Wat je even kwijt wil #38

Was even een rondje stalken op mijn ex zijn fb en LinkedIn.
Ik leerde vandaag:

• hij is werkloos
  • Woont een tering eind van hier
  • zijn ouders wonen niet meer in de buurt.
    Voel me heel erg goed dat ik niet ben meegegaan met hem toen ik nog samen was.
4 likes

Hier is maar 1 oplossing voor:

5 likes

Pff echt weer helemaal down dat ik morgen moet werken en daarom komen de dingen die ik voor vanavond had gepland ook niet van de grond

Alle feestdagen zijn nu wel voorbij, nu gewoon nog 2,5 maand werken tot mijn vakantie :sob:

Morgen jarig en net genoten van een heerlijk afhaal tapas diner :slight_smile:

12 likes

Hmm ja het is misschien wel meer dan een scharrel inderdaad. Vanochtend maakte hij ook een selfie van ons en het is zo’n lieve foto geworden, we lijken net een stel. Maar ik vind het echt heerlijk zo, vind het wel fijn meer gemeen te hebben dan enkel seks

1 like

Ik heb vandaag echt zo ontzettend geen flikker uitgevoerd dat ik er gewoon lamlendig van ben.

Ik hoorde vanavond mijn buurvrouw seks hebben met haar vriendin en toen appte ze later of ik er last van had haha dus ik zo uhm ja ik zeg maar niks haha. Uur later zat ik ineens bij haar thuis te eten. :rofl: Was wel tikje ongemakkelijk maar ook wel lief van hun haha.

21 likes

Mijn vader is echt handig, en hij heeft me vroeger ook vaak zat geprobeerd wat bij te brengen, maar ik deed nooit echt actief mee. Nu baal ik daarvan. Ik kan helemaal niks in huis. En ben te lui om zelf helemaal actief dingen op te zoeken om te leren. Voordoen en dan nadoen werkt voor mij veel beter.
Mijn moeder heeft me nooit leren naaien en ook daar baal ik van :’)
Überhaupt, niemand van mijn vriendinnen kan volgens mij naaien. Vroeger werd dat volgens mij standaard geleerd aan kinderen (dochters…) maar het is gestopt bij onze generatie.

3 likes

Heb ik vandaag seizoen 1 van KUWTK gekeken? O jazeker.

14 likes

Heb zo’n leuke vacature doorgestuurd gekregen,op kantoor op een middelbare school.Soortgelijke werkzaamheden als ik nu op kantoor deed maar in een compleet andere sector.Zo leuk! Ben echt benieuwd of ze me uit gaan nodigen :hugs:

7 likes

Het is nooit te laat om te leren! Mijn ouders waren ook van die handige Harry’s,en ik keek als kind altijd mee met wat mijn vader aan het doen was (meer dingen in elkaar zetten/klooien met bedrading en radio’s) en mijn moeder heeft altijd onze broeken en andere kleding gerapereerd en vermaakt.Mijn moeder heeft het van haar moeder en inderdaad op school gehad.En ik heb er nog altijd profijt van (al heb ik ook een studie richting de mode gedaan,dat heeft ook geholpen).Dus mocht je een nieuwe hobby zoeken: gewoon eens proberen met een naaimachine te werken (mocht je er eentje ter beschikking hebben natuurlijk).

1 like

Ondanks corona heb ik echt een leuke verjaardag gehad, vanavond gaan uiteten, gister klein feestje gehad. Was fijn :heart:

42 likes

Ja ik vind dat dus ook jammer dat ik dat soort dingen niet kan. Dus ik heb aan mijn vader gevraagd het me nu te leren als er iets in huis moet gebeuren.

1 like

Ik heb ā€˜the talk’ van een buurjongen en z’n scharrel (neem ik aan??) live kunnen meevolgenndit weekend toen ik op m’n bed lag te chillen. Conclusie is dat ze elkaar wederzijds ā€˜cool’ vinden. En toen ben ik maar weggelopen omdat ik me toch een beetje een vieze voyeur voelde dus weer niet hoe ze dat gaan vormgeven al die coolheid. Terwijl ik eigenlijk niets fout deed, want gewoon in m’n slaapkamer maar t voelde toch een beetje vies.

36 likes

YouTube is dan super handig toch? Ik heb wat dat betreft wel veel van mijn ouders geleerd door altijd mee te kijken met ze, maar als ik nu iets wil weten dan zoek ik gewoon een turtullio en fix ik het zelf.

Ik kijk een oude aflevering van Ik Vertrek met m’n ouders en we kunnen alleen maar gieren. Echt gekkies

4 likes

Cosmas, Nicole en Therese. Van vorig seizoen geloof ik. De taal spreken ze dus NIET en ze zijn nogal vreemd hahaha. Ze hebben een chateau gekocht voor 5 ton en hebben nog 30.000 over voor de verbouwing. Ik ben benieuwd of het goed gaat hahaha

5 likes

Top het blijkt een tweeling te zijn dus dubbel zo hard gekrijs. Heb medelijden met mij. :cry::rofl:

5 likes

Hey birthday twins :grin:
Gefeliciteerd, op de valreep! Ik heb ook een heerlijke dag gehad. Het weer hielp ook meešŸŒž

3 likes

Hahaha dat pannekoekenrestaurant in Gambia is ook top

4 likes