Ik heb havermout met Alpro macchiato, chocolade eiwitpoeder en aardbeien. En eerste twee seizoenen van the real housewives of Atlanta staan op Netflix. Echt studie who I don’t know her
Er komt iemand van marktplaats langs om 12:00 voor mijn oude koelkast en ik wil gewoon dat ze dat ding meenemen en weg. Ze hebben ook al net de tijd veranderd dat ze langskomen waardoor ik nu geen tijd meer heb om te sporten en dat vind ik ook al zo irritant.
Mijn buren zitten buiten met visite en het buurjongetje vraagt aan de buurvrouw, die in de keuken staat, of hij moet helpen en ze zegt echt op zo’n echte moeder-toon “NEE HOOR HET LUKT WEL”. Wedden dat ze straks zegt dat niemand haar helpt. 
Sta in de (lange) rij bij cool.blue. Nooit gedacht dat ik het zou doen, maar ik wil vandaag mijn nieuwe telefoon 
Ik ga zo het zwembadje de tuin in gooien en er lekker lang in liggen en beginnen aan een boek dat ik al een jaar wil lezen 
Lekker! Ik was ook geen ochtendmens en totaal niet sportief maar ik houd het
nu al ruim een jaar vol (het lopen dan) en ik begin het zelfs lekker te vinden haha. Dus hou vol!
Fuck ik ben zo verliefd he.
Ik schaam me, maar ik was bij de gamma en de rij stond tot buiten toen ik weg liep.
Moest verf hebben die alleen vandaag nog in de aanbieding was.
Humeur omslag: m’n Australie heenvlucht is zojuist gecancelled. Zoals verwacht natuurlijk, maar ik ga er wel een traantje om laten. Nu zie ik mijn moeder, zusje, oma en andere familie 3 jaar lang niet. Fuckzooi.
Naar de kringloop brengen is toch niet weggooien?
Haha ik snap je wel hoor. Van mensen die boeken in de vuilniszak of bij het oud papier doen moet ik ook huilen.
Dat heb ik dus alleen als er ergens bomen worden omgehakt. Boeken kunnen mij gestolen worden en ik schrijf er als letterkundige ook gewoon in. 
We willen uit lunchen maar we kunnen niet kiezen waar
stress
Zijn er meer die in de ING app niets kunnen overmaken? Ik krijg een foutmelding en nu kan ik mijn huur niet overmaken. En de klantenservice is dus dicht vanwege pinksteren
Ik heb toevallig net nog geld overgemaakt via de ING app. Het lukte bij mij dus wel.
Oja erin schrijven/vouwen/strepen kan me ook gestolen worden hoor, dat hoort er juist bij vind ik.
Ik moet Koreaans huiswerk maken en daarna mag ik zonnen, maar ik wil niet 
Ah nee wat rot 
Zij wonen in Australie, ik gewoon in NL met m’n vader/vriend/familie hier (na scheiding van ouders is ons gezin opgesplitst). Heb ze idd al 2 jaar niet kunnen zien en daar gaat nu een heel jaar bij komen… Vind het ook zo jammer voor m’n oma daar, haar gezondheid is ook niet zo top meer. Andere kansen zijn er niet omdat ik voltijd studeer en 2 weekjes tijdens de kerst tussen stressvolle schoolweken door vind ik het echt niet waard. Het is niet anders 
zou je het vanavond niet doen als de zon weg is?