Het was een weekje van ups and downs, maar ik ben eindelijk weer met beide voeten op aarde. Heb echt zon fijn weekend.
Ik ga straks in korte broek naar mijn schoonouders (blegh), ben benieuwd of ik commentaar krijg op mijn witte huid.
Edit: ik bedoel: ik ben benieuwd op welke manier ik commentaar krijg op mijn witte benen.
Ik ga mensen die keihard hun muziek aanzetten echt nooit begrijpen.
Check alle gekkies bij Tim Den Besten op zijn instagram.
Snap niet dat mensen uiteindelijk toch tegen de Corona maatregelen mogen protesteren overigens. Was eerst verboden?
Hahaha enig die stories
Hahaha jeetje wat een enge mensen.
Wat een naar verhaal! Ik weet niet met welke vervoerder je gereisd heb, maar volgens mij hangen in metroās meestal ook beveiligingscameraās. Dus als je melding maakt, kunnen ze de beelden bekijken.
Ik ben 14 kilometer naar het museum waar mijn vader werkt gefietst om daar wat te drinken. Ben kapot wel weer nieuwe dingen over de oorlog geleerd
Iemand tips voor een Mexicaans restaurant in het centrum van Utrecht?
Vlakbij station zit Lucy Lou
(En je hebt nog popocatepetl)
Ik ging dus lunchen met mān pa en zān vrouw en we moesten echt 1,5 uur wachten op ons eten en toen waren ze het vergeten en kregen we al het eten gratis. Lekker voor mij want ik trakteerde
Ik heb kleren die weg kunnen maar er wordt gevraagd om je spullen voorlopig thuis te houden en niet in textielbakken te gooien omdat de textielverwerking ligt tijdelijk stil ligt Ik ben ook echt te lui om alles op MP o.i.d. te zetten want ik heb geen zin om pakketjes te versturen
maar het ligt ook in de weg. Oh oh wat een problemen
Dan moet ze het toch ook versturen haha
Ohhh kringloop is slim ja thanks! Ik ga even kijken of die wel kleren willen
@tijgerlelie Nee ik heb geen zin om dingen op te sturen #luiemeid
ik wilde net een ālekkereā speciale koffie maken, dus ik had suiker, cacao en espresso en bij elkaar gedaan. mān idee was een soort mokka-koffie maken
maar de cacao heb ik aangemaakt met heet water en toen de espresso en suiker er doorheen gedaan, maar het smaakt echt naar niks
ben helemaal teleurgesteld
iemand nog tips hoe van een espresso een lekker drankje maakt? ik heb ook nog amandelmelk in huis
Zelf nog niet geprobeerd om te maken, maar dit is wel een van mijn favoriete manieren om koffie te drinken.
Gok dat het ook prima kan met amandelmelk.
Weet niet waar je woont en of er meer stations zijn die dit hebben, maar op Utrecht Centraal zit zoān kast waar je boeken kan ruilen. Daar heb ik ook eens een hele stapel oude boeken gedumpt.
oeh ja, deze drink ik ook heel graag buitenshuis, maar ik heb zelf geen (goede) melkopschuimer dus dan is het gewoon espresso met hete melk zonder schuimlaag⦠en die schuimlaag maakt 'm juist zo lekker.
nouja ik denk als ik cacao met amandelmelk mix, de smaak ook al veel voller is!
Als je van chocolade koffie houd kun je er beter een stukje chocolade in smelten of er een lepeltje nutella door roeren haha.
Waarom eet ik pas sinds gisteren kruidenboter op broodjes. Normaal doe ik dit alleen met BBQ-n maar het is zooo lekker. Heb wel eens als snack van die kant en klare stokbroodjes kruidenboter gehad maar dat is toch lang niet zo lekker.