Morgen werken
hoorde vandaag mijn telefoon al pingen.
We hadden vrij vandaag, wie bericht er.
Jaa die keek ik laatst hahaha. En de scheetjes natuurlijk
Zo’n langer weekend is echt niet goed voor mijn ritme.Het is nu 02:00 en ik ben bezig met het opruimen en indelen van mijn kledingkast aka rek?
Ben zelfs aan het checken voor materiaal bij de Gamma om planken te maken voor onder mijn kledingrek als extra opbergruimte.Waarom denkt mijn brein hieraan op dit tijdstip? 
Jullie nog gefeliciteerd! Ik was ook jarig gister
Ik werd om 4u wakker door een gigantische mot in de slaapkamer die een hoop kabaal maakte
ben bijna drie kwartier bezig geweest met dat ding naar buiten krijgen en nu kan ik niet meer slapen. Dan maar opstaan en beginnen met werk maar ik heb 3,5u geslapen dus vandaag wordt helemaal kut denk ik 
Ik wou vroeg beginnen met werk zodat ik vanmiddag nog lekker in het park kan liggen maar toen moest ik m’n wachtwoord wijzigen en nu kom ik natuurlijk niet meer in m’n email enzo
Dus ben maar terug naar bed gegaan
Jammer joh 
Ik moet m’n bed uit maar er lopen allerlei kerels voor het raam en ik heb geen pyjama aan
Ohh jij ook nog gefeliciteerd 
Ik moet weer naar kantoor, vorige week ook al 2 dagen en daarna had ik vrij.
Bij ons wordt wel verwacht dat je er gewoon weer bent, geeft een dubbel gevoel, vooral met felle reacties die ik soms hier lees. Maar heb niet echt het idee dat ik een keuze heb, zonder dat het gevolgen voor mn baan heeft. Terwijl ik prima vanuit huis kan werken
Vandaag komt er een bedrijfje langs wat mijn badkamer meubel aan de muur gaan monteren. Gisteren kastje in elkaar gezet. Dus dat bespaart ze wat werk. op de een of andere manier vind ik het wel spannend
Ja sorry maar het is gewoon echt niet oké dat jouw baas dit van jullie vraagt. De regel is nog altijd: thuis werken. Het OV is nog altijd alleen voor mensen die niet thuis kunnen werken. Of ga je met de auto?
1e werkdag en meteen al weer een fout van mezelf (deels) kunnen herstellen, lekker stressen. Wordt een lange week 
Gisteren mijn mondkapje in elkaar gezet, maar hoe ademen mensen daarin? Ik krijg het er benauwd van. Heb nu wel nog meer respect gekregen voor mijn tante die in de zorg werkt en steeds zo’n ding op moet.
Bleh totaal geen zin om te werken vandaag. Ik werk nu voor een manager die echt alleen maar werkt van 7 uur in de ochtend tot 23.00 uur in de avond en min of meer verwacht ze dat ook van haar team, maar ik ben ten eerste niet super productief net thuis werken en ten tweede het is veel te heet om zulke dagen te maken.

Er is maar een oplossing
Godver ik heb de uitslag van m’n eindopdracht en ik moet hem herkansen en ik kom er wel met de feedback maar ik weet niet of het wel goed gaat komen? Ik schaam me echt dood en moet dalijk veel videooverleg hebben maar moet er een beetje om huilen. En ik moet het dalijk tegen m’n collega’s gaan vertellen ook nou ik voel me echt een faalhaas.
Ik las gisteren een artikel dat als je benauwd bent met zo’n ding op je gewoon een heel sterk snoepje moet pakken voor het frisse gevoel. Zul je zien dat iedereen fishermans friends gaat hamsteren straks.
Allemaal zo’n grootverpakking bij de Makro/Sligro halen
Nou, echt! Same. Heb gisteren de mijne gepast omdat ik vandaag met een collega ergens naar een klant moet die per se live wil afspreken ipv online 

maar kreeg het meteen benauwd ja. Respect als je hier hele dagen in kunt ademen. En dan ook nog werken erbij.
Het gaat je wel lukken met de feedback! Laat het even tot je bezinken en ga er dan tegenaan. You can do it! 
@Spaarlamp hmmm goede tip! Ik heb nog kauwgumpjes liggen dus ik zal niet gaan hamsteren