Wat je even kwijt wil #38

Dit wordt echt de hel… Had beter volgende week donderdag vrij kunnen nemen ipv deze week. Zodat ik dan ongegeneerd volle poule kon zeesterren met de ventilator op max ipv achter m’n laptop in de hete studeerkamer :frowning_face:

1 like

Yes! Lief dat je het vraagt. Ik ben aangenomen maar wel op voorwaarde dat ik nog een vak volg in de zomer (van 10EC, rip zomer :sob:). Dat vak is gelukkig wel online. Alleen is er nu gedoe met mijn huidige opleiding dus ben ik nog niet super actief bezig geweest met kamers zoeken.

Maar mocht je toevallig iets weten… :smirk:

11 likes

Nope ook lelijke emoji’s hebben bestaansrecht.

1 like

Ik kwam weer eens op de insta van stichting ambulance wens terecht. Nou echt weer tranen met tuiten

1 like

Lief :smiling_face_with_three_hearts: ik heb inmiddels gelukkig even kunnen bellen dat heeft al geholpen.

2 likes

Ik doe wel een review hier, hoop dat het het waard is…

1 like

Ja ik wil er ook heel voorzichtig mee doen en zo maar die zijn sowieso dit weekend wel op hoor… heb triple m&m, tropical thunder, salt bae en kinder bueno

Geen kaartje maar verwen jezelf de aankomende dagen… Hopelijk komt er gauw weer een betere periode aan. :slight_smile:

2 likes

Ik wil wel een kaartje naar je sturen!

3 likes

Groot geluksmomentje hier (en beetje wijn)

Deze pakt niemand meer van me af :heart_eyes:

5 likes

Pijnlijk herkenbaar. Ben zelf altijd nogal van de kaartjes sturen, vind ik gewoon leuk, helemaal niet met de intentie dat ik dan ook een kaart terug verwacht.

Helaas ben ik al een aantal maanden uit de running door een forse depressie, dat heb ik met veel pijn en moeite aan sommige vrienden verteld. Eens een kaartje van een van die meiden had ik wel gewaardeerd, of überhaupt een appje of een andere manier van interesse. Zo lastig omdat ik weet dat ik er zelf ook een rol in heb (trek me terug, ben niet de gezelligste, spreek niet meer af, toon ook minder interesse in anderen), maar het bevestigt wel weer de depressieve gedachten van ‘je doet er niet toe’, ‘niemand wil eigenlijk meer vrienden met je zijn’, ‘je bent iedereen maar tot last’, etc etc.

Maar probeer mezelf wel aan te leren (en nee dat lukt nog niet goed), niet te afhankelijk te zijn van anderen voor geluk. En dat als ik steun wil, ik dat toch ook zelf moet aangeven.

Hug voor jou!

3 likes

Nu ik zo toch de hele nacht wakker lig vroeg ik mezelf het volgende af:

Stel je hebt gewoon even heel erg behoefte aan een knuffel van een goede vriend. Dat mag met de 1.5m regels niet. In een vliegtuig mag je nu wel hutjemutje naast elkaar zitten. Houdt dat in dat als wij zouden
willen knuffelen zonder enige coronaregel te breken, de enige optie is om dat in een vliegtuig te doen?

Zelfde vraag voor seks met een scharrel. Mag dat dan wel in het vliegtuig? Vanzelfsprekend met een mondkapje op dus alleen handwerk en penetratie. Ben wel benieuwd of de corona-boete of de seks in vliegtuigboete hoger is.

7 likes

Geen oog dichtgedaan vannacht. Ben om half zes maar uit bed gegaan om alvast te beginnen met werken. Helaas heb ik om 4 en 5 uur vanmiddag grote vergaderingen gepland staan, dus ik heb niet al vroeg weekend. Ga denk ik vanmiddag wel even tussendoor een middagdutje doen ofzo :confused:

Ik ga vandaag met mezelf op ‘roadtrip’.

20 likes

Ik lig al sinds 6 uur wakker en kan niet meer slapen. Mijn vriend heeft gezegd dat ik ontbijt op bed zou krijgen maar hij ligt nog te slapen dus ik ga toch maar opstaan :sweat_smile:

@Alpacamybags happy birthday to us!! :partying_face:

2 likes

Dit klinkt en ziet eruit alsof ik het met een beetje geluk in de boekenkast van mijn ouder kan vinden

2 likes

Birthday sisters! Happy birthday :partying_face:

2 likes

@Jeg @Luzarl ze zijn het geld waard! En je kan ze ook invriezen en een half koekje per keer is ook best prima, want ze zijn echt enorm. Dus als je wilt kan je er lang mee doen

2 likes

Ik ben best goed in dingen niet helemaal doordenken als ik er geen zin in heb, maar ik besef nu pas door jouw post dat met die nieuwe wet/regelgeving je gewoon beboet kan worden als je een vriend/familielid een knuffel geeft op straat. Wtf. Vorige week was een vriendin in tranen, ik heb haar toen wel half geknuffeld. In het openbaar. En ik ben aan het daten met iemand en we omhelzen elkaar ook wel eens op straat. Kunnen we nou serieus op de bon geslingerd worden hier voor :’)
Edit: ik weet dat je nu ook strafbaar bent als je dat doet, maar een “normale” wet klinkt als iets dat vaker/sneller toegepast gaat worden.

Veel collega’s hebben vrij genomen blijkbaar. Ik ben jaloers. Weinig zin.