Niet doen! Elke keer als ik ze scheer denk ik weer waarom heb ik niet naar mijn moeder geluisterd.
Heb weer een lange boblijn laten knippen en voel me mega fabulous
Joh jij ziet er zelfs met stekeltjes kapsel fabulous uit!
Staat je echt heel mooi (de bob, niet de stekels )!
Yay!
Hahahaha van die RGK stekeltjes met groene puntjes
Jazeker!
Eindelijk naar de kapper geweest en mijn haar is weer mooi . Kan ik er tenminste meer mee dan het in een staart proppen.
Ik ga morgen op vakantie (blijf in NL). En heb nu al buikpijn van hoe erg ik mijn katten ga missen. Heb ze nog nooit zo lang alleen gelaten en heb nu al allemaal doemscenario’s in mijn hoofd.
Ben zooo nieuwsgierig
Soms snap ik mijn gedachtenkronkels echt niet. Ik zag laatst ineens een zwart apparaatje hangen in huis (ik woon hier 2,5 jaar) en dat flitste rood. Ik wist dat het niet de brand- of koolmonoxidemelder was, want die is wit. Ik kon het apparaat niet duiden en ging er in mijn hoofd vanuit dat het een of andere sensor was waar ik een beetje een akelig gevoel van kreeg. Gelukkig zag ik het rode lampje en ging ik er vanuit dat de batterij bijna leeg was. Verder geen aandacht meer aan besteed.
Tot ik een paar dagen geleden intens beledigd was dat ik een niet thuis briefje van de pakketbezorger in de bus had. Want ik was wel thuis. Wat blijkt, het apparaatje was de deurbel.
Omg ik ga een keer om 14.00 uur naar huis op een vrijdag, vervolgens wordt de bezoekregeling voor de patienten ingeperkt en nu staan er serieus demonstranten voor mijn werk.
Zin in maandag.
Hahaha maak maar openbaar hoor anders blijf je wss berichten krijgen.
@Chief Niet doen joh, naja keuze blijft aan jezelf natuurlijk maar die paar blonde haartjes die je toch alleen maar in de zon ziet…Boeiend!
Zoo ik heb mijn essay af(geraffeld) en nu zitten er blondies in de oven om morgen mee te nemen naar mijn ouders
Wat een chaos zeg, tijd voor wijn.
Ik heb een fb discussie met een familielid omdat hij Johan Derksen verdedigt. En ik walg zo van zijn argumenten. Echt de tering. Dat dit familie is zeg.
Is het omdat het niet meer over salsa gaat?
Ik weet niet wat ik moet eten, heb echt zin in slecht eten, maar te lui om af te halen en bezorgen kan pas vanaf 15 euro… bleh firstworldproblem i know. Wat ga ik eeeeeten
Ik dacht dat ik de leeftijd wel voorbij was dat men op een scooter je nummer vraagt
Hee chikkie hoe oud ben je? Mag ik je nummer? Mijn vriend vindt je lekkerrr
Zo ging het inderdaad
Mn vriendin ( waar hij mee vreemd ging) zit nog wel bij die dansschool maar ze js nu zn broer aan t verleiden hahaha.
Ik wou wel 2 vogue matties aan elkaar koppelen maar kwam er achter dat er een net een huis had gekocht met zn vriend…