Mijn vriendinnen zijn de liefsten
ik heb echt zo fijn m’n verjaardag gevierd
Ja zo stom dat er met tijdsloten word gewerkt! Rustig tafelen zit er dus niet meer in voorlopig.
Ook heeeel benieuwd hoe het hier morgen in de stad is met terrassen en al die Duitsers die toch nog de grens over gaan…
Heb je beetje kunnen slapen?
Mijn vriend was om zes uur wakker en stond toen op. Zo lekker om dan het bed voor me alleen te hebben en nog verder te kunnen slapen.
Kan thuis prima hoor
Onze tuin is verbouwd en eindelijk af! Ik ben er zo blij mee dat ik om 7.00 uur uit mijzelf wakker was om nu in de tuin ( wel met warme badjas) lekker mijn eerste koffie te drinken. Hahaha.
Dit is echt zo’n gevalletje: vroeger was je helemaal enthousiast van een nieuwe outfit of dikke feestvakantie en nu ben je blij met je verbouwde tuin 
Net als dat ik het nu fijn vind als ik vroeg op ben want dan kan ik lekker rustig opstarten??? What happend?
geniet van je tuin en je koffie! Ik zit aan de ochtendmelange thee en ga even wakker worden met een serie voor ik ga sporten 
Ah ja dat ‘moet’ ik ook nog even doen ( sporten).
Heeerlijk, geniet er van!
Ugh de buren zijn al een uur aan het klussen. En ik moet vandaag ook even langs de bouwmarkt maar dit herinnert me eraan dat de hele wereld vandaag gaat klussen, dus ik ga maar vroeg.
Ah lief. Jawel hoor. En straks komt mijn zusje hier lunchen dus ben niet alleen gelukkig vandaag
Mijn god, ik schrok net echt van m’n eigen spiegelbeeld. Alsof ik helemaal naar de tering ben gegaan gisteren. Valt niks meer van te maken vrees ik. Iel.
en de klep van de waterkoker sluit niet meer dus heb ik er zo’n zak proteïne poeder (of wat het dan ook is) opgezet en die flikkerde eraf. Maarja, dat gebruik ik toch niet. 
Hier in de buurt werken ze ook met tijdsloten, maar is bij de meeste restaurants het laatste tijdslot van 19:30 tot sluit. Dus misschien eet je dan iets later dan je gewend bent, maar dan kun je wel alle tijd nemen! Gewoon ‘s middags lekker een borrelplankje maken en dan kom je er wel 
Wisselt heel erg per restaurant, hier werken er genoeg ook zonder tijdssloten gelukkig!
Ik denk dat die tijdsloten er zijn omdat ze minder tafels mogen bezetten tegelijk. Op deze manier kan de horeca wellicht toch wat meer omzet genereren.
Leuk waar ga je heen?
de ouders van mn vriend komen zo op bezoek en dus wil ik het even goed schoon/ opgeruimd hebben maar mn vriend doet echt niks
dus heb aan de ene kant zoiets van ja daag dan niet, zijn jouw ouders maar aan de andere kant vind ik het ook vervelend als het rommelig en niet schoon is
Ben blij dat mijn kater eindelijk weg is en ik weer kan eten. Jezus.
@George @GroenTakje @Bird
jullie hadden op m’n hardloopbericht gereageerd en ik heb vanochtend heel vroeg hardgelopen (om 7u) ) en ik vond het zooo chill! ik ben totaal geen ochtendmens en ik haat ochtenden, dus vanochtend was het te vroeg om na te denken en toen ben ik gewoon gegaan, dus dat ga ik vaker doen! thanks voor de tips nog
Lekker dan!