Donkere melk
Voor iedereen die ook Spotify Premium wil maar er normaal iets te skeer voor is, de aanbieding 3 maanden voor 10 euro is er sinds kort weer
hoe kun je daar nou zonder, echt een eerste levensbehoefte voor mij
ja laat ik dat maar gewoon doen
Ik kan me niet eens herinneren dat ik het ooit niet heb gehad eigenlijk. Het werd in 2010 een ding in Nederland en volgens mij heb ik het toen meteen genomen?
Normaal heb ik ook bijna altijd wel Premium (met studentenkorting) maar de volle prijs is echt duur vind ik. Door corona heb ik het stopgezet omdat ik nu toch niet in het OV reis en thuis net zo makkelijk gratis op Youtube muziek kan luisteren
Mijn uitbundig plan om vandaag 5 videos van Chloe Ting te volgen is faliekant in het water gevallen na video 3.
Kan je dat eigenlijk makkelijk aan- en uitzetten? Zeg maar gewoon een maandje wel en dan een maandje niet?
Vind je? Ik vind het nog goedkoper dan alle singles te kopen. De artiesten werken ook niet voor niks.
Shit dit komt aanvallend over. Niet de bedoeling
Ja kan heel makkelijk bij je instellingen, heb het echt al zo vaak opnieuw gekocht en weer stopgezet. Ga het nu ook meteen weer stopzetten zodat hij na deze 3 maanden niet ongemerkt door loopt
Als je 5 anderen vindt kun je een family abonnement afsluiten en is het nog maar 2. 5 per maand!
Dit heb ik 2 keer met vriendinnen geprobeerd!! Ook allemaal zelfde adres ingevoerd, maar werden allebei de keren allemaal na een maand eruit gegooid, dus ik denk dat ze IP adressen hebben gecontroleerd
ik ga voor het eerst in drie maanden terug naar m’n studentenhuis/stad en ben zO bang dat de huisgenoot die beloofd had goed voor m’n planten te zorgen het verpest heeft
Ik heb net Deciem een bericht gestuurd over advies over mn skincare routine en heb er al helemaal zin in
Zo fijn dat je terug bent!
Ik ga morgen van zeeland naar goeree overflakkee rijden en ik heb er zoveel zin in. Allemaal n-wegen, lekker op t gemakje tuffen. Daarna wel over de snelweg naar Tilburg maar das een detail
nee je moet pretzel toffee
Haha ja het is wel een beetje zo’n moet je weten huishoudding ja, maar goed dat moet je ook maar net een keer van iemand geleerd hebben, anders is het niet gek dat je dat niet weet. Monteurs hameren er ook vaak op!
Ik heb een paniekaanval en ik moet nog 1,5 uur werken