Wat je even kwijt wil #38

@Totoro Ben voor de chocolade gegaan na jullie! Hij is lekker!

2 likes

Oeeeeee :heart: nu wil ik ook :drooling_face:

1 like

Wat bezielt mensen toch :exploding_head: Echt niet okƩ, goed dat je melding gaat maken!

1 like

Ik ben ook een beetje gelig (als ik bruin word, word ik een soort olijfkleur), ik gebruik in de winter collistar magic drops op m’n gezicht, dat ziet er natuurlijk uit. Je hebt daarvan ook druppels voor je lijf geloof ik, misschien dat dat wat voor je is?

1 like

Mn telefoon is vandaag (op de begraafplaats off all focking places) uit mn tas gepleurd en mn scherm wordt nu langzaam zwart. Tot later vrienden

4 likes

Ik heb altijd ruzie met mensen op vinted :confused: snap er niks van hoe dat mij overkomt. Maar altijd gemene berichtjes

Dus ik heb een bananen muffin recept waar yogurt doorheen moet. Wat doet mn moeder net voordat ik wil beginnen… vreet ze die yogurt op.

12 likes

Ohhhhhhhhh ik ga kapot ik kijk filmpje van Defano Holwijn waarin hij live is met een gast die echt alleen maar kut doet. Ik zit echt te schreeuwen tegen het scherm.

Het is mijn recht om het n-woord te zeggen.

:face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth:

Ohja nu wil hij weten waarom ā€˜jullie donkere mensen allemaal dezelfde muziek luisteren. hoe kom da !?’

Wow wtf dan zou ik dus echt op oorlogspad naar buiten gaan nu. Niks zou me te gek zijn om die kutkinderen te straffen

39 likes

Zo maar echt. Vastbinden op een stoel en rauwe eieren laten eten

21 likes

Dit is mijn nieuwe favoriete instagram pagina

7 likes

Ik kijk er naar uit. Pinnen we een week lang bovenaan de forumlijst.

14 likes

Huh? Wat koop je dan? Of worden bestellingen dan geannuleerd?

Ik zet zulke dingen wel eens samen op marktplaats of weggeefhoek, gewoon erbij zetten dat iemand gratis de hele doos kan komen ophalen. Is altijd wel iemand die ze wil hebben dan, scheelt gedoe en je bent er zo vanaf!

Dit lijkt mij ook wel wat, maar hoe gebruik je dit? Zie je dan geen duidelijke overgang waar je stopt met smeren?

Toch grappig hoe je ineens random dingen, die je kwijt bent geraakt, soms ineens weer terug kan vinden. Ik deed net gewoon een random een tas open aan de kapstok en ik zie ineens mijn handschoenen liggen die ik al een jaar kwijt was. :rofl:

4 likes

Ik meng de druppels met m’n dagcreme, dan smeer ik m’n hals en decolletĆ© er ook mee in, het is niet zo donker/kleurend dat je echt een rand ziet waar je stopt, maar je ziet wel ongeveer waar je stopt met smeren, dat is bij mij zo ongeveer waar m’n bh begint, dus daar is het sowieso witter.

1 like

Ik breng mijn kleding naar de kledingbank bij mij in de buurt!

1 like

Vanmiddag heb ik iets geannuleerd (Ik kan niet verzenden met homer maar die vrouw had homer aangeklikt) en toen opnieuw gepost zodat die vrouw het opnieuw kon kopen maar dan met DHL, krijg ik een grote mond dat ik niet open sta voor een oplossing en dat ze dat vinted zeker heeft laten weten…?? Ik word daar zo verdrietig van, wat had ik anders kunnen doen?

Dit is toch juist een oplossing? Denk echt niet dat je het anders had moeten doen, omdat Vinted dan niet doorgegeven krijgt dat je het verstuurd hebt. Ze zullen hier waarschijnlijk ook geen probleem van maken. Heeft die vrouw ze ook opnieuw gekocht?

2 likes