Wat je even kwijt wil #38

Oh die wilde ik ook zien, vergeten :see_no_evil:. Thanks voor de reminder, morgen maar even terug kijkenā€¦

:heart::heart:

1 like

Ah wat vervelend. Was het in een groepsapp of persoonlijk? Als het in groeps was, dan zou ik persoonlijk appen of diegene morgen in middag/avond kan bellen. Lijkt me rude als iemand dat negeert.
Als je je verhaal kwijt moet kun je altijd iemand hier wel pbā€™en denk ik! Weet niet of je zit te wachten op een vreemde forummer, snap dat je behoefte hebt aan een vriendin, maar dat je het weet dat pb open staat!

2 likes

Wil je een schop van kisten met stalen neuzen of een zachte behandeling met fluwelen gympen?

1 like

Ik ben vanavond alleen thuis en ik heb daarom nog maar 2 milkshakes laten bezorgen, gewoon omdat het kan. Zet die jongen zo heel schattig die de 2 milkshakes op een krukje bij de voordeur :sweat_smile:

5 likes

Oke oke ik begin al

9 likes

Ik heb een groepsapp met mijn twee beste vriendinnen, dus daarin kan ik de blauwe vinkjes zien. Heb bij ze aangegeven dat ik ze echt nodig had. Ik ga nu douchen en naar bed. Hoop dat ze morgen tijd voor me maken.

Wij hebben gister nog 2 pakketjes binnengekregen. Die recensies waren idd kut maar geloof ook een beetje omdat ze de Corona drukte niet aankonden zo te lezen. Maar bij ons is het helemaal goed gegaan!

1 like

Denk dat iemand zich door een appje rechtstreeks meer aangesproken gevoeld! Zelfs al is het zo n klein groepje en zijn het je beste vriendinnen.
Misschien zijn ze inderdaad druk. Hopelijk heb je morgen reactie!

1 like

Ja jij hebt die mattenklopper nodig Helvegen stuur me die Gotische tegenreactie!

1 like

:heart::sparkles:
Zit inmiddels met een rooie kop uit te hijgen op de bank

2 likes

The parent trap was gisteren op tv en die was ik net aan het terugkijken. Ik kan die film dromen, behalve het einde. En nou geeft dat terugkijkgedoe op het laatst een foutmelding en nu kan ik de film niet afkijken :sob:

3 likes

Mijn doel voor morgen is een shirt van de stapel ā€˜al te lang niet aangehadā€™. Pressure :hot_face:

2 likes

@dazed Hijg five

@vitaminwater Morgen schat met gotische mattenklopper als extraatje
En anders mag je me duizend keer taggen en naar de hel verwensen.

Dat wordt een leuke todolist voor morgen
Nakijken
nakijken
nakijken
nakijken
gothische letters + mattenklopper tekenen
Instagram linkjes ff bijelkaar rapen

4 likes

MEGA zin in
Zet m op voor morgen!

1 like

@Pantalones ik weet niet of je het al gedeeld had of liever niet wilt delen (dan negeer mijn bericht maar gewoon) maar heb je al iets gehoord over je master?

2 likes

Zaterdag komen mn koekjes binnen!!

13 likes

Kan dit plaatje in een spoiler of zo? De emoji movie is te traumatiserend :sob:

Kan ik iets voor je doen?? Als je wilt DMen mag altijd :smiling_face_with_three_hearts: