Als je ‘s avonds spoken wilt posten kun je beter dit posten
Ik heb misschien wel en misschien niet een vriendschap opgezegd en ik weet niet wat ik moet voelen? Opluchting, maar ook chaos en twijfel Had overigens een hele bak shit uit kunnen storten, maar ik heb mijn hand maar in eigen boezem gestoken.
Oma heeft voor het eerst een insta post gemaakt. Maar nu zie ik op de pagina, waar normaal de mensen die ik volg komen, mijn eigen post. Is dit normaal? Volg ik mezelf? Ben ik te oud voor insta?
Is normaal. Gaat goed!
Yes! Ok. Dus ik zit ook op insta en het voelt wel cool. Alsof ik er nu ook bijhoor.
Ik zit op de wc in het donker zodat ik straks kan slapen. Maar nu durf ik nooit meer die wc af.
Is normaal. Dat is zodat je nog ff lekker naar je eigen sexy foto kan staren.
Hahahaha bel me dan loods ik je door de gang naar je bed
Heb gerend geen grap hahaha. Kut baby .
Herinnert iemand zich dit?
Dit zegt me dus echt hélemaal niets. Ik vond het best bizar om te lezen, want ik herinner me nog wel feitjes uit de jaren '90 die genoemd worden (flarden), maar iets uit 2006 totaal niet?!
Ik wist helemaal niet dat we onze eigen (mini) versie van War of the Worlds hadden, haha.
Ik kan gewoon géén enkele leuke bikini vinden voor deze zomer!! Het lijkt wel alsof de corona ook de hele bikini collectie overal de das om heeft gedaan.
Zo chill, kunnen uitslapen na twee weken om 06:00 op voor studie heb ook gewoon honger, normaal zat ik nu al lang en breed aan de koffie. Maar ik geef niet op, ik blijf liggen.
vandaag weer om 6.00 wakker van de keelpijn, kan gewoon niet meer slikken op een gegeven moment helemaal ellendig dit
Het is best wel warm in huis en vooral ook in de slaapkamer. Maar het raam staat heel de dagen open tot het moment dat ik ga slapen want anders is er te veel herrie. Alleen door de warmte (denk ik) word ik de laatste tijd echt vaak wakker met hoofdpijn.
Zou een luchtbevochtiger hiertegen helpen of gewoon een ventilator? Maar dat is ook weer herrie
Ja was helemaal in shock en mijn moeder was familie aan het bellen.
Hun vliegtuig werd geblokkeerd
Voel me al een tijd super ellendig en heb gisteravond in bed een uur liggen huilen. En nu word ik door dat gejank ook nog wakker met een ontstoken oog. Echt top
Ik kan mijn titel beter laten veranderen in ‘wandelende disclaimer’ want zo voelde ik mij eerder.