Wat je even kwijt wil #38

Ah wat naar dat je je zo voelt :pensive:
Hoop dat als je eenmaal de verhuizing achter de rug hebt het wat beter zal gaan.Minder stress en kun je alles een beetje laten bezinken.Komt goed!

1 like

DPD: je kan je pakketje vanaf 17:05 ophalen in winkel x
Winkel x: open tot 16:00

20 likes

Zó ontzettend brak vandaag. Ben onderweg naar mijn vriend en val gewoon bijna in slaap :joy: Wil gewoon de hele dag Netflix kijken onder een dekentje maar moet nog mee een konijn uitzoeken en bbqen vanavond :sob:

7 likes

De buren zijn hun achtertuin opnieuw aan het tegelen en hebben de container en zandberg vlak voor de voortuin geplaatst. Dus ik kan absoluut nergens in het huis een rustig plekje vinden :disappointed_relieved:

Ik denk de laatste tijd steeds vaker om te stoppen met roken(Ik rook nu ruim 12 jaar) Ik heb het 1 geprobeerd toen ik ±20 was en helaas is het toen niet gelukt.
Nu ben ik sinds 30 minuten uit bed en sinds ik wakker ben denk ik de hele tijd ,vandaag ga ik niet roken ,vandaag ga ik niet roken.

Hopelijk luister ik niet meer naar dat duivelse rook stemmetje maar ga ik vanaf vandaag geen enkele peuk meer roken.

30 likes

Heel veel succes!!!

1 like

Per dag bekijken houdt het ook wat overzichtelijker. Vandaag ziet er goed uit voor jou zonder te roken :). Fijne dag :muscle:

1 like

Thnx! Vanavond heb ik een verjaardag waar volop gerookt word , nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik er niet heen ga maar lekker op tijd mijn bed in duik om niet vandaag al gelijk verleid te worden.

Wel merk ik dat mijn gedachten !nu al? excuses zoekt om toch wel een peuk op te steken. Ik spring maar onder de douche en ga even de stad in voor afleiding.

3 likes

arme bunny :flushed: :rabbit:

Dit is dus waarom we Oxford commas nodig hebben, am I right @grace en @Bertie?

24 likes

I tried :cry:

11 likes

Wat zoek je in een bec?

5 likes

Hmm wel veeleisend. Kan zo gauw niemand bedenken die alle boxen tickt. Ik ben wel een betweter en heb iets met paisleyprint.

1 like

Stomme vraag misschien maar wat is een BEC? :kissing:

Vanochtend even stukje gewandeld door de stad. Cadeautje gekocht voor vriendinnetje, boek voor mijzelf gekocht. Nog even wat schoonmaak spul gehaald bij de Action. Daarna mijn bureau, PC, beugel van de monitoren en monitoren naar beneden gehaald. Nu is het alleen beneden zo vol dat we de eetkamer tafel maar naar boven doen… (Gebruiken we niet super vaak). lamp die boven de eethoek vervangen ging worden voor een nieuwe demonteren we voor nu. tegen die tijd dat de zomer voorbij is, ik niet meer hoef thuis te werken, hangen we die nieuwe wel weer op :sweat_smile:

En nu ga ik de rest van de dag gewoon twitch kijken en gamen :sweat_smile:

1 like

Commas save lifes!

1 like

Ik mis echt de frappucino’s van de macdonalds. Wanneer komt het gehele menu weer terug? :frowning:

3 likes

Wel wekelijks een bitchy opmerking naar me maken plz

3 likes

Ik vind het wel tof dat je je over je ergernis een hebt kunnen zetten! Of is ze geen lid meer?

1 like

Ik kijk een of ander programma over een groep jongeren die op een boot werken.
Mijn god wat een kut gasten hebben ze aan boord zeg.
Binnen 10 minuten nootjes eisen en pissig zijn dat ze ze vers klaarzetten voor ze.
En ze willen met een kleiner bootje naar een grotere jacht om mannen op te pikken.
Wat een verwende kutwijven

Zit op een terrasje mn eerste dit jaar. Genieton.

15 likes

Die berg afwas eindelijk eens weggewerkt,en die volle wasmand is ook weer leeg en hangt mooi te drogen.Soms haat ik volwassen zijn.En alleen wonen.

5 likes