

121 likes

Thanks voor de info, ik ga meteen een lege was met azijn draaien! Het is inmiddels wel een wat oudere machine geloof ik en heb af en toe wel eens dat het een beetje muffig ruikt (maar ik gebruik ook altijd parfumparels en wasverzachter om dat te verbloemen). Gewone kleding was ik altijd op 30 of 40 graden, alleen handdoeken en beddengoed op 60.

1 like

Eigenlijk moet je 1x per maand een lege was draaien op 90 graden, dan onderhoud je je machine goed om zeepresten etc te verwijderen. Kan veel problemen voorkomen.

5 likes

Moet ik idd ook veel vaker doen. Heb hem ook wel eens een paar keer gereinigd met dat reinigingspoeder van Dr. Beckmann, maar dat is alweer te lang geleden

Wajoo, eerste keer dat ik dit lees/hoor/verneem :astonished:. Voelt echt alsof ik onder een steen leef ofzo, is dit basic knowledge?

4 likes

Zit echt helemaal onder de muggenbulten na vannacht. Heb echt zoveel jeuk, ga op deze manier echt mijn hele huid kapot krabben.

Door dit weer (warm, onweer, benauwd) heb ik sinds gisteravond ineens zo’n nostalgische heimwee naar zomervakantie op de basisschool. Lekker zes weken vrij en dan op vakantie met mijn ouders. Eerst altijd met mijn broertje het huisje helemaal ontdekken, lekker zwemmen, naar leuke plekjes gaan, beetje badmintonnen bij het huisje. Ik mis dit.

Maar helaas heb ik nu een volwassen leven en mag ik de komende maanden gewoon werken + voorlopig niet op vakantie omdat ik net een huis heb gekocht. En als kind maar roepen dat ik zooo graag volwassen wilde zijn :thinking:

20 likes

Dit is zo fascinerend
https://www.delpher.nl/
Kan je bijvoorbeeld de krant opzoeken op je geboortedatum, maar nu ben ik allemaal oude kranten aan het bekijken.
Bijvoorbeeld

Samenvatting

1991
image
1993 De t was toen ook al de t zo te zien

1992 history repeats

10 likes

Echt wat denken al die leidinggevenden met hun domme adviezen en hun riante huizen??? Ik heb er ook een aantal gehad hoor “zorg ervoor dat je op een aparte plek werkt en ontspant, dus niet in je slaapkamer” ehhh ja leuk ik woon in een studio?

14 likes

Ik ben van het weekend geprikt door een of ander beest waardoor heel mijn onderbeen dik en rood met blauw is. Nu belde ik vandaag de dokter en moest ik een foto mailen. Nou oke prima, maar nu komt het. De assistent gaat naar de foto kijken en dan wordt ik binnen een week! terug gebeld met of ik op basis van die foto langs mag komen… een week wtf… top corona tijden

1 like

Ohh ik was net bij de fysiotherapeut en hij probeerde me een MLM-schema in te praten?!

1 like

Ik heb zoveel problemen met mijn eigenwaarde en geinternaliseerde kritiek dat ik er in het dagelijks leven heel veel last van heb. Ik ben hiervoor in therapie haha.

Het is dan op een zware dag zo ontzettend fijn dat ik eindelijk op een plek werk waar ik geaccepteerd word en ik veel verantwoordelijk heb. Het vertrouwen van anderen doet mij dan ook soms ook even denken dat ik daadwerkelijk dingen kan en niet alles altijd verkeerd doe.

15 likes

Ik vertelde dat ik twijfel over mijn werk en iets anders wil zoeken. Dus hij polsen van: hoe ben je met sales eigenlijk? En toen kwam het verhaal over vrienden van hem die visoliepillen verkochten nu

dit doet me aan het volgende denken:
zouden kinderen die bv. nu geboren worden over 20 jaar de homepage van NOS.nl op hun geboortedag opzoeken?

op mijn geboortedatum staat er de volgende ad

printen in wel 14 lettertypen!!!

6 likes

Na berichtjes op het forum over Chloe Ting heb ik me er maar in verdiept en vandaag is dé dag. Dit luie varkentje gaat vanavond sporten! Ik plaats het maar hier als stok achter de deur.

6 likes

Zet 'm op! Ik doe vandaag dag 9 :muscle:

1 like