Ik heb echt een te heftige kater 
Ik lig in de zon, maar teringjantje heet hier!
Hahahahaha lekker random
Nadeel van in je eentje naar t strand gaan is dat niemand zegt dat je aan t verbranden bent mehhhh precies een strookje boven mijn oog vergeten in te smeren het lijkt wel of ik een klap op mijn oog gehad heb en ofcourse mijn rug is knal rood pfff sterke zon vandaag zeg
Ik zie nu een filmje van een plein dicht bij mijn woonplaats waar nog diverse terrasplekken vrij zijn. Nu wil ik ook gaan terrassen.
Wow de live stream van de Dam nu tijdens het protest 
Jaloers!!!
Heb je een linkje
Wow!
Klopt
Wow en ze verwachtte maar 300 man geloof ik!
Wat vervelend
. Als ik alleen naar het strand ga leg ik een shirt over mijn rug, of huur ik een bedje zodat ik toch iets kan lezen. Misschien heb je er voor.de volgende keer iets aan 
Ik snap dit niet, ik wil graag mee demonstreren maar dit mag toch niet wegens risico op verspreiding van corona
Iedereen draagt een mondkapje en de bedoeling is uiteraard dat er anderhalve meter afstand wordt gehouden
Haha ja de bedoeling maar in de praktijk is dat natuurlijk totaal niet zo.
Maar dat lukt toch nooit met zoveel mensen? En die mondkapjes zijn niet allemaal de medische die echt de virus aerosolen tegenhouden. Ik ben het helemaal eens met de gedachte van de demonstratie, maar dit is toch niet slim. Wat als 1 iemand corona heeft, die gaat daar veel mensen besmetten. Dit is toch precies wat er mis is gegaan met carnaval en Brabant (ook al is het daar veel drukker).
https://twitter.com/abdoutube/status/1267475115832475649?s=21 Dit was vandaag in Gent en daar waren 500 mensen. Op een groot plein is afstand echt te houden. Op het Sint-Pietersplein organiseren ze grote (sport)evenementen.
Ik heb uitzicht op een stuk van een buitenzwembad. Echt dat ding heeft me vandaag de ogen uitgestoken, vooral omdat ik niet erin mag omdat het van een speeltuin is.
Eens, ik snap de gedachte ook maar dit zou op dit moment gewoon echt niet mogen. Het is nu blijkbaar nog veel drukker geworden, ze schatten nu 3000 demonstranten en ze verwachtten er zogenaamd inderdaad maar 200-300.
Een spin achtervolgt me in mijn huis. Dacht eerst dat ik hem dood had gemaakt, maar vond geen lijkje. Toen zag ik hem met stofzuigen en had hem opgezogen. Aan het einde van het hele huis stofzuigen zie hem eruit lopen. En net wil ik naar de wc komt ie daar van de wcrol af.
Of het is steeds een ander die precies zelfde soort en grootte is. Brr haat aan spinnen.
Hopelijk komt ie niet in mn bed vannacht.