Wat je even kwijt wil #38

Voor het eerst mijn wenkbrauwen geverfd met een donkerdere tint dan normaal en ben er zo blij mee. Heb zo voor het eerst in mijn leven het idee dat ik zonder make-up ook best mooi ben

10 likes

Ja! Was een beetje onverwacht, maar ook wel kortstondig gelukkig

Ik heb net tweedehands boeken gekocht over de verschillen tussen België en Nederland gedurende de afgelopen twee eeuwen.

Dus binnenkort kan ik jullie allemaal irritant om de oren slaan met mijn nieuwe kennis.

29 likes

M’n vriend werkt boven op zolder en ik ben over het algemeen beneden met onze baby. Zat ik net op de wc en ik hoorde hem een beetje doelloos rondlopen, alsof hij mij zocht en het kwam een beetje verloren over.
Schuift hij opeens een briefje onder de deur door op zijn weg naar boven: ‘will you come visit me? I miss you’ (Hij spreekt geen Nederlands)
Hahaha zo schattig, ik heb zo hard gelachen.

42 likes

Groepsprojecten halen echt het ergste in me naar boven. Voel me echt een beetje zo nu:

49 likes

:joy: :joy: Dankje, dat wordt een waar feestje inderdaad hahaha

1 like

I am intrigued. Hoe heten deze boeken?

Jongens.

Ergeren jullie je ook ZO ONTZETTEND aan bedrijven/mensen die zeggen “Ik laat je vanmiddag iets weten” en de middag kruipt voorbij en je hoort niets 
 “In de loop van volgende week hoor je wat” hele week voorbij, niks gehoord 
 “Binnen twee dagen ontvang je bericht” twee dagen later niks ontvangen.

HOEZO GEBEURT DIT ZO VAAK? Dit snap ik echt niet.
Stel dat het bericht wat je moet doorgeven nog niet helder is, dan kun je toch ff bellen met de boodschap dat het nog niet helder is en het nog even op zich laat wachten.

Ik zit echt alweer de hele middag vanaf 12:00 mijn mobiel en de klok te checken en de magische 17:00 is zojuist bereikt en NOPE no fucking body called.

26 likes

Ik heb al mijn examens van mijn opleiding gehaald! Nu nog wachten tot volgende week vrijdag, dan hoor ik officieel of ik wel of niet geslaagd ben

50 likes

Iemand nog tips tegen overgeven en buikkrampen?

Heeeeel irritant ja.

In 99% van de gevallen dat ik zoiets beloof, kom ik mijn belofte na Ăłf ik laat weten dat het helaas toch niet gaat lukken. Op dat laatste reageren mensen vaak (positief) verrast. Daar verbaas ik mij dan weer over.

Nee ik ben ongesteld

Gemberthee helpt vaak wel wat tegen misselijkheid (en blijkbaar ook tegen menstruatiekrampen?)

2 likes

Baarmoederkrampen? Ibuprofen helpt. Liefst wel op een maag waar wat in zit. Cracker? En cola tegen misselijkheid.

1 like

Nee, dorpje bij Nijmegen in de buurt. Ik ga voor powder brows, zal laten weten of het goed bevalt!

1 like

Toch is dat gezond gedrag. Het laat alleen maar zien hoe gemotiveerd je bent. Zelfde als je net ergens gesolliciteerd hebt en dan bijvoorbeeld op websites gaat kijken welke kleding je zou willen aanschaffen om daar te werken etc.

Hopelijk heb je gauw goed nieuws.

@hvo Je mag mij wel even rammen met een hamer. Ik ben doodop en moet nog even wakker blijven anders is mijn ritme naar z’n gootje.

In anderhalve dag even een dossier getikt. Gekkenwerk maar mission accomplished. :blush:

2 likes

Ik kan vrij slecht tegen dit weer, mn sport valt er elke keer van in het water, vrij letterlijk. Die buien ontstaan waar je bij staat, zoals vanavond bijvoorbeeld: tot 2 uur geleden niks te zien, prachtig weer voorspeld. Kijk ik net; dikke buiken precies als ik buiten sta te sporten aaaahh irritant
Zondagochtend ook al, helemaal weggespoeld, na 15 minuten als een verzopen kat terug naar huis

Ik loef al de vleesvervangers van de aldi zo he. Yum

4 likes

Ik heb het sporten afgezegd want ik moet niezen vd hooikoorts en ik heb geen zin. Voelt nu al als falen :rofl:. Volgende week ga ik weer 2 keer.

Haha nou groot gelijk, ik zie er letterlijk zo uit :exploding_head:
Door rennen en hooikoorts

1 like