Wat je even kwijt wil #38

Ik dacht gisteren, wauw, ik zie voor het eerst niet zo op tegen vaderdag. Nou think again lijf, word net wakker met een kutgevoel en kan nergens anders aan denken :frowning_face:

Edit: ga straks wel naar mijn schoonouders en de vader van mijn vriend is er altijd lief over en vraagt ernaar. Hij begrijpt me goed. Dus toch lekker barbecuen en er wat van proberen te maken!

15 likes

Hahah je kan het nauwelijks een recept noemen.

Ik koop gewoon de goedkoopste nacho cheese tortilla chips, die leg ik in een ovenschaal. Daar overheen doe ik cheddar kaas (gewoon die vieze plastic lapjes) in stukjes en vervolgens strooi ik er geraspte jong belegen kaas en geraspte pizza/pasta kaas overheen. Vervolgens nog een laag chips waarbij ik alles herhaal. En dan 10 minuten op 180 graden in de oven.

Eventueel kan je er dan nog dipjes bij doen maar ik vind het ““puur”” het lekkerst haha.

5 likes

Ik wil elke dag weekend want dan lukt het me tenminste om met best wat zin te gaan sporten.

Ik heb echt totaal geen zin om naar mijn schoonouders te gaan :speak_no_evil: Daar zijn ook meteen de neefjes van mijn man enfin zijn zo druk. En zijn ouders zijn saai. En ik heb slechte zin.

4 likes

Nacho quattro formaggi haha

5 likes

Hahahhaha ja hoe meer kaas hoe beter

1 like

Waar kan ik stemmen voor dit idee?? Lijkt me echt top,ook gewoon op straat overigens :joy:
Ik schrok er gewoon van,hij woont hier niet eens in de buurt en normaal is hij op dit tijdstip echt nog niet zijn bed uit haha.Toen ik weg ging dacht ik nog: lekker vroeg heen dan hoef ik niemand tegen te komen die ik ken haha :frowning:

1 like

Dat is wel weer winnen!

Ik kwam ooit een ex-scharrel tegen in de supermarkt terwijl ik er zo uit zag en een pak met 24 wc-rollen kocht. Geen grandioos succes.

image

22 likes

Ik kwam laatst een exscharrel tegen in de supermarkt en ik had er zo geen zin in, én zag er vergelijkbaar uit als de foto, dat ik met een karretje waarin alleen kattenvoer lag ben gaan afrekenen :woman_shrugging:

1 like

Ik moet heel hard studeren dus ik lig nu in de zon

2 likes

Ik ga zo naar mijn vader maar ben eigenlijk heel teleurgesteld/boos op hem. Hij zou me helpen met iets waarbij ik zijn hulp nodig heb (kan verder ook niemand anders bedenken die dat kan doen voor me). Was het eerst allemaal ok en toen opeens “Ik weet niet of we dan wel thuis zijn hoor, we gaan zowat zeker op vakantie die datum”. Echt alsof hij niet een paar dagen later kan vertrekken, ze zijn gepensioneerd en hebben alle tijd. Vind dit zo asociaal weer. En als ik dan zeg dat ik het niet leuk vind en of ze niet een paar dagen later kunnen gaan " Nee we gaan geen rekening met anderen houden".
Nou en nu mijn gezellige gezicht opzetten.

Zalig :joy:

Huh ben je nou boos omdat je vader zn vakantie nirt wilt verzetten voor jou?

Mijn ouders zouden dat ook niet doen hoor :joy::joy:

10 likes

Neee nee nee niet schuldig voelen. Wat een idioot zeg, hoe grensoverschrijdend kan je zijn. Hij is degene die zich flink schuldig mag voelen. Jij hebt níks fout gedaan.

5 likes

Het is niet verzetten. Ik had gevraagd wil je datum x me helpen en hij zei ja. Nu zijn ze bezig met een vakantie plannen maar ze zeggen dat ze gaan wanneer ze willen gaan (dat houdt in: wanneer hun auto klaar is) en geen rekening gaan houden met mij. Ik ben daar teleurgesteld over ja. Dan zegt mijn vader “ik heb jarenlang rekening gehouden met iedereen, nu doe ik wat ik wil wanneer ik wil”. Nou sorry dat wij (zijn kinderen) bestaan zeg.
Ik vraag letterlijk of ze een dag later willen gaan maar dat is te veel moeite. Terwijl ze niet aan vakantiedagen of tickets oid vastzitten.
Edit: en schuift ie het af op mijn broers en dat vind ik nog ergerlijker omdat hij ook wel weet dat ik daar niet op kan rekenen.

2 likes

Vind in deze “anderen” ook wel anders dan je eigen dochter… ik snap je wel. Zeker als hij al eerder heeft toegezegd, anders had ik ook gedacht van nouja jammer dan.

2 likes

Bah wat een klootzak, misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar je zou je daar geen moment schuldig over moeten voelen

1 like

Oh sorry, wist niet dat die al toegezegd had. Dan begrijp ik het wel ja. Vervelend :heart:

1 like

Ik heb dus een mega puist in mijn mondhoek en wat doet dit pijn. Mijn god. :upside_down_face:

Ja je mag ook boos op hem zijn. Dat is ook terecht. Maar probeer het alsjeblieft niet op jezelf te betrekken!

1 like