Wat je even kwijt wil #38

Denk dat Hannibal Lecter daar wel antwoord op heeft

13 likes

Dus ik heb vorig jaar bij de kringloop een jurk gekocht. En daarna elke winkel waar ik inging ging t alarm af. Laatst had ik heb aan en gebeurde het weer . En nu pas kom ik erachter dat er zon alarm systeem inzit… bij de mouw ook echt. Hoe heb ik dit niet doorkunnen hebben

14 likes

Deze had ik ook echt in mijn hoofd om aan te trekken

2 likes

Ah ik ben zooo moe en heb straks weer een overleg van een uur met 4 mensen en daarna nog een belafspraak over mn contract wat ik spannend vind, ik wil niet meer.

1 like

The return of ‘August heeft nu twee katten!’

1 like

Ik kan mijn eigen hoofd en stem niet meer aangluren op Zoom, Skype, Web-ex, Whatsapp-bellen en facetime.

8 likes

De weersvoorspelling van volgende week geeft me angstzweet

2 likes

Wat ga je doen en waar? (Nijmegen toch?) ik twijfel ook lang en had bijna microblading afspraak gemaakt en toen las ik een blog van serena en ben ik weet afgehaakt.

Nee dit is gewoon gesampled lijkt me

Ik weet niet of het in alle apps kan, maar op Zoom kun je “hide self-view” doen! Ik praat dan echt meteen veel natuurlijker

1 like

Ahh wat rot… niks is erger dan je dier in pijn zien. Sterkte! Hoop dat je kat snel opknapt

1 like

Heb net mn hoofd heel hard gestompt aan een punt van een marmeren schouw op werk, en ik deed heel stoer alsof het wel ging maar mn hoofd tintelt en voel me beetje misselijk nu :persevere: Hopelijk gaat de dag snel voorbij

Ik vind het zo vervelend dat je eigenlijk niet met de trein mag. Ik wil over een paar weken iets leuks vertellen aan familie en dat is echt minder leuk via videobellen. Maar we hebben geen auto en het is veel te ver om te fietsen. De andere optie is dus dat mijn vader ons ophaalt maar dat mag ook niet. Ik wil ook geen boete riskeren, maar dat het dan met de trein ‘moet’ (om een boete te voorkomen) vind ik helemaal niet logisch.
En ja het mag eigenlijk niet maar ik wil dit echt niet via Skype vertellen, veel leuker om de reacties in het echt te zien.
Ik twijfel nog wel over wat ik nu moet doen, misschien toch een auto huren of iets, maar dat is ook niet goedkoop.

Let je wel een beetje op als je ook misselijk bent? in verband met lichte hersenschudding ofzo…

Kun je je familie niet bij jullie thuis uitnodigen misschien?

Ik zou anders een auto huren denk ik, is dat zoveel duurder dan de trein?

1 like

Ik zou gewoon met de trein gaan hoor. Als je afstand houdt en een mondkapje draagt kan dat gewoon.

10 likes

Ik zit heerlijk in het zonnetje op het terras alleen, heerlijk :yellow_heart:

15 likes

Nou ik heb weer eens iets bedacht en ineens is het nergens meer te koop. Ik zoek dus een kartonnen opbergdoos om cadeautjes in te doen maar ik kan nergens zo’n ding vinden in de winkels. Ben al bij de Action, Big Bazar, Zeeman, Wibra, Hema en KiK geweest. :cry: Als iemand nog een goeie tip heeft en beetje betaalbaar dan hoor ik het graag. Bij de Xenos zie ik het ook niet op de website staan.

En ik woon niet bij een IKEA in de buurt helaas.

Ook niet in de buurt helaas.

Sostrene grene?