Ik heb die gisteren gekeken. Ik vond het wel een mooie docu. Zeker op het eind hoe al die mensen langs kwamen.
Ik heb ook zoveel respect voor zijn vrouw
Ik was niet bij die meeting maar kan me wel herinneren dat jullie het hierover gehad hebben. Hij had een boek bij zich toch? En mensen zijn hem daarna nog vaker tegen gekomen geloof ik?
Dat programma âuit mijn keukenâ op MAX tv, haha. Ze laten dan ook in elke aflevering ff een shot zien dat de man nog ff de wc schoonmaakt. Waarbij 1 man dat wc blok in de pot laat vallen en lekker vol met zân handen in het wc water gaat.
Ik ben vannacht een soort van 1,5m-uit-geweest en het was top. Man wat heb ik dat gemist zeg
Ja! Ik zat laatst in een fb groep te kijken en daar stond een foto van hem in.
Ik luister dit nummer al een paar dagen en ik was in de veronderstelling dat ze zong
My life was great, then you added colours
Maar blijkbaar is het
My life was grey, till you added colours
Vind mijn versie veel leuker ben hartstikke verliefd op mân vriend en hij is echt de allerleukste maar biiiiish voor hem was mijn leven óók heel leuk hoor #independentwoman
Pff ik zit toch een beetje in een neerwaartse spiraal geloof ik. Voel me al dagen niet echt chill of blij. Gister etentje voor een verjaardag en er werden behoorlijk wat sneren naar me gemaakt en ik kon dat eigenlijk niet zo handelen. Ben ook eerder weggegaan. Iedereen heeft ook gewoon nog werk en vakantieplannen en ik helemaal niks, geen werk, geen plannen. Moet weer verhuizen wat ik ook echt super kut vind. Geeft zoveel stress en zenuwen. Ik moet echt even dingen gaan doen die me blij maken maar de dagen duren zo lang en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen
Fuck hun en die baan komt er wel en als je eenmaal verhuisd bent is er ook al 1 stress dingentje minder.
Ze bestaan! Ik ken er een paar, maar die doen echt zoveel mogelijk back to basics. Met een tentje op een verlaten strandje, geen elektriciteit of wc in de buurt. Dat soort toestanden.
En met baardje.
Ik hoor het wel als ik je moet koppelen hĂš? Dan zetten we een camera op het strandje en dan kan het forum via livestream meekijken
Oh dat is rot kan je andere kleinere dingetjes inplannen om naar uit te kijken? Een dagje weg, kleedjesborrel in een park. Zulke dingen houden mij een beetje op de been (ga ook niet op vakantie en met alle festivals gecanceld gaat het een hele saaie zomer wordeng
Echt walgelijk,zelfs nu het niet eens mijn baas meer is geeft ie nog even een sneer.Dat mensen me altijd de hand boven het hoofd hebben gehouden en dat alleen maar omdat ze me sneu vinden omwille van mijn verleden,echt bah.Ik kots er van.Blijkbaar moet ik me bij mijn volgende baan maar als een takkewijf gaan gedragen want als je gewoon aardig bent en goed in de groep ligt krijg je dus altijd dit soort gezeik.
Ah wat naar dat je je zo voelt
Hoop dat als je eenmaal de verhuizing achter de rug hebt het wat beter zal gaan.Minder stress en kun je alles een beetje laten bezinken.Komt goed!
DPD: je kan je pakketje vanaf 17:05 ophalen in winkel x
Winkel x: open tot 16:00
ZĂł ontzettend brak vandaag. Ben onderweg naar mijn vriend en val gewoon bijna in slaap Wil gewoon de hele dag Netflix kijken onder een dekentje maar moet nog mee een konijn uitzoeken en bbqen vanavond
De buren zijn hun achtertuin opnieuw aan het tegelen en hebben de container en zandberg vlak voor de voortuin geplaatst. Dus ik kan absoluut nergens in het huis een rustig plekje vinden
Ik denk de laatste tijd steeds vaker om te stoppen met roken(Ik rook nu ruim 12 jaar) Ik heb het 1 geprobeerd toen ik ±20 was en helaas is het toen niet gelukt.
Nu ben ik sinds 30 minuten uit bed en sinds ik wakker ben denk ik de hele tijd ,vandaag ga ik niet roken ,vandaag ga ik niet roken.
Hopelijk luister ik niet meer naar dat duivelse rook stemmetje maar ga ik vanaf vandaag geen enkele peuk meer roken.
Heel veel succes!!!
Per dag bekijken houdt het ook wat overzichtelijker. Vandaag ziet er goed uit voor jou zonder te roken :). Fijne dag
Thnx! Vanavond heb ik een verjaardag waar volop gerookt word , nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik er niet heen ga maar lekker op tijd mijn bed in duik om niet vandaag al gelijk verleid te worden.
Wel merk ik dat mijn gedachten !nu al? excuses zoekt om toch wel een peuk op te steken. Ik spring maar onder de douche en ga even de stad in voor afleiding.