Je bent er juist zo goed in
Ja hij was precies hoog genoeg! Maar dat is dus wel aan de lage kant/de ondergrens.
Hebben jullie ook zo’n last van vliegen? Het lijkt wel of er ieder jaar meer komen
Ja echt smerig. Je kan heel de wereld ontdekken, kom niet in mijn huis!!
Haha ja precies. Zit buiten wat te drinken. Meteen allemaal vliegen rondom mijn glas en binnen zitten er ook al 3 terwijl er bijna overal horren zitten. Heb ook al allemaal van die “oma weet raad” trucjes geprobeerd maar die vliegen hier denken volgens mij echt fuck you met je waterzakjes en kruiden.
Hoe kom ik van mijn zweetsnor af?
Wegvegen met je mouw
Ahhh ik had echt zin in een snack, kom ik thuis heeft mijn vriend baklava gehaald True love
Ik heb bij de action een kleine zuilventilator gekocht die je aan je usbpoort kunt hangen: nu al blij mee tijdens thuiswerken met de zomer in het vooruitzicht
Ik las zuivelventilator en vroeg me echt af wat dat zou zijn…
Haha soort shit hit the fan, maar dan met een bak kwark
Hahaha ja lekker verkoelend
Iemand die vanavond ook meedoet met de Pinkpop quiz?
Conclusie: ik had tot nu toe geen idee wie deze man echt is
Hahahahaha ik tikte op harrold terwijl ik wist waar hij vandaan kwam. Alsof mensen daar harrold heten
Hahaha wat schattig. Doet me denken aan dit filmpje, waarbij ze schildpadden gaan uitzetten op de Galapagoseilanden.
Hij was zo schattig toen met zijn ted talk
Ha jawel hoor. Maar het is een eigen versie en vooral passend gemaakt voor nu. En nog heel basic. (Lees grote klussen staan er nog niet op) dus geen idee of je er wat aan hebt. Hieronder staatie!
Samenvatting
Ma: wassen + stofzuigen (dweilen/stoffen)
Di: badkamer + wc
Wo: was opvouwen + opruimen
Do: bed verschonen + wassen
Vr: boodschappen
Zal: (boodschappen) was opvouwen + opruimen
Misschien heb je meer aan Els Jacobs en haar tips. Haar boek is echt handig (maar niet wat ik nu gebruikt heb)