ik heb zo gezellig geterrast met een vriendin en ga nu tipsy naar bed. zo chilllll
Ik denk altijd dat na zoveel jaar vaderdag me niks meer doet, maar op de dag zelf vind ik het toch weer kut en verdrietig. Hopelijk kan ik zo weer slapen
ik ken het gevoel. Lief zijn voor jezelf vandaag. Ik geloof niet dat ik nog kan slapen want het is ook al 1000 graden hier
Ik wil zo graag stoppen met deze debiele feestdag vieren. Veel sterkte meiden!
Heel veel plezier vandaag, geniet ervan
Veel plezier vandaag!!
Ik vind het zo leuk dat mijn gemeente nog amper maait en dat je nu overal wilde bloemen ziet. Een paar jaar geleden zag je overal alleen maar saai gras en nu zie je overal prachtige bloemen en miljoenen stokrozen. Ik ben echt blij voor de bijtjes.
Ik moest echt even bijkomen van die film. Zo indrukwekkend! Heb je Rob Stark ook gespot?
Oh en je hebt echt prachtig weer, wat fijn, veel plezier!
Oppo caramel is zooooo lekker. Chocolade hazelnoot ook. Het is helaas dat het bij mij niet goed op mān darmen werkt anders at ik iedere dag wel oppo!
Heel veel plezier vandaag!
Heel veel plezier vandaag! Jullie hebben in ieder geval al prachtig weer.
Een hele fijne dag gewenst dat alles net zo mooi mag zijn als je trouwschoenen
Oh god ja ik ging een keer āhigh chocolateā doen en was ook even vergeten dat ik niet super goed op lactose ga. De chocomelk alleen was al voldoende geweest, maar idd zoveel zoets en andere ongein. Mijn buik moest echt serieus een paar dagen bijkomen #neveragain
Gisteren geholpen met verhuizen, twee trappen af, twee trappen op. De spierpijn in mijn kuiten is zo intens dat in niet meer normaal kan lopen haha.
Ik ga straks naar weg en het enige taakje wat ik heB vandaag is stofzuigen. Meer niet.
En toch zit ik het al drie kwartier uit te stellen.
Heel veel plezier vandaag
Een prachtige, liefdevolle dag toegewenst!