Wat je even kwijt wil #38

Baarmoederkrampen? Ibuprofen helpt. Liefst wel op een maag waar wat in zit. Cracker? En cola tegen misselijkheid.

1 like

Nee, dorpje bij Nijmegen in de buurt. Ik ga voor powder brows, zal laten weten of het goed bevalt!

1 like

Toch is dat gezond gedrag. Het laat alleen maar zien hoe gemotiveerd je bent. Zelfde als je net ergens gesolliciteerd hebt en dan bijvoorbeeld op websites gaat kijken welke kleding je zou willen aanschaffen om daar te werken etc.

Hopelijk heb je gauw goed nieuws.

@hvo Je mag mij wel even rammen met een hamer. Ik ben doodop en moet nog even wakker blijven anders is mijn ritme naar z’n gootje.

In anderhalve dag even een dossier getikt. Gekkenwerk maar mission accomplished. :blush:

2 likes

Ik kan vrij slecht tegen dit weer, mn sport valt er elke keer van in het water, vrij letterlijk. Die buien ontstaan waar je bij staat, zoals vanavond bijvoorbeeld: tot 2 uur geleden niks te zien, prachtig weer voorspeld. Kijk ik net; dikke buiken precies als ik buiten sta te sporten aaaahh irritant
Zondagochtend ook al, helemaal weggespoeld, na 15 minuten als een verzopen kat terug naar huis

Ik loef al de vleesvervangers van de aldi zo he. Yum

4 likes

Ik heb het sporten afgezegd want ik moet niezen vd hooikoorts en ik heb geen zin. Voelt nu al als falen :rofl:. Volgende week ga ik weer 2 keer.

Haha nou groot gelijk, ik zie er letterlijk zo uit :exploding_head:
Door rennen en hooikoorts

1 like

Appelsap helpt ook goed tegen misselijkheid! En misschien een beschuit ofzo eten? Sterkte ermee.

1 like

Pff ik heb echt elke week / negen dagen ongeveer een dag waarop er echt helemaal niks uitkomt. Ik ben moe en lethargisch. Lijkt niet echt ergens door te komen, het zijn random dagen volgens mij. Ik lig alleen maar op mn rug te tiktokken. Heb trouwens nog wel gesport maar dat ging slecht en vond het stom en dat is dan meteen zo’n debbie downer moment. Heb nu maar tony gegeten en 500kcal aan graze snacks (wel chill, dippers met chocopasta, salt and vinegar zoutjes en lemon blueberry flapjack). Ga nu gezond koken en vroeg naar bed bluhhh

2 likes

Lief dankjewel

We mochten net even bij hem kijken, hij zat met een kap op z’n hoofd naar de muur maar toen hij ons hoorde stond hij op om te knuffelen en mee te gaan
 als alles goed gaat mogen we hem zaterdag ophalen :four_leaf_clover:

5 likes

Herkenbaar dit, vraag me bij mezelf ook af of er nou een patroon in zit maar dat lijkt niet echt zo te zijn. Wel goed dat je motivatie hebt om lekker te koken! :heart: Eet smakelijk alvast.

1 like

Ik heb ook af en toe zo’n dag! Gewoon echt 0,0 energie. Ik snap ook niet hoe het komt.

Ahhh dat beestje! Aftellen tot zaterdag en dan thuis lekker verwennen en herstellen

1 like

Ik moet volgende week op de heetste dag op een bootje gaan zitten met mijn schoonfamilie :upside_down_face:

7 likes

Wel een mooie dag om jezelf over boord te gooien. Of andere mensen met een baksteen aan hun been.

10 likes

Het is in behoorlijk ondiep water dus dat vind ik wel wat afdoen aan de dramatiek.

Ik kan het goed met mijn schoonfamilie vinden maar alle ~activiteiten~ zijn altijd of veel te intensief of half mislukt (bijv de vorige keer gingen we ook in hun bootje, met veel te veel in een veel te klein bootje, en toen we er allemaal inzaten bleek hij het niet te doen en toen moest ik uit beleefdheid heel lang in dat ding zitten dobberen terwijl zij dat ding aan de praat probeerden te krijgen want ‘normaal lukt dat altijd!’ en daarna moesten we onszelf aan het riet terugsleuren naar het steigertje). Of de super ongehoorzame en luidruchtige hond moet overal mee naartoe. Of we moeten naar een vakantiehuisje. En als ik echt mazzel heb krijgen ze ook onderling ruzie. Ik zit daar altijd tussen van :slight_smile:

3 likes

Volgende week start ik met een nieuwe baan en ik kreeg zojuist bericht dat ze nog niet klaar zijn om mij te laten starten dus ik een week later start maar wel volledig uitbetaald krijg :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

61 likes

Ja hoor het onweert hier weer als een gek. Ook echt uit het niks? Buienradar geeft zelfs aan dat het droog is en blijft. Help.

omg door je berichtje ging ik naar de voorspellingen kijken en wtf het wordt rond de 30 graden??! doe ff normaaaaaaaal
ook nu al zin in de overburen die dan lekker buiten gaan chillen aka geluidsoverlast :geek:

2 likes

:cry: :cry: :cry: ik ga levend verbranden

2 likes