Wat je even kwijt wil #38

Echt super kut en frustrerend is dat ja. Solliciteer je wel eens op soortgelijke functies? Dat scheelt wel heel erg met het schrijven van motivatiebrieven vond ik, aangezien je dan minder hoeft aan te passen aan je brief. Succes iig, ik hoop voor je dat je snel wat vindt!

1 like

Hebben jullie er budget voor? Je kan een digitale kookworkshop boeken namelijk, maar dat kost wel 7,50 pp en je moet nog boodschappen doen, dus dan kom je op iets van 15 euro totaal.

Huh nu ben ik in de war? Bij die kleinste categorie? Ik dacht dat jij een hele andere baan had… Meer zoals de nummer 1 van de tweede categorie haha.

Snap ik, het is ook echt lastig! Misschien helpt het om een een paar stukjes te schrijven die je sowieso in elke brief wil gebruiken (bijv. over je studie, relevante werkervaring, hoe je bent/eigenschappen, een passende afsluiting), zodat je daarna voornamelijk je motivatie voor de baan waarop je reageert hoeft toe te voegen.

1 like

Ik ben een kilometertellertje aan het bevestigen op mijn fiets en het frustreerde me dat ik nergens kon vinden waar op de spaak ik hem moest bevestigen. Niet online, niet in gebruiksaanwijzing. Toen viel het kwartje. Big brain time :+1:

1 like

Een vriendin had laatst een muziek bingo georganiseerd en dat was echt heel leuk! Ze had bingo kaarten gemaakt met verschillende nummers en speelde tijdens het videobellen via haar spotify lijst steeds kort een nummer af.

1 like

Ik ben heel benieuwd naar het kwartje want ik zou het ook niet weten?

1 like

Het maakt niet uit of je het magneetje hoog of laag bevestigt (nouja, vast wel voor krachten en optimale aerodynamiek en bla), en of hij dus een lang of kort rondje maakt, want de de rondjes duren even lang en zullen dus op hetzelfde moment gemeten worden.

Je moet natuurlijk wel je bandmaat invoeren in de km-teller zelf.

1 like

Ja maar sommige hebben een sensor en werken niet op GPS, dus die moet dan ergens op je wiel neem ik aan.

@Max Oja dat klinkt heel logisch haha.

1 like

Ja zeker! Was nog 1 plek vrij in het vliegtuig ook :pray:t3:

2 likes

De kaaskroketten waren lekker :drooling_face:

En ik ben naar de opticien geweest voor lenzencontrole en mijn oog die -1 achteruit was gegaan is weer vooruit gegaan. Zo blij, want heb een halfjaar gedacht dat ik blind zou worden

9 likes

Mijn date kwam ff hoi zeggen en dat liep uit op 50 minuten en alles leuk en aardig (heel leuk en aardig!) maar nu moet ik dus ook 50 minuten langer doorwerken en dat is toch wel jammer :’)

12 likes

Alle apps op mijn telefoon staan ingedeeld zodat het qua kleur een evenwichtig beeld is. Maar nu moest ik een nieuwe app downloaden en kon die niet naast mijn Rabo app want allebei een witte achtergrond. Dus moest ‘ie wisselen met Spotify en nu klik ik de hele tijd verkeerd. Je kunt je leven zo moeilijk maken als je zelf wilt, zo blijkt.

19 likes

Zeer herkenbaar. De nieuwe app van Sonos is een doorn in het oog - zo’n ongepaste kleur.

2 likes

Zo erg als een app een update gehad heeft en ineens niet meer goed past :sob:

1 like

@MevrWillem ik heb wel eens een app naar mijn tweede pagina verbannen omdat ik ‘m na de update zo lelijk vond en er niet mee geconfronteerd wilde worden.

4 likes

Ik wil nog steeds het oude Instagram-icoontje terug.

3 likes

Got it! Laat die bitches maar komen :smiling_imp: En als dat niet werkt kan ik altijd nog naar een klamboe gaan kijken idd @Dasty
Thanks voor de tips!

2 likes

Ik had gehoopt dat het nu zou onweren en mijn sportles niet doorging maar helaas :thumbsdown:

2 likes

Same