Wat je even kwijt wil #38

Haha ik lag echt als een aardappel al op de bank zonder make-up en in pyjama, dacht als hij me zo graag wil zien kan het vast een andere keer :grimacing: En voelt stiekem inderdaad ook goed, tijd geleden (like, vorige week probably nog) had ik me echt in de feestverpakking gehesen en daarheen geracet.

9 likes

Ik lig ook languit op de bank een film te kijken (de tweede van vanavond). Had eigenlijk een feestje vanavond maar was nog te brak :joy::joy:

2 likes

Omg ik weet dat het slecht is, maar mopshonden met een lange snuit en grotere kop zijn zooo cute! Zou er zo een adopteren.
Het is maar goed dat ik no moneys heb

Welke smaak OPPO ijs zouden jullie mij aanraden? Heb er 1 gewonnen maar weer niet welke ik ga kiezen :grimacing:

Who’s this

1 like

Een vriendin van me is volgende week jarig en zei ā€œik vier het niet maar wil dit weekend m’n huis schilderen dus zou het leuk vinden als jullie langs komen om te helpen en taart te etenā€

Ik heb geen woorden en kan blijkbaar ook geen nee zeggen want drie keer raden wat ik dus morgen ga doen

Ik kan niet zo goed slapen mijn vriend was met vrienden in de stad, nu maak ik mij zorgen of hij wel veilig thuis komt op de fiets. Ben zijn moeder niet. Dus nu appt hij sowieso als hij thuis is en ik heb beloofd alvast lekker te gaan slapen maar ik durf gewoon niet te zeggen dat het niet zo goed gaat

Errug he

Ga morgen weer volle bak :wine_glass::muscle:

1 like

Ben net klaar met werken en lig nu in een dienstkamer van werk maar hoor zoveel geluiden… Hoop echt dat ik niet gebeld word vannacht want dan ben ik morgen helemaal kapot, en komende week weer 5 dagen werken :partying_face: :roll_eyes:

1 like

Ik denk helpen met het schilderen van haar huis.

1 like

Zo ken ik je weer! Ik lig ook al sinds 11 uur in bed man man man

1 like

Ja, die van Ikea. Ik heb precies die van het plaatje, met hoge leuning en dan zwarte armleuningen en een zwart onderstel. Ik vind hem wel lekker zitten. Ben wel klein en tenger, misschien maakt dat nog uit.

ik heb zo gezellig geterrast met een vriendin en ga nu tipsy naar bed. zo chilllll

4 likes

Ik denk altijd dat na zoveel jaar vaderdag me niks meer doet, maar op de dag zelf vind ik het toch weer kut en verdrietig. Hopelijk kan ik zo weer slapen

13 likes

:heart: ik ken het gevoel. Lief zijn voor jezelf vandaag. Ik geloof niet dat ik nog kan slapen want het is ook al 1000 graden hier

1 like

@lightbox @Bird en iedereen die zich aangesproken voelt vandaag :kissing_heart: :kissing_heart: voor jullie

6 likes

Ik wil zo graag stoppen met deze debiele feestdag vieren. Veel sterkte meiden!

Heel veel plezier vandaag, geniet ervan :heart:

1 like

Veel plezier vandaag!!

Ik vind het zo leuk dat mijn gemeente nog amper maait en dat je nu overal wilde bloemen ziet. Een paar jaar geleden zag je overal alleen maar saai gras en nu zie je overal prachtige bloemen en miljoenen stokrozen. Ik ben echt blij voor de bijtjes.

13 likes

Ik moest echt even bijkomen van die film. Zo indrukwekkend! Heb je Rob Stark ook gespot?

1 like