Het is niet verzetten. Ik had gevraagd wil je datum x me helpen en hij zei ja. Nu zijn ze bezig met een vakantie plannen maar ze zeggen dat ze gaan wanneer ze willen gaan (dat houdt in: wanneer hun auto klaar is) en geen rekening gaan houden met mij. Ik ben daar teleurgesteld over ja. Dan zegt mijn vader “ik heb jarenlang rekening gehouden met iedereen, nu doe ik wat ik wil wanneer ik wil”. Nou sorry dat wij (zijn kinderen) bestaan zeg.
Ik vraag letterlijk of ze een dag later willen gaan maar dat is te veel moeite. Terwijl ze niet aan vakantiedagen of tickets oid vastzitten.
Edit: en schuift ie het af op mijn broers en dat vind ik nog ergerlijker omdat hij ook wel weet dat ik daar niet op kan rekenen.
Vind in deze “anderen” ook wel anders dan je eigen dochter… ik snap je wel. Zeker als hij al eerder heeft toegezegd, anders had ik ook gedacht van nouja jammer dan.
Bah wat een klootzak, misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar je zou je daar geen moment schuldig over moeten voelen
Oh sorry, wist niet dat die al toegezegd had. Dan begrijp ik het wel ja. Vervelend
Ik heb dus een mega puist in mijn mondhoek en wat doet dit pijn. Mijn god.
Ja je mag ook boos op hem zijn. Dat is ook terecht. Maar probeer het alsjeblieft niet op jezelf te betrekken!
Het was een weekje van ups and downs, maar ik ben eindelijk weer met beide voeten op aarde. Heb echt zon fijn weekend.
Ik ga straks in korte broek naar mijn schoonouders (blegh), ben benieuwd of ik commentaar krijg op mijn witte huid.
Edit: ik bedoel: ik ben benieuwd op welke manier ik commentaar krijg op mijn witte benen.
Ik ga mensen die keihard hun muziek aanzetten echt nooit begrijpen.
Check alle gekkies bij Tim Den Besten op zijn instagram.
Snap niet dat mensen uiteindelijk toch tegen de Corona maatregelen mogen protesteren overigens. Was eerst verboden?
Hahaha enig die stories
Hahaha jeetje wat een enge mensen.
Wat een naar verhaal! Ik weet niet met welke vervoerder je gereisd heb, maar volgens mij hangen in metro’s meestal ook beveiligingscamera’s. Dus als je melding maakt, kunnen ze de beelden bekijken.
Ik ben 14 kilometer naar het museum waar mijn vader werkt gefietst om daar wat te drinken. Ben kapot wel weer nieuwe dingen over de oorlog geleerd
Iemand tips voor een Mexicaans restaurant in het centrum van Utrecht?
Vlakbij station zit Lucy Lou
(En je hebt nog popocatepetl)
Ik heb kleren die weg kunnen maar er wordt gevraagd om je spullen voorlopig thuis te houden en niet in textielbakken te gooien omdat de textielverwerking ligt tijdelijk stil ligt Ik ben ook echt te lui om alles op MP o.i.d. te zetten want ik heb geen zin om pakketjes te versturen
maar het ligt ook in de weg. Oh oh wat een problemen
Dan moet ze het toch ook versturen haha
Ohhh kringloop is slim ja thanks! Ik ga even kijken of die wel kleren willen
@tijgerlelie Nee ik heb geen zin om dingen op te sturen #luiemeid
ik wilde net een ‘lekkere’ speciale koffie maken, dus ik had suiker, cacao en espresso en bij elkaar gedaan. m’n idee was een soort mokka-koffie maken
maar de cacao heb ik aangemaakt met heet water en toen de espresso en suiker er doorheen gedaan, maar het smaakt echt naar niks
ben helemaal teleurgesteld
iemand nog tips hoe van een espresso een lekker drankje maakt? ik heb ook nog amandelmelk in huis