Wat je even kwijt wil #38

Lekker menuutje voor het kraambezoek

3 likes

Wat een teleurstelling, geen krant op mijn geboortedag omdat het nieuwjaarsdag is.

2 likes

Ja ik ben ook een zondagskind haha, maar de dag daarna is ook nog wel interessant gelukkig

Een mega productieve dag gehad. Nu heel even chillen en dan hopelijk straks weer net zo productief verder

OMG dit is fantastisch.

“DE GROTE KLAP KOMT NOG” op de voorpagina van Trouw :sweat_smile:

Ging gelukkig over Prinsjesdag. Niet over mijn geboorte.

Verder had het zo een krant van dit jaar kunnen zijn. Miljoenennota weer gelekt, militairen naar het Midden-Oosten, iets over asielzoekerscentra en PvdA en CDA liggen in de clinch.

5 likes

Bij mij de varkenslever :joy: 39 cent per 100 gram, goede deal wel.
Verder alleen maar moord en doodslag :+1:

2 likes

Ja ik vind het echt fascinerend hoe het zo hetzelfde is als toen!
Op de geboortedag van m’n moeder ging het over boerenprotesten en bij iemand anders die ik ken over de uitbreiding van Schiphol.

2 likes

Haha de Austin Rover advertentie op mijn geboortedag :joy:

Zo bizar hoe ignorant alles toen nog was als je de kranten leest. Qua uitingen etc. Veel ‘zou je nu niet meer kunnen zeggen’ en dat bedoel ik niet facebooktokkie negatief, maar juist positief.

2 likes

Ben zo blij dat ik ouder wordt en ook echt merk dat het wat oplevert :sweat_smile:. Vandaag twee mails gestuurd waarvan eentje ik al ruim een JAAR mee in m’n maag zit, maar de laatste tijd ben ik er veel beter in geworden dingen te doen die ik eng vind maar gewoon moeten. Een jaar, of vijf, of tien jaar geleden had ik mijn kop in het zand blijven steken en alles wegstoppen waar ik niet mee geconfronteerd wilde worden. Soms vind ik het nog steeds lastig, maar het gaat echt beter. Heb daar ook echt hard voor gewerkt (met een psycholoog) omdat ik enorm zelfsaboteerde maar echt trots dat ik in die zin ben gegroeid.

16 likes

Is het mogelijk om een werkplek te huren ergens voor langere tijd?

Zelfs in 1890 liepen de Hart van Nederland-verhalen als een trein

hvnl

9 likes

Doe ‘m zo, is ie niet Basic:

afbeelding

14 likes

Ik heb echt een stomme dag vandaag. Ging allemaal wel op rolletjes de afgelopen weken maar is weer 360 graden omgeslagen. Heb ook nog eens ruzie met een vriendin en weet het allemaal niet zo goed dus ik wil pizza bestellen maar voel me na die emotie eetbui waarschijnlijk nog steeds rot.

Bedankt dat je me hier op hebt gewezen! Wat een types weer

1 like

Een vriendin van mij werkt aan de eettafel en die ruimt wel iedere dag haar laptop, extra scherm en toetsenbord op. Zo zit je er niet nog de hele avond tegen aan te kijken en ben je gewoon klaar na je werkdag. Misschien kan dat je wel helpen

1 like

kan ik ervan uitgaan dat ik op het station makkelijk mondkapjes kan kopen???

Als je heel moe bent, duurt het even voor je bent ‘bijgeslapen’, hopelijk helpt een paar nachten goed slapen je :heart:

1 like

weet iemand een leuk hotel/huisje/verblijf voor een nachtje in scheveningen? dichtbij het strand graag

Kurhaus

5 likes

Wat grappig. Het gaat bij mij over boeren :sweat_smile: Kan zo een stuk van nu zijn

2 likes