Wat je even kwijt wil #38

Ik ging dus ook kijken daardoor en kan wel janken. Gelukkig hadden we al besloten om mijn bureau te verplaatsen naar beneden. Anders was ik helemaal gesmolten boven :sob: (enkel glas, wel met rolluiken maar hele dag zon voor op huis)

1 like

Ik ging ook kijken, Wtf 30 graden. Ik vind NL toch zo raar he. Elke keer weer een verrassing en het kan gewoon 10 graden schelen in een paar dagen tijd.

2 likes

@Lovesomebody zeker geen Ibuprofen als je al misselijk bent en moet braken, dat maakt het alleen nog erger. Heb je domperidone (motilium) in huis? Dat werkt heel goed tegen misselijkheid. Ik vind instantsoepjes ook goed helpen als je wat slap bent van het braken, en gemberthee inderdaad.

2 likes

Ik heb tuinstoelen besteld op de webshop van vida.XL en ben daarna pas reviews gaan opzoeken (omdat vidaXL ook via bol…com verkocht wordt dacht ik dat 't wel goed zat).

Maar de meeste reviews zijn dus superkut, dus nu ben ik al helemaal overtuigd dat m’n product nooit meer komt en ik naar m’n geld kan fluiten ;’’)

Ik heb best vaak bij Vidaxl iets gekocht, via bol.com maar ook via hun eigen site, en de verzending kan soms kut zijn maar verder is het prima! Ze verzenden soms met gekke koeriersbedrijven waar je echt nog noooooit van gehoord hebt en dan duurt het wat langer.

1 like

En thuiswerken in deze temperaturen?! :flushed: Vorig jaar zat ik tenminste bijna de hele dag in de airco op kantoor, ik denk niet dat ik deze zomer ga overleven.

10 likes

Gadver de bliksem is ingeslagen 1 straat verderop, woningbrand. :pensive:

Ok ik weet dat ik al een tijdje niet heb gekookt maar toen ik net weer eens een pan pakte moest ik eerst door een spinnenweb heen :upside_down_face: ja ja, ik ga weer vaker koken

6 likes

Vloerkleden uitzoeken is echt 1 van de moeilijkste dingen ooit joh

1 like

Jongens, het is gebeurd. Zeg hallo tegen mijn gezinsuitbreiding.

129 likes

Kijk uit met de zin ‘het is gebeurd’

Wat een cutie trouwens

7 likes

ahhhw wat een cutie! heeft ie al een naam?

1 like

Ik denk dat ik haar Muis ga noemen, maar moet bij de ontmoeting even voelen of dat geschikt is.

4 likes

Wat is muziek toch fijn hè :heart:

@August jaloers. Denk dat mijn brompot elke gezinsuitbreiding persoonlijk de deur uit zou meppen

1 like

Haha ja ben benieuwd hoe mijn draak reageert hierop :sweat_smile:

1 like

Ik weet niet of volwassen dingen doen ooit nog makkelijker wordt, maar ik hoop van wel. Ik heb vandaag mijn belangst aan de kant gezet en gewoon even DUO gebeld en allemaal zooi aangevraagd. iets wat ik al weken voor me uitschuif, maar uiteindelijk maar een paar uurtjes duurde :grimacing:

13 likes

Wat was het is gebeurd ook alweer? De Bettygate of het stoppen van het EGF?

En aaaah @August hoe heet ze(?). Nvm ik zie het al!

1 like

Het spiesverhaal

1 like

ook nu al zin in die heerlijke treinrit met mondkap :hot_face:

Wat? :exploding_head:

1 like