Wat je even kwijt wil #38

Gewoon iemand die je mateloos irriteert in alles wat hij of zij doet.

3 likes

Nee oranje is de lelijkste kleur op aarde.

Maar het is ook niet echt oranje-oranje. Het is ~Passionate Argentina~

6 likes

Op Reddit was de volgende vraag: Outside of the US, what’s a decent country for a black woman to live in?

En dit stond in de comments :blush::

8 likes

Haha @Eddie ziet weer drama mogelijkheden

4 likes

:joy:
Als we jou toch niet hadden was het hier ook maar een eensgezinde bubbel he

2 likes

Ja!

(Ga je gang @Eddie)

2 likes

Oh ik heb daar van de week ook een aantal afleveringen van zitten kijken. Die groep was echt kut inderdaad. Ook met al die onmogelijke eetwensen :woman_facepalming:t2:

1 like

Ah oke, ik snap het. Ik vind het alleen wel echt jammer, ik mis het echt! Als ze terug zijn ga ik sowieso gelijk naar de mac!

Sterkte :pensive: Misschien helpt even weg gaan wel om je gedachten te verzetten.

1 like

Wow, dacht even dat het al zondag was! Wat voor poll krijgen we morgen dan als dit het voorproefje is?

2 likes

Ben jij Lula’s BEC misschien?

Volgens mij is iedereen op dit forum @Lula’s bec

11 likes

Lijkt me overbodig. Als iedereen op ‘ja’ stemt, klopt dat ongeveer wel.

2 likes

Don’t cry for me passionate argentinaaa

3 likes

Hahaha voor geen goud :joy:!!

1 like

Ik hou bij hoeveel water ik drink met een app. Maar ik dacht dat het glas waar ik uit dronk maar 200 ml was. Maar het is 350 ml
 ik had gister dus dat hele poppetje vol kunnen hebben :sob:

6 likes

O ik vind dit ook best spannend voor jou. De supermarkt vind ik echt dé plek waar mensen geen afstand meer houden

2 likes

Ik heb ineens vet veel zin om iets als totally spies te kijken. Dus dat ga ik doen.

14 likes

Terrasje met ijskoffie - niks meer aan doen verder

16 likes

Ik scheer nooit m’n bovenbenen want heb daar alleen blonde haartjes, maar zit nu in de zon en twijfel om er toch aan te beginnen.

1 like