Wat je even kwijt wil #38

Mega klit in mijn haar ter hoogte van mijn nek. Elke keer daar.

Tien uur geslapen en nog voel ik me alsof ik overreden ben door een vrachtwagen :woozy_face:

1 like

Ik moest net thuis iets regelen voor personeelszaken, maar ik kon het niet vinden. Dus ik belde even met P&O en die vrouw kon me wel helpen. Ging ze uitleggen wat ik moest doen: ‘dan moet je naar de website, dat kan je intypen in die balk bovenin. Dan typ je h-t-t-p-s (vet overdreven articuleren), dubbele punt en dan twee schĂșine streepjes die voorover vallen’ :sweat_smile:
Heb braaf haar instructies opgevolgd zonder te lachen, maar wil niet weten wat voor digibeten ze aan de lijn krijgt dat ze het blijkbaar op deze manier uit moet leggen.

39 likes

Slechte reden

Je wilt echt niet weten nee haha, heb ook heel vaak dat mensen vragen: kunt u nu ook zien wat ik zie? Haha nee tuurlijk niet, ik zit toch niet achter uw computer :joy:

5 likes

Irritant is dat he. Maar ik kan nu wel gelijk even mijn theorie testen. Heb je fijn haar? En heb je dit meestal als je polyester of viscose draagt en je haar los hebt?

1 like

Nouja, soms kan je wel meekijken natuurlijk, maar niet standaard :grin:

Er zitten heel vaak hoopjes duivenstront op de balkonrand en die schiet ik dan weg met m’n vingers omdat ik te lui ben om een borstel of sopje of wat dan ook te pakken. Net dacht ik er ook weer één weg te schieten, was hij nog vers :+1::+1:

28 likes

Ik heb niet echt fijn haar, meer normaal.
Heb nu 95%katoenen shirt aan en los.
Denk dat het vooral door het slapen komt, dat is met een knot in. En dan woelen.
Dus denk dat theorie dan niet klopt?

Klopt, het is inderdaad nog een erg jong vrouwtjeskonijn
 Maar wist helemaal niet dat dat zo heftig was joh, dat klinkt echt vreselijk. Zal het aan mijn vriend doorgeven, dan lijkt het me inderdaad beter om ze allebei te laten castreren/steriliseren. Kan dat nu ook al? Of moet hij dan eerst wachten tot ze niet meer zwanger is?

Als de baarmoeder verwijderd moet worden, kun je misschien beter wachten tot ná de zwangerschap
 :sweat_smile:

10 likes

Volgens mij worden castraties ook tijdens zwangerschap gedaan of wanneer ze kort geleden (vermoedelijk) gedekt is.
@Poca denk dat je het beste even je dierenarts kunt contacteren.

Maar in dat geval worden de foetussen toch geaborteerd? Ik had nog nergens gelezen dat dat (ook) de bedoeling was.

Ja eigenlijk wel. Daarom zeg ik ook dat ze het beste haar dierenarts kan contacteren, die weet de beste oplossing voor het konijntje.

1 like

Ik ben zo excited voor vandaag en morgen. Ik ga naeindelijk gymlessen geven met waterspelletjes. Waterballonnen, sponzenrace, snoephappen, waterpistolen, buikschuiven. Ik heb er zo’n zin in, meer dan de kids misschien wel haha

14 likes

Jammer nee dan klopt mijn theorie niet. Ik dacht zelf dus dat het daar aan lag, haha.

1 like

Ja zou een satijnen kussensloop nog kunnen proberen! Zorgt voor minder wrijving en is ook lekker zacht/glad voor je gezichtshuid.

1 like

Scherp! :joy:
Ook @Geo Het zijn niet mijn konijntjes, maar die van mijn vriend en we wonen niet samen. Geen idee wat hij ermee wil als het konijntje toch zwanger blijkt te zijn. Ik geef het gewoon door, gelukkig moet ie van de week al naar de dierenarts voor de castratie van het mannetje dus dan kan ie daar vast wel om extra advies vragen en eventueel een afspraak maken voor het vrouwtje. Komt wel goed dus!

2 likes

Ik liep vanmorgen vroeg naakt de kamer in en toen riep m’n vriend KIJK UIT IK ZIT IN EEN VIDEOCALL.

Nouuu gelukkig was het een grapje, maar ik schrok me echt de tering

9 likes

Misschien kun je even weglopen van het terras als hij belt? Zou zonde van de mooie dag zijn om thuis te wachten!