Of als je goedkoop uit wilt zijn gewoon bij de Albert Heijn.
Dat je gewoon bestaande dozen herbruikt die daar nog in zo’n groot ding liggen.
Ik bewaar altijd oude dozen (als ik iets besteld heb of schoenendozen of zo) om te gebruiken maar hier heb je natuurlijk niks aan…
maar bij Post NL punt hier bij mij (een Primera) verkopen ze wel verzenddozen volgens mij ja. maar denk dat het verschilt per Post NL punt
Wij hebben dat gedaan vanwege onze hond. Hebben ook speciaal spul gekregen om hem schoon te maken en alle vlekken gaan er heel makkelijk af! We hebben hem nu een jaar, dus weet niet hoe hij er over 5-10 jaar uitziet. Maar wij hebben dit ook vooral laten doen omdat we dan ook een soort verzekering erbij hebben, dat ze hem komen schoonmaken/repareren als er iets mee is.
Helpt paracetamol tegen opgezette klieren. Ik heb gewoon pijn in m’n nek omdat er aan beide kanten een klier opgezet is
Wel ff voor 90 euro sportkleren in de hm sale gekocht. Fakkkiiinnng chill
Je gaat me nu niet vertellen dat er mediteraanse mannen zijn die into kamperen zijn. Als je daar aan word gekoppeld heb ik een advies voor je : Run
Tegen te klieren zelf weet ik niet, maar tegen de pijn kan het wel helpen!
Heb achter het net gevist met iets speciaals in een webwinkel en ben even heel materialistisch verdrietig erom.
Wat een nachtmerrie moet dat zijn
Ik kan niet wachten tot je op tv komt!
Hadden ze niet kunnen organiseren The Bachelorette Glamping edition.
Ik heb dat ook en het is niet giftig ofzo (?) maar heb na drie jaar nu wel twee vochtplekken in de bank waar iets dus door die laag is gekomen. Weet natuurlijk niet hoe het er zonder uit zou hebben gezien maar vind dit niet echt top. En ik gooi niet wekelijks een glas drinken over de bank oid.
Ik geloof dat mijn vriend net na 9 jaar relatie heeft gevraagd of ik bij hem wil intrekken. Moet hier even van bekomen hoor.
Ik wil een ontbijt/brunchmand maken voor Vaderdag. Iemand nog ideeen voor producten die leuk zijn om erin te doen en ook praktisch? Wat ik zoveel mogelijk morgen al klaar kan maken.
Ik heb nu: Zelfgemaakte kaneelbroodjes/flesje sap/croissantjes (al weet ik niet of die een dag later nog lekker zijn)/aardbeien/wat pannenkoeken misschien.
Heb echt een hele fijne verjaardag gehad. Gister met mijn vriend uit eten geweest, vanmiddag schoonouders op bezoek geweest en vanavond ook nog wat. Laatste bezoek is net weg. Blij dat ik er met een goed gevoel er terug naar kan kijken want vorig jaar zat ik in een diep dal.
Are you lost, babygirl?
Koffie/thee, hartig of zoet beleg voor op de croissant (boter, jam of Nutella), een hardgekookt ei
Bananenbrood,bagels,chocoladebroodjes,of een bakje yoghurt met wat vers fruit? En een gekookt eitje is ook altijd goed.
Kijk de documentaire van Marc de Hond niet. NIET.
Heb de ogen uit mn kop gejankt man man wat zielig
(Ps heb wel een borrel op misshien werkt dat ook tegen)
Midden in de nacht avo/choco mousse gemaakt voor ontbijt morgenochtend
Ik heb deze (met zwarte leuning) nu twee jaar en werk thuis. Ik vind hem lekker zitten! En hij is subtiel; als je hem aanschuift, zie je hem bijna niet door de rustige kleur en de dunne rugleuning.