Wat je even kwijt wil #38

Ah wel heel goed dat je gegaan bent! Lekker veel roze koeken eten. Fijn dat je opgehaald kan worden (:

1 like

Prima dat ze zo’n mail rondstuurt maar dat zou ze in ieder geval een paar dagen moeten wachten voordat ze iets gaat boeken

3 likes

IK heb voor het eerst in vier maanden makeup op en nu voel ik me een clown

1 like

Ja voelde me echt een beetje dom, ze waren wel heel lief. Ik denk dat ik te weinig heb gegeten :frowning: En ik ben sowieso gevoelig voor flauwvallen, heb ook een lage bloeddruk.

Ben nu weer thuis en ga lekker instant noodles eten! En daarna even liggen, voel me wel oke nu gelukkig.

Zo raar voor het eerst met een schoonmaak rooster gewerkt. Verspreid over de dagen. Nu is gewoon alles gedaan en hoef ik maandag pas weer?! Snap er niks van, het voelt nu gewoon bijna makkelijk dat hele huishouden. :exploding_head:

12 likes

Note to self: ga niet,ik herhaal NIET meer op vrijdagmiddag boodschappen doen.Wat een chaos,en de basisscholen waren ook net uit dus al die kinderen overal.Heb wel nu alles in huis,thank god.

Ik wil zo ook rond 17.30 hoop dat mensen dan thuis zijn.

Ze zeggen altijd dat het tussen 5 en 6 het beste is qua tijd want dan eten de meeste mensen.Dus ik hoop voor je dat je geluk hebt haha!

1 like

Ik ben 27 en nog steeds zooo zenuwachtig als ik moet telefoneren. Mijn hartslag gaat omhoog, mijn handen trillen en ik kan niet stilzitten. Alles wat ik nodig kan hebben ligt klaar en ik heb al 10 mogelijke openingszinnen bedacht. Pfft.

1 like

Oh heerlijk, geniet ervan!

1 like

Oh huh, wat kut! Ik dacht dat bij plasma doneren het risico op flauwvallen veel minder was omdat je al je bloedplaatjes weer terug krijgt.

Ik heb weekend :tada:. Nu mezelf even toespreken dat ik morgen de telefoon niet opneem als er iemand belt.

2 likes

Ja ik ben een slappeling :frowning: heb sowieso een lage bloeddruk en laag hb dus misschien heeft het daarmee te maken? En te weinig gegeten dus denk ik.

Heb mezelf net wel getrakteerd op een zonnebril en ga nu nog even kijken voor en tas joejoe

Dit is dus echt niet waar, waar haal je dit vandaan haha? Tussen 5 en 6 is altijd spitsuur juist.

9 likes

Maar ze meten van te voren je hb bij het doneren toch? Als dat onder een bepaalde waarde zit kunnen ze je wegsturen.

Hopelijk voel je je snel weer beter in ieder geval.

Nou waar ik woon is dat wel anders! Altijd mega druk tussen 17.00 en 18.00 omdat dan de meeste mensen boodschappen doen voor het avondeten

1 like

ik moest net een pakketje ophalen bij een schoen/sleutelmaker en iedereen in de winkel praatte zó Leids

maakt m’n dag weer goed

3 likes

Ik heb het ook 1 keer bijna gehad met plasma doneren en ik denk eigenlijk niet zo zeer dat het licht aan die bloedplaatjes, want die zijn ā€œtijdelijkeā€ ook even uit je systeem. Ik had het idee dat het bij mij eerder psychisch was.

1 like

Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel panelen er worden geĆÆnstalleerd en hoeveel je verbruikt. Maar bij ons huis liggen er 9 grote zonnepanelen op het dak en iedereen in de buurt speelt vrijwel quitte.

Oehhh wil je 'm delen?