I tried
Wat zoek je in een bec?
Hmm wel veeleisend. Kan zo gauw niemand bedenken die alle boxen tickt. Ik ben wel een betweter en heb iets met paisleyprint.
Stomme vraag misschien maar wat is een BEC?
Vanochtend even stukje gewandeld door de stad. Cadeautje gekocht voor vriendinnetje, boek voor mijzelf gekocht. Nog even wat schoonmaak spul gehaald bij de Action. Daarna mijn bureau, PC, beugel van de monitoren en monitoren naar beneden gehaald. Nu is het alleen beneden zo vol dat we de eetkamer tafel maar naar boven doen⌠(Gebruiken we niet super vaak). lamp die boven de eethoek vervangen ging worden voor een nieuwe demonteren we voor nu. tegen die tijd dat de zomer voorbij is, ik niet meer hoef thuis te werken, hangen we die nieuwe wel weer op
En nu ga ik de rest van de dag gewoon twitch kijken en gamen
Commas save lifes!
Ik mis echt de frappucinoâs van de macdonalds. Wanneer komt het gehele menu weer terug?
Ik vind het wel tof dat je je over je ergernis een hebt kunnen zetten! Of is ze geen lid meer?
Ik kijk een of ander programma over een groep jongeren die op een boot werken.
Mijn god wat een kut gasten hebben ze aan boord zeg.
Binnen 10 minuten nootjes eisen en pissig zijn dat ze ze vers klaarzetten voor ze.
En ze willen met een kleiner bootje naar een grotere jacht om mannen op te pikken.
Wat een verwende kutwijven
Zit op een terrasje mn eerste dit jaar. Genieton.
Die berg afwas eindelijk eens weggewerkt,en die volle wasmand is ook weer leeg en hangt mooi te drogen.Soms haat ik volwassen zijn.En alleen wonen.
Ik denk dat ik hier wel redelijk in pas. Tenzij ik je oude was maar kan me niet voorstellen dat je me nu niet meer irritant vindt want heb niks anders gedaan de laatste tijd.
Heb mezelf wel ff uit bed gesleept en aan het werk gezet. Dozen ingepakt, dingen op de foto gezet en te koop gezet, helemaal zelf een auto gehuurd, gehaald, ingeladen en naar mn nieuwe huis gereden en uitgeladen. Dat scheelt weer vier dozen als ik zaterdag echt ga verhuizen. Nu nog sporten, boodschappen doen en lekker koken. En dan is de dag hopelijk wel weer voorbij. Beginnen we morgen weer opnieuw.
Dit staat voor mij vandaag op de planning. Stel het alleen steeds uit. Maar eerst eten dan heb ik de energie ervoor.
Dit kun je niet zeggen zonder te zeggen wie je vorige was vind ik eigenlijk
Ik was het stiekem al 2 dagen aan het uitstellen
Maar altijd als het gedaan is ben ik weer blij dat het klaar is (en hou ik me voor om voortuin meteen alles af te wassen dezelfde dag maar ja hè).
Zal ik vandaag mân keuken oranje gaan verven gewoon omdat het kan JA of NEE
JAAAA
Ik weet niet eens wat een bec is? Ja een bitch eating crackers, maar in de praktijk?