Reeuwijkse plassen misschien? Of echt een ‘grote’ stad?
@Blush @Karl_Lagerfeld maagzuur still going strong ondanks wat rennies. Bij jullie?
Reeuwijkse plassen misschien? Of echt een ‘grote’ stad?
@Blush @Karl_Lagerfeld maagzuur still going strong ondanks wat rennies. Bij jullie?
Hahaha dit is wel een mood ja
Wel sneu voor het beestje dat hij klem zat
Thanks, ga m voorstellen! Nee het liefste idd in een natuurgebied met water
Misselijkheid is bij mij weg. En ben voor mijn hoofdpijn naar de dokter geweest en heb amaytriptyline gekregen als pijnstiller. Werkt goed tegen de pijn gelukkig
Of ergens een lekker strandje aan de Lek, @Desalnietteplus? Bij Schoonhoven ergens ofzo. Niet dat daar veel te doen is, maar is wel een beetje halverwege.
Heeft iemand tips voor een luxer hotel aan strand? Vriend en ik willen maandag op dinsdag samen weg maar we zien door de bomen het bos niet meer
Oh wow ik ben je echt dankbaar voor dit bericht. Had helemaal niet door dat het volgende week zo warm zou worden. Heb nog snel voor die zaterdag een bootje kunnen huren. Dus thanks .
Moet er trouwens niet aan denken om dat met schoonfamilie te gaan doen, sterkte voor jou
Misschien hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee? Ben daar jaaaaren terug eens geweest, ze hebben ook een zwembad etc!
Videoland vertaalde fanny flutters net als ‘gretig gleufje’
Ik ga echt ff door een moment van rouw omdat ik ergens op internet de Starbucks Iced Mango Black Tea lemonade voorbij zag komen en ze die niet meer verkopen
Is er iemand met een huurhuis en zonnepanelen? Ze willen die hier installeren (als ik dat wil) en dat zou mij €17,50 per maand kosten en het levert €27,50 per maand op, maar ik neem aan dat mijn maandbedrag bij Nuon dan drastisch omlaag gaat (gaat dat dan op €0 voor energie?) en verdien ik elke maand een tientje?
Wij hebben een koophuis met zonnepanelen, maar krijgen aan het eind van het jaar een bedrag terug. Niet maandelijks dus.
Ik ben oprecht nog nooit een mooie bureaustoel tegengekomen die ook lekker zit. Zeker niet in een betaalbaar segment :’). Comfort in die stoelen zit in verstelbaarheid van bijv. leuningen, lendensteun etc. En dat is 9/10 keer gewoon lelijk…
Ben je ook echt bij kantoormeubelzaken geweest? Soms hebben die ook een tweedehands assortiment met echt dure merkstoelen, maar dan gebruikt. Wellicht dat daar iets esthetically pleasing én ergonomisch verantwoord tussen zit.
Ik doe veel verduurzamingsprojecten voor huurwoningen, dus ik weet er wel het e.e.a. vanaf.
Ik neem aan dat je panelen krijgt die elektriciteit opwekken? Dan wordt je elektriciteitsverbruik grotendeels opgevangen door zonnepanelen, dus veel elektriciteit die je overdag gebruikt wek je op door de panelen. Alles wat je niet direct opgebruikt wordt teruggeleverd aan het net (je kunt dat niet thuis opslaan ofzo). Je krijgt daar vaak ook een vergoeding voor, of het wordt weggestreept wat je zelf verbruikt.
Als je 's avonds elektra verbruikt dan neem je het gewoon af van je leverancier, omdat je panelen 's nachts niets opwekken. Zet dus vooral je vaatwasser / wasmachine enz overdag aan.
Je voorschot voor elektra kan daarom flink omlaag worden gezet, maar je verbruik voor gas blijft hetzelfde omdat dit los staat van de zonnepanelen. Maar waarschijnlijk kun je dit gewoon aangeven bij je leverancier, krijg je ook voorwaarden en opbrengsten te zien voor het terugleveren van energie enz.
Kan je niet ergens op YT een recept vinden?
Lief dat jullie allemaal reageren. Ze heeft een mail rondgestuurd om die data vast te leggen en dan erbij: als er problemen mee zijn of oets, laat het me weten. Maar ja, dan had ik maar gewoon eerder moeten zijn toch?
Ik ging voor het eerst plasma doneren en toen viel ik flauw en stonden er vijf mensen om me heen weet niet of ik moet lachen of huilen
Gelukkig kan een vriendin me ophalen want weet niet hoe ik anders thuis was gekomen
Nee zat op een stoel! Viel gewoon weg tijdens het doneren. Voel me helemaal kut nu.
Ligt er aan wanneer ze die mail gestuurd heeft. Is dat weken/maanden geleden of pas heel onlangs? Is er geen leidinggevende die hier over gaat en officieel toestemming moet verlenen voor verlof?
Kom er net achter dat de code die ik van Zalando kreeg voor 20 euro korting stiekem vaker bruikbaar is dus nu heb ik me laten verleiden tot nog een bestelling Misschien een tip voor anderen die zo’n persoonlijke code hebben gekregen.