Wat je even kwijt wil #38

Idd even checken, @Memorylane. Het kan prima, maar of het van de verzekering mag, weet ik niet
Mijn zwager mocht wel autorijden na een knieoperatie links, maar dat was in Duitsland.

1 like

Ik herken wat je zegt, heb ook niet zoveel vrienden. Maar is het niet fijner om het te vieren met vriendinnen/ familie die om je geven al zijn er niet zoveel mensen? Maakt voor hen denk ik ook niet zoveel uit (:

1 like

Ik heb al weer veel te veel tiktok gekeken en nu heb ik het volgende de HELE DAG in m’n hoofd:

No justice no peace fuck these racist ass police
Take it to the streets fuck the police now bounce that ass no peace
Take it to the streets fuck the police no justice no peace

3 likes

Geniet ervan!!! Wat een mooie dag hebben jullie uitgekozen :smiling_face_with_three_hearts:

Nee dat was gister!

@lightbox sterkte vandaag en @SpeedOfSound fijne dag

2 likes

Bij mij is het deze: what you doing what you uh uh UHHH

1 like

Sinds begin corona ben ik gestopt met het scheren van mijn benen en toen ik er achter kwam dat de wereld niet vergaat als je dan een rokje draag heb ik dat volgehouden. Nu heb ik alleen vanavond een date waarbij ik blote benen wil en daarom wil ik zo toch mijn benen gaan scheren en dat vind ik stom :frowning:

1 like

Kut, iemand heeft iets van me gekocht op vinted en wil het verzonden via homer. Maar dat pakketpunt is 20 km rijden
 had ik dat uit moeten zetten? Of hoezo kan ze daar voor kiezen?

Is goedkoper. Maar als dat niet uit komt kan je het in overleg annuleren heb ik ook gehad.

Jezus,waarom kom je ĂĄltijd mensen tegen als je ze juist niet tegen wil komen?? Loop ik de appie uit met boodschappen komt ineens mijn ex langsrijden met zijn verloofde.Ze wonen niet eens in de buurt lol,thank god was ik de winkel al uit en volgens mij heeft iniedergeval zij me niet gezien (ook wel jammer want zag er best fab uit voor een supermarkt bezoek al zeg ik het zelf).

2 likes

Ja ik zag het net gelukkig en ik chat nu met die vrouw. Hoop dat ze dat goed vindt!

Hij staat standaard op dat de koper alle mogelijke verzendmethodes kan kiezen, je kunt de volgende keer ook instellen dat jij er zelf eentje kiest.

Het zou echt een uitkomst zijn als je 100 procent zekerheid hebt dat je geen bekenden tegenkomt in de supermarkt, gewoon waar dan ook ter wereld, in elke supermarkt waar je komt ken je niemand en niemand kent jou. Of dat het verplicht wordt dat je géén praatje mag maken in de supermarkt of 10 meter voor de supermarkt. Maar dat eerste is beter, helaas is dat niet haalbaar :rofl:

2 likes

Ik heb homer er nu afgehaald ergens bij mijn instellingen en de schoenen opnieuw geupload. Dank!

2 likes

Een vriendin zei gisteravond dat ze mijn nachos de lekkerste vond die ze ooit gegeten had (restaurantnachos meegerekend). Voelde mij echt vereerd. :heart: Terwijl m’n nachos zo simpel zijn.

34 likes

Same!
Heb een fles in koelkast liggen met zelfgemaakte ijsthee. Zo lekkerrrrr :drooling_face:

1 like

Dit kun je niet posten zonder je recept te delen.

14 likes

Ik bel net aan bij een buurjongen naja eerder man om mij te helpen een tafel om te draaien, ken die hele man verder niet maar hij deed open in zijn boxershort. Zooo goed lichaam wel. :see_no_evil:

18 likes

Ik ga om 1 uur lunchen met m’n vader en z’n vrouw en hij appt me net “hi, zin in, we zijn er op tijd”. Wedden dat ie me kwart voor 1 gaat bellen waar ik blijf.

11 likes

@SpeedOfSound Veel plezier vandaag en geniet ervan!

Het is ook nog eens National Cookie Dough Day vandaag, dus echt een perfecte dag om te trouwen (hoe leuk zou het zijn om dan een cookie dough buffet te hebben omg)

5 likes