Wat je even kwijt wil #38

Ik heb dat ook en het is niet giftig ofzo (?) maar heb na drie jaar nu wel twee vochtplekken in de bank waar iets dus door die laag is gekomen. Weet natuurlijk niet hoe het er zonder uit zou hebben gezien maar vind dit niet echt top. En ik gooi niet wekelijks een glas drinken over de bank oid.

2 likes

Ik geloof dat mijn vriend net na 9 jaar relatie heeft gevraagd of ik bij hem wil intrekken. Moet hier even van bekomen hoor.

66 likes

Ik wil een ontbijt/brunchmand maken voor Vaderdag. Iemand nog ideeen voor producten die leuk zijn om erin te doen en ook praktisch? Wat ik zoveel mogelijk morgen al klaar kan maken.

Ik heb nu: Zelfgemaakte kaneelbroodjes/flesje sap/croissantjes (al weet ik niet of die een dag later nog lekker zijn)/aardbeien/wat pannenkoeken misschien.

1 like

Heb echt een hele fijne verjaardag gehad. Gister met mijn vriend uit eten geweest, vanmiddag schoonouders op bezoek geweest en vanavond ook nog wat. Laatste bezoek is net weg. Blij dat ik er met een goed gevoel er terug naar kan kijken want vorig jaar zat ik in een diep dal.

26 likes

Are you lost, babygirl? :smirk:

3 likes

Koffie/thee, hartig of zoet beleg voor op de croissant (boter, jam of Nutella), een hardgekookt ei

2 likes

Bananenbrood,bagels,chocoladebroodjes,of een bakje yoghurt met wat vers fruit? En een gekookt eitje is ook altijd goed.

1 like

Kijk de documentaire van Marc de Hond niet. NIET.

Heb de ogen uit mn kop gejankt man man wat zielig

(Ps heb wel een borrel op misshien werkt dat ook tegen)

2 likes

Midden in de nacht avo/choco mousse gemaakt voor ontbijt morgenochtend :+1:t2:

4 likes

Ik heb deze (met zwarte leuning) nu twee jaar en werk thuis. Ik vind hem lekker zitten! En hij is subtiel; als je hem aanschuift, zie je hem bijna niet door de rustige kleur en de dunne rugleuning.

1 like

Ik heb die gisteren gekeken. Ik vond het wel een mooie docu. Zeker op het eind hoe al die mensen langs kwamen.
Ik heb ook zoveel respect voor zijn vrouw

1 like

Ik was niet bij die meeting maar kan me wel herinneren dat jullie het hierover gehad hebben. Hij had een boek bij zich toch? En mensen zijn hem daarna nog vaker tegen gekomen geloof ik?

1 like

Dat programma ‘uit mijn keuken’ op MAX tv, haha. Ze laten dan ook in elke aflevering ff een shot zien dat de man nog ff de wc schoonmaakt. Waarbij 1 man dat wc blok in de pot laat vallen en lekker vol met z’n handen in het wc water gaat.

Ik ben vannacht een soort van 1,5m-uit-geweest en het was top. Man wat heb ik dat gemist zeg

2 likes

Ik luister dit nummer al een paar dagen en ik was in de veronderstelling dat ze zong

My life was great, then you added colours

Maar blijkbaar is het

My life was grey, till you added colours

Vind mijn versie veel leuker :cool: ben hartstikke verliefd op m’n vriend en hij is echt de allerleukste maar biiiiish voor hem was mijn leven óók heel leuk hoor #independentwoman

6 likes

Pff ik zit toch een beetje in een neerwaartse spiraal geloof ik. Voel me al dagen niet echt chill of blij. Gister etentje voor een verjaardag en er werden behoorlijk wat sneren naar me gemaakt en ik kon dat eigenlijk niet zo handelen. Ben ook eerder weggegaan. Iedereen heeft ook gewoon nog werk en vakantieplannen en ik helemaal niks, geen werk, geen plannen. Moet weer verhuizen wat ik ook echt super kut vind. Geeft zoveel stress en zenuwen. Ik moet echt even dingen gaan doen die me blij maken maar de dagen duren zo lang en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen

2 likes

Fuck hun en die baan komt er wel :muscle:t3: en als je eenmaal verhuisd bent is er ook al 1 stress dingentje minder.

2 likes

Ze bestaan! Ik ken er een paar, maar die doen echt zoveel mogelijk back to basics. Met een tentje op een verlaten strandje, geen elektriciteit of wc in de buurt. Dat soort toestanden.
En met baardje.

Ik hoor het wel als ik je moet koppelen hè? Dan zetten we een camera op het strandje en dan kan het forum via livestream meekijken :grin:

2 likes

Oh dat is rot :frowning: kan je andere kleinere dingetjes inplannen om naar uit te kijken? Een dagje weg, kleedjesborrel in een park. Zulke dingen houden mij een beetje op de been (ga ook niet op vakantie en met alle festivals gecanceld gaat het een hele saaie zomer wordeng

1 like

Echt walgelijk,zelfs nu het niet eens mijn baas meer is geeft ie nog even een sneer.Dat mensen me altijd de hand boven het hoofd hebben gehouden en dat alleen maar omdat ze me sneu vinden omwille van mijn verleden,echt bah.Ik kots er van.Blijkbaar moet ik me bij mijn volgende baan maar als een takkewijf gaan gedragen want als je gewoon aardig bent en goed in de groep ligt krijg je dus altijd dit soort gezeik.

1 like