Wat je even kwijt wil #38

Lekker productief dagje al. Vanochtend 2 uur gewerkt, daarna weer wat spullen op marktplaats en zo gezet, iemand kwam ook al wat ophalen, daarna ff een rondje gewandeld en nu weer aan het werk

1 like

Ik ken mezelf daar te goed voor :sweat_smile:

1 like

Ik had m’n vriend gevraagd om bij de Appie even 2 zachte avocado’s mee te nemen… hij kwam thuis met 2 mango’s :joy:
Ik moet hem nog wel eea leren geloof ik haha

58 likes

Mijn voeten gaan zo meuren altijd van dit weer. En mijn schoenen en slippers dus ook :mask: Heeft er iemand een goed middeltje daartegen?

Ik voel me echt aangedaan in mijn personal space. Ik heb zeker 20 muggenbulten :sob:, ten eerste word ik nooit gestoken dus what is happening, en ten tweede heeft die mug geen 1.5 meter afstand gehouden gvrdmm

11 likes

Normaal trek ik een jurkje aan als ik wat langer ga wandelen zodat ik zo’n shortje eronder aan kan tegen het schuren. Voelde me vandaag top en dacht lekker mijn benen bruinen dus gewoon een shortje aan. Eens zien of ik hier over 35 min spijt van heb

Kan gelukkig met de auto terug

2 likes

Aangezien ik geen vrienden heb en mijn vriend nergens zin in heeft ben ik alleen naar t strand gegaan en moet zeggen het is heerlijk!! Meer mensen die dit doen? Voel me wel een beetje alleen tussen al die groepjes maar ach

34 likes

zo vaak!

1 like

Dit doe ik ook vaak hoor! Het enige lastige er aan is dat er dan niemand is om mijn rug in te smeren :frowning:

3 likes

Haha ja rug insmeren is best lastig zo

1 like

Dit lijkt mij echt heerlijk! Kom alleen niet zo makkelijk op het strand in mijn eentje. En op vakantie ben ik dan altijd wat bang dat mijn spullen gejat worden :sweat_smile: maar die kun je bij andere mensen wel even leggen. En naar de wc is ook vervelend omdat je dan je hele hebben en houden mee moet nemen.

2 likes

Jaa ik houuu ervan om alleen naar het strand te gaan. Lekker genieten van de rust. Zwemmen wanneer ik wil , gaan wanneer ik wil en niemand die zeurt als mijn zand op hun handdoek komt.

2 likes

Er is niets dat ik niet alleen doe! Geniet ervan.

2 likes

Wij gaan over 10 dagen verhuizen en iedereen vraagt nu steeds of ik al stress heb. Als ik zeg dat dat wel meevalt, reageren mensen zo verbaasd dat ik er bijna alsnog gestresst door raak.

5 likes

Heerlijk is dat! Vooral wat later op de dag als het een beetje leegloopt.Love it :heart:

Doel van vandaag: de stad ontlopen.Wat best moeilijk gaat worden want ik woon ernaast.Heb zo geen zin in doe drommen mensen bij elk café/terras/lunchtentje.

Het is hier al de hele dag bewolkt :sob:

1 like

Mijn een-na-grootste teen lijkt een beetje op een naaktslak.

8 likes

Oké, huiswerk af, maar het is hier helemaal noet zo lekker weer? Bewolkt en helemaal niet zo warm :frowning:

Ik heb deze week gewoon voor ruim €70 boodschappen gedaan. Dat is echt buiten proportie, eerder was het altijd €35/€40 (voor een week/10 dagen). Wel veel prijzige dingen gekocht (olijfolie, noten) maar toch wow.