Vanavond geheel in ho-style naar een hotel voor seks. En omdat ik dus tijdelijk bij m’n ouders verblijf heb ik gezegd dat ik naar een vriendin ga, voel me weer helemaal 17.
BECs zijn voor mensen die zelf niks te melden hebben
Ik besef me ineens dat ik nog crackers heb btw.
Want als je wel wat te melden hebt ben je je eigen bec? Of hoe moet ik dit voor me zien
Man, ik heb even een motivatiedipje. Ik heb maandag examen en het is zó veel, echt superinteressant, maar het gaat echt alle kanten op en over álles (Reformatie, Engelse burgeroorlog, Franse Revolutie, Marx, anarchisme, Sovjet Unie, Spaanse burgeroorlog, Mussolini, de sixties, dekolonisatie, Cuba, apartheid, ontwikkelingshulp, Islam, …) en er zijn zo veel namen. Help
.
lol
Ik ben mijn eigen favoriete forummer.
Ik was gisteren aan het dm’en met een oud collega krijg ik opeens een filmpje dat hij over zijn lul wrijft wtf haha
Gelukkig heeft mijn vriend een filmpje terug gemaakt, held
Ik had het gehoord ja… beetje overdreven ook wel
Vind een dipje dan nog wel meevallen
Maare als je opdrachten gemaakt hebt en/of samenvattingen en flink hebt zitten stampen komt het heus goed. Ik heb een ding onthouden van de hele schoolperiode, doorleren tot het laatste moment heeft echt geen zin. En. Je weet veel meer dan je denkt. Lekker weekend vieren en komt helemaal goed maandag!
Maar het punt is…er mag bezoek komen, pt mogen naar buiten met professionele begeleiding al enige tijd.
We hebben al zovaak gehad dat er hele families van 20 personen de pt en zijn bezoek van die dag staan op te wachten.
Dus waar dit nu “opeens” vandaan komt.
Ik ben verliefd en het is zo goed voor mijn stemming maar zo slecht voor mijn concentratie
Mijn oma komt heel binnenkort te overlijden. Ik realiseerde me vandaag dat de kans heel groot is dat ik niet bij de uitvaart mag zijn, we hebben een hele grote familie en bij uitvaarten mogen nog steeds maar max. 30 personen aanwezig zijn. Ik ben daar nu zo verdrietig over.
Ja, daar ben ik nog in de verste verte niet . Op dit moment heb ik echt nog geen kans van slagen, vrees ik. Weekend vieren zal er niet in zitten.
Ik ben blij voor je dat het zo leuk was!!! Kusjes je dagboek
Maar
Is er dan in die 2,5 jaar nog nooit bij jou aangebeld? Of hoe moet ik dit voor me zien
Jawel, maar ik heb me nooit gerealiseerd dat het geluid uit dat apparaat kwam
Nee ik vind het overdreven van de mensen die met borden in jullie tuin komen staan he! Twee weken geleden mocht er 0 bezoek komen en nu moet opeens weer alles helemaal open.
Oh hè bah… Meer dan je best kan je niet doen. Al heb je vast niet veel aan deze dooddoener. succes in elk geval!
Dank je! Ik probeer me er nu aan op te trekken dat ik vanaf maandag weer veel vrije tijd heb. De laatste loodjes en zo…
Oh zo haha verkeerd begrepen.
Ja klopt, we liggen over het algemeen al “voor” qua bezoekregeling.
Maar met 7 personen daar gaan staan zal niet veel uithalen.
Btw: ik geniet zo hard van je vakantiefoto’s! Geniet ervan!