Het was zo fijn om buiten yoga te doen niet te koud of te warm, rustig en lekker kalmerende vogel geluiden. Voel me helemaal zen!
Niet dat je hier iets aan hebt, maar mijn relatie is uitgegaan en ik heb ook niemand om mee op vakantie te gaan:(.
Ooohh echt, niet goed gekeken dan
Oh noo . Kun je dat rondje miss langs lopen. Misschien vind je hem.
Ik heb net gereageerd op een vacature hier in de buurt en ik hoop eeeeecht dat dit iets wordt. Er is hier in de buurt echt bizar weinig aanbod dus dit is echt een vrij unieke kans en ik heb het geld echt hard nodig. Dusja fingers crossed voor mezelf
Ik ben zo chill uit eten geweest en de hele avond buiten gezeten en het is nog steeds licht en warm en ik ben ook een beetje aangeschoten. Het voelt als zomervakantie maar de wekker gaat op zich morgen weer om 7 uur. Nou ja je moet er wat van maken toch
Ik was vandaag echt heel emo. Beetje door een samenloop van omstandigheden van afgelopen week (niks ernstigs). Maar ik moest vandaag gewoon om de kleinste dingen huilen. Om het af te toppen was er ook nog een blinde man aan het blokfluiten in de stad en ik had geen geld mee om in zijn potje te doen. Whyyyyy
Hahaha ik ga helemaal stuk hierom
Dit ben ik in de vorm van een klein jongentje.
Hahaha was ik maar zo
WAAROM POST JE DIT HOE KAN IK NOU NOG SLAPEN
Hahaha is onzin toch
Waaaaaaaargh, ik haat die tokkie buren van mijn moeder die iedere nacht tot een uur of 2 snachts buiten zitten en allemaal homies van die tieners komen chillen. Ik voel me zo onveilig en kan niet meer slapen omdat ze hun bek niet houden. Durf er ook niks van te zeggen. Nog 2 1/2 week volhouden, ik tel echt de dagen af
Ja maar wel eng
Ik weet niet of ik het eng vindā¦kijk onder je bed doeeei
Als je vannacht om 3u wakker wordt staat er een geest naar je te kijken
Ik vraag me af wat die voice-over pp het einde nog wil zeggen⦠ātot voor kort konden kinderenā¦ā nog fatsoenlijk zijn? Nog vragen beantwoorden? Het gras nog maaien met karton?
Huh waar moet ik de baby zien??
grapje
Ja ik zie ook gewoon een muur hoor?? Of een raam ofzo