Sterkte!
Is het een optie om met oordopjes te slapen? Dan kan je 's nachts het raam gewoon open laten! Uit ervaring als lichte slaper lig je met een ventilator, airco of luchtbevochtiger ook wakker als je al last hebt van het geluid van buiten. Oordopjes zijn echt een oplossing voor mij
Ik moet vandaag overleven op weinig slaap. Hopelijk kan ik vanmiddag een middagdutje doen.
Wiehoe m’n flavour drops worden tussen negen en tien bezorgd. Heb alvast extra grote pot koffie gezet, basic bitch ijskoffie coming up.
Ik ben zo moe en ik dacht ik ga naar kantoor, dus heb mezelf vroeger uit bed gesleept en zit er nu. Maar het is helemaal uitgestorven, ik ben als enige op deze afdeling en verder zit er nog één iemand in het pand. Zo heeft het echt weinig zin om naar kantoor te komen. Maar ik ben er ook klaar mee in m’n eentje thuis te zitten.
Ik droomde vannacht dat ik jointjes ging roken met Kris Jenner.
junkkk in the trunnnnnnnnnnk
Had mijn wekker op 11:30 gezet en ben nu alweer een uur wakker
Net bedacht dat ik vegan linzencurry, raita en slaatje van maken voor vanavond met naan erbij en nu heb ik daar zo’n zin in. Ga ook vroeg die curry al maken zodat m’n huis lekker ruikt.
Heb je al bij Natuurhuisjes gekeken? Weet niet wat jullie zoeken, maar vind daar altijd veel leuks tussen staan. Al is dat nu geloof ik wel heel populair en wellicht minder beschikbaar.
Ja, ik nu dus ook. Als ontbijt, weg met de havermout.
Mijn moeder gaat naar de kapper en als ze terugkomt is ze kaal. Ff confronterend, maar ook wel weer stoer
WEG MET HAVERMOUT, WIJ PROTESTEREN HAVERMOUT ZONDER KLEREN
Ik heb geen bananen meer. Zou een smoothie met yoghurt, peer, framboos en havermout lekker zijn?
Weg met havermout!
Lijkt me best prima, gewoon proberen.
ja man!
Hahaha jawel, havermout voor een vol gevoel. In een smoothie is het te doen, gewoon zo door de yoghurt niet, dat is net of je natte krant aan het eten bent
Ik heb ook geen bananen meer dus mijne wordt yogurt, perzik, spinazie, courgette en kokos eitwitpoeder. Ik ben benieuwd. Heb trouwens ook mango
Ik snap dit niet haha. #blond