Thanks voor de tip
Zoiets heb ik nu ook. Maar moet echt nodig weer de keuken en tuin inplannen. Of plinten schoonmaken ook zoiets
Ik ben naar Burgh Haamstede geweest om een wandeling te maken.
Misschien zit er iets achter… hoe ver gaan jullie varen met zijn fam…
Bijna goed! Hoe kom je hier ineens op trouwens?
Edit: Oh huh ik zie nu pas voor het eerst dat dit niet eens dezelfde foto is. Het is wel uit dezelfde fotoshoot zo te zien.
Ik vind het een mooie foto en zoemde vandaag in. En toen kwam ik er pas achter dat het heel iemand anders is
Ja, ik vind hem ook echt prachtig, daarom hangt-ie vlak boven mijn neus op het toilet
Mn tante vet overdramatisch:“Oma herkent je echt niet meer hoor!!”
Net bij oma op raambezoek geweest, begon ze gewoon te springen (nja te hoppen haha) van blijdschap toen ze ons zag. Wat nou ze herkende me niet
Ik heb gewoon wéér hoofdpijn. Ik ben niet gemaakt voor drukkend en warm weer
Pff de vermoeidheid van een emotionele week is zojuist over me heen gedaald ofz. Reed haast verdoofd naar de winkel toe waar ik voor het eerst in 1000 jaar mijn auto liet afslaan omdat ik nog in zijn twee zat.
Toen had degene voor me én het karretjesmuntje én zijn emballagebon voor me laten zitten dus dat was wel weer heel lief
Maar nu wil ik net mijn autoportier opentrekken en dat doe ik blijkbaar heel lomp want ik kraste er langs dus nu heb ik én een hele pijnlijke nagel en echt een dikke kras die kan gaan roesten helemaal klaar met deze week kunnen we Vaderdag aub even overslaan danku
Haha ja die extra dingen idd. Maar ik dacht laten we eerst dit maar eens proberen en als dat soepel gaat kunnen we verder kijken. Bevalt het jou goed?
De vorm even in warm water zetten.(of koud ben het even kwijt) en dan laat de cake als het goed is los.
Ik heb dat probleem ook vaak met poffert maken en meestal heb ik dan gewoon niet goed genoeg ingevet. Of ik ben te ruig en schud daardoor de hele cake los. Beleid helpt vaak beter.
Ik vroeg wil je een stuk meloen mee naar boven nemen.
Paar minuten later werd dit op bed gelegd. Alsof ik dat in 1 keer opvreet. Dat ding is alleen al 50 cm lang. Zo lomp haha, en ik heb ook geen mes dus moet ik maar m’n hele hoofd erin drukken?
Bakspray en bloem gebruiken voordat je gaat bakken! 10 minuten na het bakken laten koelen en dan kan hij eruit!
Nou vandaag 45 minuten met First Dates aan de telefoon gezeten voor mijn aanmelding. Hele lijst doorgenomen . Uitgebreid zitten vertellen wat ik onder een mediterraanse man versta en dat ie persé een baardje moest hebben. Vervolgens werd er ook nog naar mijn huidig datestatus gevraagd ‘ja lekker aan het scharrelen, ik ben net een kippetje’. Ook nog de vraag of ik van kamperen hou, ‘je bedoelt kramperen’. Man man man. Het zal me benieuwen of ze iemand kunnen vinden hoor
ik wilde zeggen het enige wat je dan kunt doen is veel zuipen maar er is geen wc
Het bevalt mij goed. Vooral omdat er dan een beetje structuur in zit en je ineens tijd hebt voor andere dingen. Mijn valkuil was vaak om alles in een/twee dagen te doen en dan schoof ik het steeds verder uit.
Maar die extra’s krijg ik nog niet echt voor elkaar
Het was nog druk maar heb me erdoorheen geslagen
Oké rare vraag misschien maar ik heb nu een paar tassen verkocht bij vinted voor het eerst, waar kan je dozen kopen waarin je dit kan verzenden? Gewoon bij de PostNL of dhl afhaalpunt?