Ik denk dat ik hier wel redelijk in pas. Tenzij ik je oude was maar kan me niet voorstellen dat je me nu niet meer irritant vindt want heb niks anders gedaan de laatste tijd.
Heb mezelf wel ff uit bed gesleept en aan het werk gezet. Dozen ingepakt, dingen op de foto gezet en te koop gezet, helemaal zelf een auto gehuurd, gehaald, ingeladen en naar mn nieuwe huis gereden en uitgeladen. Dat scheelt weer vier dozen als ik zaterdag echt ga verhuizen. Nu nog sporten, boodschappen doen en lekker koken. En dan is de dag hopelijk wel weer voorbij. Beginnen we morgen weer opnieuw.
Dit staat voor mij vandaag op de planning. Stel het alleen steeds uit. Maar eerst eten dan heb ik de energie ervoor.
Dit kun je niet zeggen zonder te zeggen wie je vorige was vind ik eigenlijk
Ik was het stiekem al 2 dagen aan het uitstellen
Maar altijd als het gedaan is ben ik weer blij dat het klaar is (en hou ik me voor om voortuin meteen alles af te wassen dezelfde dag maar ja hรจ).
Zal ik vandaag mโn keuken oranje gaan verven gewoon omdat het kan JA of NEE
JAAAA
Ik weet niet eens wat een bec is? Ja een bitch eating crackers, maar in de praktijk?
Gewoon iemand die je mateloos irriteert in alles wat hij of zij doet.
Nee oranje is de lelijkste kleur op aarde.
Maar het is ook niet echt oranje-oranje. Het is ~Passionate Argentina~
Op Reddit was de volgende vraag: Outside of the US, whatโs a decent country for a black woman to live in?
En dit stond in de comments :
Als we jou toch niet hadden was het hier ook maar een eensgezinde bubbel he
Oh ik heb daar van de week ook een aantal afleveringen van zitten kijken. Die groep was echt kut inderdaad. Ook met al die onmogelijke eetwensen
Ah oke, ik snap het. Ik vind het alleen wel echt jammer, ik mis het echt! Als ze terug zijn ga ik sowieso gelijk naar de mac!
Sterkte Misschien helpt even weg gaan wel om je gedachten te verzetten.
Wow, dacht even dat het al zondag was! Wat voor poll krijgen we morgen dan als dit het voorproefje is?
Ben jij Lulaโs BEC misschien?