Wat je even kwijt wil #38

:heart: Let je op je ademhaling!!!

Ja @Solee misschien kan je een ademhalingsoefening met visuals via youtube doen

Ik heb dadelijk een massage en ben nu alweer meer bezig met het ongemakkelijke dan met het fijne aspect ervan

2 likes

Rustig aan, het gaat weer over, hoe meer je je ertegen verzet hoe langer het duurt! Hierboven al goede tips maar wat bij mij ook helpt is in je gedachten teruggaan naar bijvoorbeeld vakanties, kinderfeestjes oid van vroeger. Zolang je moet blijven nadenken over andere dingen

Take care :rose:

Heel goed dat je er aan werkt! En ook heel fijn dat je zo’n plek hebt! :smiley:

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst sinds corona weer op locatie gewerkt. En omg de tijd vloog voorbij. Opeens was het 7 uur. Morgen mag ik weer :tada::tada::tada::tada:. En dan donderdag waarschijnlijk op kantoor. Nooit gedacht dat deze dingen me zo blij konden maken.

11 likes

Vorige week gingen ze op bezoek bij de schrijver van sound of silence. En dan aan die man opdringen dat ze het nummer mochten spelen voor hem en zijn vrouw. Het ongemak straalde eraf.

3 likes

Als ik het goed heb begrepen is het einddoel van hun reis om Simon&Garfunkel te ontmoeten. Het lijkt me zo’n hilarisch slechte tv als ze dan gaan optreden.

3 likes

Een kennis wou vandaag bellen. Zij is ook echt een beller. Ik alleen echt niet. Dus nu doe ik alsof ik het vergeet. Voel me beetje schuldig want ze is heel lief, maar ik wil even introverten.

3 likes

kun je niet aansluiten bij een van je vriendinnen? dat je met één van hun een weekendje/midweek ergens naartoe gaat? misschien heb je dit zelf ook al wel bedacht hoor maar wilde het toch even voorstellen!

ik heb net m’n eigen bankrekening/online bankieren geblokkeerd :woman_facepalming:t3: zo stom. wilde geld overmaken van de ene rekening naar de ander want had even geld nodig maar blijkbaar iets verkeerd gedaan en nu kan ik niet bij m’n geld. en de klantenservice is natuurlijk al niet meer bereikbaar dus dan moet ik dat morgen weer doen. helemaal kut allemaal weer

Zo. Ik heb eindelijk een wasmachine :joy:. Ga het perfecte strijkwerk van mijn mutti missen

13 likes

Misschien is dit al gezegd, lees nog bij, maar zelfs in 1670 waren dit soort berichten ook al in de krant te vinden. Heb m’n masterscriptie gedaan over advertenties in de 17e eeuw, echt heel leuk om te lezen.

5 likes

AH to go had een wegwerpmasker voor 7.50 omg :expressionless:

1 like

@S.onrisa @pastelzwart @vitaminwater @Luzarl

Bedankt voor jullie reacties :heart: helaas gaat dat niet bij mijn werk. Ik moet nog een kwartier en daarna nog oefenen voor een toets. Denk dat ik tussendoor eerst mezelf maar ga proberen te kalmeren.

waren er 10!

1 like

En kan je niet een vriendin vragen om met z’n tweeën weg te gaan? Of anders alleen? Ik ben ooit een midweek alleen naar Vlieland geweest en het is niet hetzelfde als samen op vakantie gaan, maar wel chill. Had wel gewoon dagelijks even kort contact met familie of een vriendin, zat een beetje in een uithoek en niet echt een vakantie periode. Maar ik vond het echt wel fijn om helemaal weg te zijn en je eigen ding te doen.

2 likes

het enige wat me is bijgebleven is dat ze 2 meisjes gingen interviewen en toen grapte simon dat ze van het channel ‘girls gone wild’ waren en toen riep simon naar ze: SHOW YOUR TITTIES!!! toen dacht ik echt: wat praat jij nou voor fucking poep, kansloos gedrag

2 likes

Wat lief van je dankjewel :slight_smile:

Oh sorry ja dan snap ik dat je je even koos vriendloos voelt en dat alleen weg gaan daar niet tegen helpt. Ik zat me meer blind te staren op dezelfde omgeving voor nog maanden.

En zulke dagen zijn lekker herkenbaar en horen, denk ik, gewoon bij het leven. Lekker even zwelgen in zelfmedelijden en chocolade eten en dan wordt het straks als je hormonen weer normaal doen wel weer oke. :orange_heart:

1 like